Niemand die Glasgow roept, toch te makkelijk dusquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:09 schreef qonmann het volgende:
edingburgh
Vorig jaar nog langs Holyrood gelopenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:11 schreef Mark het volgende:
[..]
Niemand die Glasgow roept, toch te makkelijk dus
is wel zelfbediening vandaagquote:
Nog dat stuk over Pieter Verboom gelezen?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:20 schreef Mark het volgende:
Pfew, heb van de week er wel een stuk over gelezen in de Pers, maar niet echt onthouden. Ik moet toch weg, dus ik pas.
Veel plezier nog
Thanks voor het waarnemen nog trouwens!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:14 schreef qonmann het volgende:
[..]
Stand deel 1544:
Mark 1
De_Hertog 1
tomtomaat 3
Tanjaa 1
ScottTracy 1
Yepquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:26 schreef ScottTracy het volgende:
Toch niet zoveel? Ik zeg 1200
Ah, het ging over AH en niet Aholdquote:
Alle 5 goed in één keerquote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:54 schreef qonmann het volgende:
Bontempi
pipetjequote:
Sisiquote:
Bijna goed,quote:
Ghehe, sorry:P Ik bedoelde dat ze veel op elkaar lijken.. vandaar bijna goed.quote:
Yeshquote:
Ik vind Mercalli nu niet echt op Richter lijken. Dat het allebei een schaal is, is vrij logischquote:
Nou ik vind van wel, het heeft allebei te maken met de kracht van aardbevingen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:40 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik vind Mercalli nu niet echt op Richter lijken. Dat het allebei een schaal is, is vrij logisch
Al vind ik dat Mercalli eerder gebruikt wordt voor o.a. trillingen veroorzaakt door zware vrachtauto's.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:41 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nou ik vind van wel, het heeft allebei te maken met de kracht van aardbevingen.
Dan legt mn natuurkunde leraar het niet goed uit, mij is geleerd dat de schaal van mercalli gebruikt word voor hevige aardbevingen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Al vind ik dat Mercalli eerder gebruikt wordt voor o.a. trillingen veroorzaakt door zware vrachtauto's.
Geef hem dan maar gelijk. Hij is docent, ik ben slechts een quizjunk. Ik heb een valse aanname gedaan.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:45 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Dan legt mn natuurkunde leraar het niet goed uit, mij is geleerd dat de schaal van mercalli gebruikt word voor hevige aardbevingen.
Ghehequote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Geef hem dan maar gelijk. Hij is docent, ik ben slechts een quizjunk.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:00 schreef De_Hertog het volgende:
Zulu en Xhosa
Vorig jaar in Zuid Afrika in een cultureel centrum geweest waar al die stammen 'gepresenteerd werden' Ze blijken ook 11 officiële talen te hebben. Maar laat ik niet vragen welkequote:
Wurtembergquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:04 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Vorig jaar in Zuid Afrika in een cultureel centrum geweest waar al die stammen 'gepresenteerd werden' Ze blijken ook 11 officiële talen te hebben. Maar laat ik niet vragen welke
Moezel en Rijnvallei zijn de bekendste wijngebieden in Duitsland. Noem er nog eentje.
De oevers van de Elbe in Saxen inderdaad.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:05 schreef Robbiev85 het volgende:
elbe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |