Iedereen die daar mee doet, denk ik.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 03:33 schreef Repeat het volgende:
Wat een slechte aflevering verder zeg
En b-sterren als Elize die meer dan de Balk binnenharken
Ja daar heb je wel gelijk in..maar Ellen komt zo slordig over..quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:44 schreef Stofje het volgende:
Ik had niet verwacht dat Ali B het meeste zou verdienen, wel dat Fernhout het minste zou krijgen. Ik had Isis en Ellen ten Damme wel hoog verwacht, omdat ze ook in het buitenland vrij succesvol zijn.
quote:Paul de Leeuw keert terug bij Ranking the Stars. Het door EVA Media geproduceerde BNN-programma krijgt daarmee de eerste en succesvolle presentator terug nadat de uitzendingen met Sander Lantinga en Sophie Hilbrand minder succesvol waren. De eerste uitzending is op 18 december.
Paul de Leeuw heeft vier edities van Ranking the Stars gepresenteerd. Ik heb het ontzettend naar mijn zin gehad en heb er met ongelofelijk veel plezier aan gewerkt, zei hij bij zijn vertrek, maar na vier seizoenen is het voor mij genoeg geweest. Ik wil me nu weer concentreren op iets anders en dan met name op het produceren van programma’s.
Dat laatste ging niet helemaal naar wens want zijn nieuw bedachte programma’s werden geen succes. Zijn productiebedrijf EVA Media moest zelfs inkrimpen en De Leeuw ging zich weer meer richten op zijn eigen programma Lieve Paul. Nu heeft hij blijkbaar (en gelukkig) weer tijd en zin in het BNN-programma.
Ranking the Stars hoort ook bij hem. Na zijn vertrek is de omroep hiermee doorgegaan, maar de kijkcijfers zakten in. Dat lag niet alleen aan de nieuwe presentatoren, maar ook aan de deelnemende BN’ers. Na zes series met 60 BN’ers is het wel de vraag of Paul de Leeuw ook daar wat aan kan doen. Het is te hopen dat door zijn terugkeer weer meer ‘aansprekende’ bekende Nederlanders mee willen doen aan het programma.
Iddquote:Op woensdag 25 november 2009 13:29 schreef Pisces29 het volgende:![]()
Zonder hem is het zoveel minder leuk
![]()
En hoop op leuke mensen volgende keer, afgelopen seizoen kwam ik niet verder dan 1,5 aflevering, kon me niet boeien
Kathleen heeft nog flinke jetsersquote:Op woensdag 9 december 2009 12:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Kijken dusquote:Op woensdag 9 december 2009 12:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kathleen heeft nog flinke jetsers
Dat laatste lijkt me wel interessant. Dat die club vrouwen die kinderliedjes zingen eigenlijk gewoon keihard aan het hoeren en snoeren warenquote:Op donderdag 10 december 2009 00:22 schreef Fides het volgende:
van der Weijden is in ieder geval niet op zn mondje gevallen en is bovendien best intelligent. Die zal het wel met Johnny de Mol aan de stok krijgen. Thomas Berge moet natuurlijk de ideale schoonzoon blijven dus zal wel niets zeggen. Kathleen gaat lekker uit de school klappen op geile avonturen met K3.
Opnames zijn deze week geweest (weet niet welke dag) maar dat was blijkbaar nog te kortdag om er een preview van te makenquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tijdens te reclame zag je alleen maar oude beelden(Van seizoen 2)
En alleen maar over Paul de Leeuw.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tijdens te reclame zag je alleen maar oude beelden(Van seizoen 2)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |