Als je goed kijkt zie je mij.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:18 schreef denthemen het volgende:
Ray, toch niet in bed? Ik ga er ook heen, meer voor de gezelligheid..
[ afbeelding ]
Mod meet bij Ajax?
Ah, je staat weer eens voor paal.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je mij.
Ik draag iets roods en ik sta achter de jongen met de AFCA jas.
Mooie kousen heeft die gast achter de U.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:18 schreef denthemen het volgende:
Ray, toch niet in bed? Ik ga er ook heen, meer voor de gezelligheid..
[ afbeelding ]
Mod meet bij Ajax?
Busje komt zoquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:22 schreef denthemen het volgende:
Ik ben btw echt aan het aftellen voor Vrijdag, dan krijg ik mijn bus
Dat is Daley Blind.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:22 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Mooie kousen heeft die gast achter de U.
Nee, vrijdag pasquote:
Nee man, ben je blind?quote:
Nee man, ik den nie blind.quote:
Ik zag later pas dat dat Blind isquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:22 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Mooie kousen heeft die gast achter de U.
Daar word je ook niet döner van.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:26 schreef RayMania het volgende:
Ik heb echt zo'n trek in een broodje döner. Niet normaal.
Ben je zwanger of zo? Eerst niet lekker, nu trek in broodje döner. Sjimz, weet jij hier iets van?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:26 schreef RayMania het volgende:
Ik heb echt zo'n trek in een broodje döner. Niet normaal.
IK vond 'm er idd erg op lijken, maar nu weet ik het zeker.quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:27 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ben je zwanger of zo? Eerst niet lekker, nu trek in broodje döner. Sjimz, weet jij hier iets van?
Bedankt. Dan zit ik dus op het niveau van jorien, met dit verschil dat ik NIET geband benquote:
Hoeveel man past er in? Voortaan bij Europese uitwedstrijden bij den in de bus!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:22 schreef denthemen het volgende:
Ik ben btw echt aan het aftellen voor Vrijdag, dan krijg ik mijn bus
2 extra maarquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:29 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Hoeveel man past er in? Voortaan bij Europese uitwedstrijden bij den in de bus!
Tuurlijk ken ik die!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:30 schreef RayMania het volgende:
Ken je die shoarma-gast niet, sjimz? Bij de Uithof, vlakbij De Spar.
Ik zou een moord doen voor een broodje op dit moment.
Echt jouw melige humor.quote:
DirkJan, geniaal!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:33 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Echt jouw melige humor.Daarom heb ik niet op je gestemd omdat je te flauw bent. :^
Dirkjan, dat is pas echte humor!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
De talentenpool van Feyenoord?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:33 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Echt jouw melige humor.Daarom heb ik niet op je gestemd omdat je te flauw bent. :^
Dirkjan, dat is pas echte humor!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Als ik nou 2 broodjes meeneem, doe je dan Jorien én Ado?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:30 schreef RayMania het volgende:
Ik zou een moord doen voor een broodje op dit moment.
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaa. Sibon-award.quote:
Ja hoor, en dan krijg je er D-K gratis bij.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:34 schreef denthemen het volgende:
[..]
Als ik nou 2 broodjes meeneem, doe je dan Jorien én Ado?
Bwehehequote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:39 schreef Houniet het volgende:
Laatst reed ik met een jongen in de auto, reed die door het rood ik zeg : doe normaal.
zeg die: doe ik altijd doet mn broer ook altijd.
bij het volgende stoplicht reed die weer dooor het rood.
bij de volgende was het groen duwt die vol op de rem, ik zeg wat doe je nou weer"?
zegtie jaaah stel dat mn broer van de andere kant komt!!
Laatst reed ik met een jongen in de auto, reed die door het rood ik zeg : doe normaal.
bij de volgende was het groen duwt die vol op de rem, ik zeg wat doe je nou weer"?
3 keer zo snel ALS. Of 3 keer sneller dan.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:42 schreef RayMania het volgende:
Volgens mij gaat deze reeks drie keer zo snel dan HOOLS.
Ik ga ook slapen, morgen weer vroeg op ().
HOOLS #1881: geopend op Donderdag 7 mei @ 22:46 ~161 postsquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:42 schreef RayMania het volgende:
Volgens mij gaat deze reeks drie keer zo snel dan HOOLS.
Ik ga ook slapen, morgen weer vroeg op ().
Ik zag het ja, prachtig.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
Bwehe, Guingamp (nummer 13 in de League 2) heeft de Franse beker gewonnen.
Hehe, je lijkt de Koningin wel. Die werkt ook tig bezoeken op een dag afquote:Op zondag 10 mei 2009 01:01 schreef toma het volgende:
De tering, vandaag 8 uur gewerkt en daarna in vogel vlucht naar 3 verjaardagen geweest. Morgenvroeg nog naar de verjaardag van m'n oma.
Normaal gesproken hoef ik niet zo vaak naar een verjaardag. Maar soms lijkt het wel of iedereen op de zelfde dag geboren isquote:Op zondag 10 mei 2009 01:04 schreef Breach het volgende:
[..]
Hehe, je lijkt de Koningin wel. Die werkt ook tig bezoeken op een dag af
In juni 4 maten die 4 dagen na elkaar jarig zijnquote:Op zondag 10 mei 2009 01:09 schreef toma het volgende:
[..]
Normaal gesproken hoef ik niet zo vaak naar een verjaardag. Maar soms lijkt het wel of iedereen op de zelfde dag geboren is
dat heb ik in september en oktober inclusief ikzelf.quote:Op zondag 10 mei 2009 01:11 schreef Breach het volgende:
[..]
In juni 4 maten die 4 dagen na elkaar jarig zijn
La Roux - In for the kill is toffer.quote:
Geweldig ja, Stade Rennes - Guingamp ook gewoon 80.000 toeschouwers.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
Bwehe, Guingamp (nummer 13 in de League 2) heeft de Franse beker gewonnen.
spannend want roda 23 kan promoveren naar de 6de klassequote:Op zondag 10 mei 2009 10:45 schreef sjimz het volgende:
En niet te vergeten Roda'23 5 - Buitenveldert 7.
Nee, we zitten al in de 6e klasse als ik mij niet vergisquote:Op zondag 10 mei 2009 10:50 schreef gers het volgende:
[..]
spannend want roda 23 kan promoveren naar de 6de klasse
degraderen naar de 7de klasse danquote:Op zondag 10 mei 2009 10:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, we zitten al in de 6e klasse als ik mij niet vergis
Pfft, nou zegquote:Op zondag 10 mei 2009 10:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hopelijk verlies je.
Dan kan ik zingen:"HELEMAAL NIETS IN ROTTERDAM!!"
dan heb je dit seizoen niks bereiktquote:
Omdat je juist gaat wanneer het slecht gaat met je ploeg ?quote:Op zondag 10 mei 2009 10:55 schreef RayMania het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik vanmiddag nog ga?.
Maximaal de derde plek, misschien vierde, geen Suárez, geen spits.
quote:
Misschien schopt Bodul er een paar in ofzo? Of is die ook geblesseerd?quote:Op zondag 10 mei 2009 10:55 schreef RayMania het volgende:
Ik moet leren voor een toets over 2 weken practicaquote:Op zondag 10 mei 2009 11:32 schreef Houniet het volgende:
Ik moet nog een aantal dingen doen voor school.
Hadden we Urzaiz nog maarquote:Op zondag 10 mei 2009 11:56 schreef Houniet het volgende:
Bodul is ook geblesseerd ja.
quote:Yeah eah het is die o zo o zo dope rapper uit de buurt
en ik neem het over
d-i-o want je weet het gozer
ja we kunnen hangen als een megaposter
en de meest gehate
de meest besproken
rapper in de game
rapper in de game, gast ik ben zo hard je zou denken dat ik Steen was
zie er zo goed uit ja je zou denken dat ik gay was
flow zo ziek ze dachten dat ik aids had,
maar dat heb ik niet
nee man dat heb ik niet boy, dus noem me John F. Yayo,
want ze kennen die boy
en zetten rappers in de noot ja dan bellen ze naar mij
heb je een moment heb die rappers aan de lijn
helemaal kleding ja ik houd ze aan de lijn
en het zijn geen honden maar ik houd ze aan de lijn
Sonja Bakker, ja ik houd ze aan de lijn
man ik ben veel te ver, man ze houden me niet bij!
ik weg weg! Ray!
niemand hier die kan tippen aan de swagger die ik heb
Ray! Schatje fock met mij, want al die rappers die zijn nep.
Ray! Baby kom me zien en laat me zeggen wat ik heb.
Ray! Ik heb me broek laag, pet laag, jep iedereen roept: Ray, Ray, Ray, Ray, Ray, Ray, Ray, stop.
Ray, Ray, Ray, Ray, broek laag, pet laag, jep iedereen roept:
Ray, Ray, Ray, Ray, Ray, Ray, Ray, stop.Ray, Ray, Ray, Ray, broek laag, pet laag, jep.
Ze kijken me aan, zeggen dat moet hem zijn. Jep precies wat je had moeten zijn en bij deze wil ik iedereen mn excuses aanbieden, ik had nooit zo'n fackin dope rapper moeten zijn. Maar het spijt me, homie begrijp me, als jij het niet doet, doe ik het voor ons beiden.
Ik ga veel te hard, schatje blijf bij me, anders ben ik weg, anders ben ik pleite. PEACE. Whattup, hoeisset, wie wie wie is het?
Fans in de game die kunnen me niet missen, rappers in de game die kunnen me niet dissen en als ik me niet vergis, dan kan ik me niet vergissen. Ik ben aan, jep ik ben moeilijk. Ja ik ben een bom en ik doe niet eens moeite. Baby bevoel me, maar raak me niet aan. Dus gap pak je spullen, nigga laten we gaan. En daarna ben ik weg!
Ray!
niemand hier die kan tippen aan de swagger die ik heb
Ray! Schatje fock met mij, want al die rappers die zijn nep.
Ray! Baby kom me zien en laat me zeggen wat ik heb.
Ray! Ik heb me broek laag, pet laag, jep iedereen roept: Ray, Ray, Ray, Ray, Ray, Ray, Ray, stop.
Ray, Ray, Ray, Ray, broek laag, pet laag, jep iedereen roept:
Ray, Ray, Ray, Ray, Ray, Ray, Ray, stop.Ray, Ray, Ray, Ray, het is je boy Sef van die Flinke Namen.
Hee, Big2 stop die beat effe, want uuh ik wil shinen zonder beat effe, enne ik wil dat je me ziet effe, dussuh sluit je ogen en geniet effe. Maar genoeg over mij, laten we het hebben over mij.
Laat me even rappen over mij, want ik ben dol op gesprekken over mij, dus ik vul tracks en coupletten over mij. Ik ben einde, ik ben de toekomst, ik geef die mannetjes, wat die mannetjes toekomt. Ik pak die money als die money naar me toekomt, money in me zakken, money voor de toekomst. Ik ben jaloers op die mannen. Je moet me goed begrijpen, ik zou ook naar mezelf willen kijken. Tja, als ik mezelf moet omschrijven. Sorry, ik wil het woord swagger niet gebruiken. Ik ben weg!
Omdat jij Ajax niet alleen in goede tijden maar vooral in mindere tijden steunt misschien.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:55 schreef RayMania het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |