Stephen Fryquote:
Toch op tijd, ondanks vraagteken èn smileyquote:
De meesten zullen hem kennen van zijn komische TV-werk (A Bit of Fry and Laurie, Blackadder enz.)quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:29 schreef Tanjaa het volgende:
maar die ken ik eerder van zn romans
en natuurlijk de engelse lama's : Whose Line Is It Anyway?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:32 schreef Mark het volgende:
[..]
De meesten zullen hem kennen van zijn komische TV-werk (A Bit of Fry and Laurie, Blackadder enz.)
Ik ken hem van alledrie (ik mag zijn humor welquote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:32 schreef Mark het volgende:
[..]
De meesten zullen hem kennen van zijn komische TV-werk (A Bit of Fry and Laurie, Blackadder enz.)
Uitstekendquote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:36 schreef tomtomaat het volgende:
Orlando Magic dus
PEARL JAMquote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:45 schreef tomtomaat het volgende:
Welke band heette oorspronkelijk Mookie Blaylock?
Yep, gisteren geprobeerd kaarten te kopen voor hun concert in augustus. Via internet. Helaas niet doorgekomen.quote:
Ik had ze willen kopen, maar ik ben blutquote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:50 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Yep, gisteren geprobeerd kaarten te kopen van hun concert in augustus. Via internet. Helaas niet doorgekomen.![]()
traffic jamquote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:50 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Yep, gisteren geprobeerd kaarten te kopen van hun concert in augustus. Via internet. Helaas niet doorgekomen.![]()
Er zijn er nu genoeg te koop via veilingsites, maar dan betaal je het dubbele. Daar weiger ik dus aan mee te werken....quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:50 schreef Tanjaa het volgende:
[quote]Op zaterdag 9 mei 2009 14:50 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Ik had ze willen kopen, maar ik ben blut
Ik in Nijmegen (Goffertpark), maar had ze graag nog een keer gezien.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:52 schreef Mark het volgende:
De zegen van de vooruitgang
Heb ze gelukkig een paar jaar terug nog in Arnhem gezien
Yeshquote:
Toen heb ik alleen in mijn achtertuin geluisterd en niet gekekenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:54 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Ik in Nijmegen (Goffertpark), maar had ze graag nog een keer gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |