Ghehe, sorry:P Ik bedoelde dat ze veel op elkaar lijken.. vandaar bijna goed.quote:
Yeshquote:
Ik vind Mercalli nu niet echt op Richter lijken. Dat het allebei een schaal is, is vrij logischquote:
Nou ik vind van wel, het heeft allebei te maken met de kracht van aardbevingen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:40 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik vind Mercalli nu niet echt op Richter lijken. Dat het allebei een schaal is, is vrij logisch
Al vind ik dat Mercalli eerder gebruikt wordt voor o.a. trillingen veroorzaakt door zware vrachtauto's.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:41 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nou ik vind van wel, het heeft allebei te maken met de kracht van aardbevingen.
Dan legt mn natuurkunde leraar het niet goed uit, mij is geleerd dat de schaal van mercalli gebruikt word voor hevige aardbevingen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Al vind ik dat Mercalli eerder gebruikt wordt voor o.a. trillingen veroorzaakt door zware vrachtauto's.
Geef hem dan maar gelijk. Hij is docent, ik ben slechts een quizjunk. Ik heb een valse aanname gedaan.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:45 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Dan legt mn natuurkunde leraar het niet goed uit, mij is geleerd dat de schaal van mercalli gebruikt word voor hevige aardbevingen.
Ghehequote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Geef hem dan maar gelijk. Hij is docent, ik ben slechts een quizjunk.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:00 schreef De_Hertog het volgende:
Zulu en Xhosa
Vorig jaar in Zuid Afrika in een cultureel centrum geweest waar al die stammen 'gepresenteerd werden' Ze blijken ook 11 officiële talen te hebben. Maar laat ik niet vragen welkequote:
Wurtembergquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:04 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Vorig jaar in Zuid Afrika in een cultureel centrum geweest waar al die stammen 'gepresenteerd werden' Ze blijken ook 11 officiële talen te hebben. Maar laat ik niet vragen welke
Moezel en Rijnvallei zijn de bekendste wijngebieden in Duitsland. Noem er nog eentje.
De oevers van de Elbe in Saxen inderdaad.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:05 schreef Robbiev85 het volgende:
elbe?
quote:
was er al bang voor...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:08 schreef De_Hertog het volgende:
Oh, en Riesling is geen gebied maar een druif
nee, niet bekend van de bollen, meer van de politiekquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:27 schreef Robbiev85 het volgende:
magdenburg?
Yuri toch, deze wist jequote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:40 schreef Yurithemaster het volgende:
baden?
Richtigquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:41 schreef Neleos het volgende:
Weimar toch?
nu welquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wist niet dat de republiek naar een stad vernoemd was
Wie bedacht bovenstaande zin?quote:Als in Bergen bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.
Nee, Neleos is ook niet goed. Het is een Nederlandse cabaretier.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:47 schreef qonmann het volgende:
Hugo Brandt Corstius ?
Op die foto lijkt ie er wel wat op ja.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:03 schreef Cobra4 het volgende:
Giel Beelen?
qua oppervlakte dusquote:
Welk land is #4 dan?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:16 schreef Neleos het volgende:
Zowel qua inwoners als oppervlakte is Brazilie nummer 5, zie ik net.
De top10quote:
Heeft China stiekem weer wat buren ingelijfd dan? Ik heb altijd geleerd dat China pas na Brazilië in de lijst voor kwam.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:22 schreef Neleos het volgende:
[..]
VS
http://nl.wikipedia.org/w(...)ten_naar_oppervlakte
geld terug vragen..harde guldensquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heeft China stiekem weer wat buren ingelijfd dan? Ik heb altijd geleerd dat China pas na Brazilië in de lijst voor kwam.Kut school.
Ik ga maandag even bellen. Verspilde jaren.quote:
Volgens mij nog welquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ga maandag even bellen. Verspilde jaren.![]()
Kan ik guldens nog omruilen voor eurie?
+ 1quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:28 schreef Cobra4 het volgende:
6,5,4?
Dan ben ik binnenkort rijk!quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:30 schreef starla het volgende:
bhutan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |