quote:
Ben je nu blij dat je geen 10tje hoeft uit te geven voor wat bloemen ofwat ?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:38 schreef MaryyJane het volgende:
Mijn mams hoeft nooit wat te hebben met moederdag![]()
ja!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ben je nu blij dat je geen 10tje hoeft uit te geven voor wat bloemen ofwat ?
dat zeggen vrouwen altijd. maar ze zijn maar al te blij als ze wel wat krijgen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:38 schreef MaryyJane het volgende:
Mijn mams hoeft nooit wat te hebben met moederdag![]()
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:15 schreef vosss het volgende:
Ik heb nooit aan moederdag gedaan, want dat deden we gewoon nooit. Geen idee waarom.
Dit jaar ga ik wel wat voor haar doen/kopen, want mijn vader heeft mijn moeder na 38 jaar huwelijk ingeruild voor iemand anders afgelopen weekend![]()
Ze kan wel een beetje steun gebruiken nu
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:04 schreef 3lmo het volgende:
Mijn moeder is gek op vogelhuisjes dus heb ik een tuin voor haar gekocht.
Wat ergquote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:46 schreef afcajos het volgende:
Mijn moeder is hip, ze wil als cadeau een keer "op stap gaan" met haar kinderen. En dan bedoel ik niet een kopje koffie met een stukje taart bij de V&D maar echt het nachtleven in
ik kan nu al niet wachten om dat topic te lezenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:46 schreef afcajos het volgende:
Mijn moeder is hip, ze wil als cadeau een keer "op stap gaan" met haar kinderen. En dan bedoel ik niet een kopje koffie met een stukje taart bij de V&D maar echt het nachtleven in
Je zou denken dat smaak inderdaad verandert naarmate men ouder wordt, helaas gaat dat niet voor alle groepen op.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |