Jij snapt de humorquote:Op zaterdag 9 mei 2009 08:43 schreef Cuegirllie het volgende:
Als het niet meer 'mag' als posts dan maar als TT he
je moet ook niet meer slapen kerel! Nergens voor nodig!quote:
ik niet:( ik heb het gemist denk ik....quote:
En buiten dat ik vind ik dat DJ's het snappen bij Q-music.quote:
Succesquote:Op zaterdag 9 mei 2009 08:49 schreef MNR het volgende:
[..]
En buiten dat ik vind ik dat DJ's het snappen bij Q-music.
En verder heb ik haast want wil over 10 min. in de auto zitten, maar dat gaat me natuurlijk nooit lukken
Ciao!
doei! Veel plezier vandaag!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 08:49 schreef MNR het volgende:
[..]
En buiten dat ik vind ik dat DJ's het snappen bij Q-music.
En verder heb ik haast want wil over 10 min. in de auto zitten, maar dat gaat me natuurlijk nooit lukken
Ciao!
quote:
Dank je wel. Jullie ook nog een hele fijne dag gewenst!quote:
En heb ik mijn belofte ingelost mbt het zonnetje?quote:
Arme jij, ik voel mij helemaal schuldig dat ik er iets over heb gezegd.quote:
Nou ik voel mijn oogskes anders wel steeds zwaarder worden!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 08:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
je moet ook niet meer slapen kerel! Nergens voor nodig!
ja hoor, je bent een schat!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En heb ik mijn belofte ingelost mbt het zonnetje?
I ALWAYS deliverquote:
Veel te snel zelfs volgens de dames?quote:
dan is het misschien toch verstandig om toch terug naar bed te gaan.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nou ik voel mijn oogskes anders wel steeds zwaarder worden!
quote:
Terug? Ik moet er nog in!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:08 schreef djayzz het volgende:
[..]
dan is het misschien toch verstandig om toch terug naar bed te gaan.
Ik wist het! Ik zag jou in het topic en wachtte op die responsquote:
heeft niks met jou te maken.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:12 schreef Q. het volgende:
Goede TT!
Laat die jongen lekker daarin geloven joh.quote:
heej KZ!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
mogguh
heej heejquote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heej heej
ben trouwens niet van de partij vandaag.....
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heej heej
ben trouwens niet van de partij vandaag.....
heb last van het afbouwen en heb (in overleg met psych) besloten om het afbouwen te versnellen om er sneller van af te zijn (liever kort en heel kut dan lang en kut) Ik trek het niet om vandaag gezellig te doen....quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb last van het afbouwen en heb (in overleg met psych) besloten om het afbouwen te versnellen om er sneller van af te zijn (liever kort en heel kut dan lang en kut) Ik trek het niet om vandaag gezellig te doen....
(hug)quote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb last van het afbouwen en heb (in overleg met psych) besloten om het afbouwen te versnellen om er sneller van af te zijn (liever kort en heel kut dan lang en kut) Ik trek het niet om vandaag gezellig te doen....
Begrijpelijkquote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
baal er wel vanquote:
Er aan toegeven lijkt me het bestequote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
baal er wel vanen het erge is... mijn lichaam wil gewoon dat ik ga huilen (om niets) en ik wil dat niet... stomme psyche
* Knuffelzacht is eigenwijsquote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Er aan toegeven lijkt me het beste
Maar ja, ik weet hier erg weinig van natuurlijk.
Tuurlijk!quote:
Dan zeg ik huilen jij!quote:
brengt wel ff een glimlach op mijn gezichtquote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan zeg ik huilen jij!
Oh, en er is niemand zo eigenwijs en koppig als ik ben dus je kan maar beter gaan huilen![]()
Ok, die zin klinkt echt heel fout hehe
slaap lekkerquote:
Gelukkig! Dan is er iets goeds mee bereikt en daar gaat het omquote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
brengt wel ff een glimlach op mijn gezicht
YWquote:
heb het inderdaad niet naar mijn zin vandaag.... en gister en eergisterquote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:16 schreef Murmeli het volgende:
Mogge KZje!! hoor van kwaak dat het ff zwaar is.... dikke dikke dikke kus van mij!!!!
Zo,n 100 Euro schat ik.quote:
quote:
Ga met mij meequote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
zucht eigenlijk wil ik wel gaan... maar ga dat gewoon niet trekken....
Kom je uit Groningen ofzo??quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:31 schreef Civilian het volgende:
Net de site van de NS maar eens ff bekeken en pak hier de trein van 12.39
maandagquote:
Vanuit Borne -> Hengelo -> Amersfoort -> Utrechtquote:
Knuffel meidquote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
zucht eigenlijk wil ik wel gaan... maar ga dat gewoon niet trekken....
morguhhquote:
Hej meisquote:
Aan mij geven?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hej meis
Wat moet ik nou met die slagroom doen nu je niet komt![]()
zelf oplikken? of in giegeltje van bv djazz duwenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hej meis
Wat moet ik nou met die slagroom doen nu je niet komt![]()
quote:
tsjaa dat moet dan maar he... hahaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zelf oplikken? of in giegeltje van bv djazz duwen
Jaquote:
Jammer.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:54 schreef Murmeli het volgende:
maarre.... ik ben er dus vanmiddag ook niet....
veel plezier allemaal
Oei dat wordt nog spannend danquote:
Goed idee.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Oei dat wordt nog spannend danhaha
maarrre ik ga ff snel me dingetjes doen anders kom ik weer veelste laat vanmiddag
KZ doe rustig aan meid![]()
Sterkte.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zelf oplikken? of in giegeltje van bv djazz duwen
Dat weten we nu wel.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:57 schreef tijnbrein het volgende:
Ik kom trouwens wel iets later tegen een uur of zes. Ik heb eerst nog een andere afspraak.
Dat is waar.quote:
Niets bijzonders eigenijk. Een Fokmeet van het Autismetopic.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht weet van niets... wat voor afspraak heeft tijn dan?
Jaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
aaahhh gezellig iedereen in zijn eigen wereldje
kz aan het afkicken van anti depressivaatjes kz dus beetje depressief nu hahaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ziek Kz?
Beterschap dan
t ziet er trouwens mooi uit hie, qua weer
Dadelijk lekker douchen en dan even naar het park denk ik.
Morgenquote:
Goedemorgenquote:
O, das minder idd.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
kz aan het afkicken van anti depressivaatjes kz dus beetje depressief nu haha
helaas niet nee... kan het niet opbrengen om gezellig te zijn... next time betterquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, das minder idd.
Kan me voorstellen dat je dan niet echt in de stemming bent.
quote:
Waren het leuke vrouwen? Zo ja wat is het probleem dan?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:23 schreef KudFokker het volgende:
Goedemorgen!
Gisteren 'even een biertje' gehaald in de stad, liep een beetje uit de hand
Was nog naar een 'oudere mensen' kroeg geweesten ik weet niet wat het was, maar ik en die vriend (ook 21) werden gewoon aangerand door die vrouwen daar
Nee, het waren 'Anita's'quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waren het leuke vrouwen? Zo ja wat is het probleem dan?
Oke dan is het inderdaad minder leuk.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, het waren 'Anita's'
Van die kampers die nog meer goud om hun nek hadden dan B.A. Baracus
Edit: en ik vind het sowieso niet leuk als er aan me gezeten wordt terwijl ik dat niet wil, ook al zijn het leuke vrouwen...
Dat willen ze toch ook niet dat je dat bij hun doet?
Ja ik ook welquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja op zich wel, maar nu heb ik hoofdpijn...Jij?
Mooi zo...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:33 schreef Civilian het volgende:
Ja ik ook welben alweer een tijdje wakker.. Net ff gedouched en ben me nu 'n beetje aan het klaarmaken om richting utrecht te gaan
Je zocht het ook wel een beetje op hequote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, het waren 'Anita's'
Van die kampers die nog meer goud om hun nek hadden dan B.A. Baracus
Edit: en ik vind het sowieso niet leuk als er aan me gezeten wordt terwijl ik dat niet wil, ook al zijn het leuke vrouwen...
Dat willen ze toch ook niet dat je dat bij hun doet?
Dat klinkt gezellig!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niets bijzonders eigenijk. Een Fokmeet van het Autismetopic.![]()
Veel plezier ^^ Tot strakjes!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mooi zo...Ik ga zo ook even douchen en bij mijn ouders op de koffie
Tot straks!
Ja waarschijnlijk wel.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je zocht het ook wel een beetje op heniet dat ik het goed praat
True thatquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je zocht het ook wel een beetje op heniet dat ik het goed praat
Je mag ook komen als je wil.quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
True that
Maar of het was een homo kroeg... (waar ze de barkrukken op z'n kop zetten zodat er 4 man op kunnen zitten)
Een 80's café met allemaal dronken Duitsers...
Een 'gothic' kroeg...
Of die tent, en ik was daar nog nooit geweest en het was helemaal vol daardus ging even kijken
en opeens was het 2 uur
Ik heb niet zoveel met dat soort mensen...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
Wat is er mis met gothics?![]()
Dus toch een leuke avond gehad?
Waarom over 4 weken?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:41 schreef KudFokker het volgende:
Relaxed nummergaat over 4 weken ongeveer een hit worden in Nederland
Okequote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met dat soort mensen...
Ben er wel eens geweest hoor en toen wel een leuke avond gehad, maar dat lag echt aan iets anders
En ik hou ook niet van die muziek die ze daar draaien en het is veul te klein daar
Jammer.quote:
Het is lekker weer dus veel plezier.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat zo maar ff uit haar autistische wereldje weg en naar buiten
Dan doe je toch iets fout.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:04 schreef ikbenveelleukerdanjij het volgende:
verveel me dood...
vanacht om 3 uur mijn bed in, vanochtend om 7uur al wakkerde wereld is saai in de ochtend
Tot straksquote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:03 schreef Civilian het volgende:
* Civilian gaat ff het dorp in en dan door naar 't station.
tot in Utrecht
Dat is dus het probleem, als ik eenmaal wakker ben kan ik echt niet meer verder slapen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets fout.![]()
Gewoon weer verder gaan slapen.
Maar het is inmiddels middag!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:04 schreef ikbenveelleukerdanjij het volgende:
verveel me dood...
vanacht om 3 uur mijn bed in, vanochtend om 7uur al wakkerde wereld is saai in de ochtend
Dat is lastig. En daar heb ik ook last van.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:08 schreef ikbenveelleukerdanjij het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem, als ik eenmaal wakker ben kan ik echt niet meer verder slapen.
Veel plezierquote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Maar het is inmiddels middag!
Autootje even wezen bekijken net... Maar hij rijdt nog, degene waar hij nu staat is er gewoon vanaf de garage mee naar zijn huis gereden gisteren. (ca 10 km), heeft er 60 mee gereden, met losse handen, en dat zat allemaal ok. Hij rijdt nog fijn iig zegt ie
. Nu het oplappen nog. Met een beetje geluk heb ik hem over 2 weken alweer terug
Boodschappen al in huis.. Dus mocht er visite komen heb ik weer lekkere hapjes. Pepertjes met geitenkaas en honing
. Dadels met spek
. Gevulde olijfjes
.
En het eten voor maandagavond alvast ingeslagen, Ang3l proberen vet te mesten![]()
![]()
. En. en.. en.. nu de kindjes ophalen bij de scouting. Dadelijk naar de stad.. Kijken voor nieuwe laarzen
. en en en en en.. Weg nu dus
Ja te veelquote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat is er toch veel keus in vakanties!
Dan moet je minder drinkenquote:
Ik heb gewoon het geduld niet om het te proberen, ik moet meteen wat gaan doen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is lastig. En daar heb ik ook last van.Alleen vaak lukt het wel om weer verder te slapen.
Misschien een keer op tijd naar bed gaan.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:14 schreef ikbenveelleukerdanjij het volgende:
[..]
Ik heb gewoon het geduld niet om het te proberen, ik moet meteen wat gaan doen.
Dat is lastig.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:19 schreef ikbenveelleukerdanjij het volgende:
Ik werk in de horeca dus van op tijd naar bed gaan komt het meestal niet
Dat is misschien wel een goed idee.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:24 schreef ikbenveelleukerdanjij het volgende:
[..]
Misschien moet ik ander werk gaan zoeken
Gefeliciteerdquote:
Maar wel regelmatig en dat is voor sommige mensen een voordeel.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:27 schreef ikbenveelleukerdanjij het volgende:
[..]
Maar een 9 tot 5 baan lijkt me zo saai...
Ja en ik ga ook zo weg.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:35 schreef Adolecens het volgende:
Of zijn de meesten al onderweg naar Utrecht?
Comming up!quote:
Ik ben er al lang!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:35 schreef Adolecens het volgende:
Of zijn de meesten al onderweg naar Utrecht?
Lekker rustig hier vandaag danquote:
True, uiteindelijk wil ik dat ook wel. Weet alleen niet of ik al klaar ben voor regelmaat in mijn leven.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar wel regelmatig en dat is voor sommige mensen een voordeel.
Tot straks dan.quote:
Mijn zusje ook, ze woont vlakbij Stairwaysquote:
Vast nietquote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:37 schreef ikbenveelleukerdanjij het volgende:
[..]
True, uiteindelijk wil ik dat ook wel. Weet alleen niet of ik al klaar ben voor regelmaat in mijn leven.
Gefeliciteerdquote:
Gewoon proberen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:37 schreef ikbenveelleukerdanjij het volgende:
[..]
True, uiteindelijk wil ik dat ook wel. Weet alleen niet of ik al klaar ben voor regelmaat in mijn leven.
Als je als kloon in een topic komt, ben je nog niet toe aan regelmaatquote:
Geef even door aan dr dat er een singlesmeet is, dan gaat ze vast ookquote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mijn zusje ook, ze woont vlakbij Stairways
kloon??quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Als je als kloon in een topic komt, ben je nog niet toe aan regelmaat
En haar het bed in zien duiken met één van de mannen hier?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Geef even door aan dr dat er een singlesmeet is, dan gaat ze vast ook
quote:
Ik houd van regelmaat en doe dat regelmatig...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Als je als kloon in een topic komt, ben je nog niet toe aan regelmaat
Jij hebt dan ook een lichte vorm van Schizofreniequote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik houd van regelmaat en doe dat regelmatig...
Dank je!quote:
Ik ben jarig!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Geen idee waarmee, maar ik doe mee met de kudde
Never mindquote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:45 schreef ikbenveelleukerdanjij het volgende:
[..]
van wie zou ik een kloon zijn dan?
Dank je! Jong natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, ik zal je ook feliciteren, hoe oud ben je nu?
Ow tof! Nogmaals feli dan!quote:
Dat ZIE je toch niet van je zusje?!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En haar het bed in zien duiken met één van de mannen hier?
Volgens mij niet hoorquote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook een lichte vorm van Schizofrenie
Ja, nog een keer gefeliciteerd, wanneer word ik verwacht?quote:
daarom zei ik oud...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:48 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dank je! Jong natuurlijk.
Mijn eerste dag als -tig-er!
Bezoek!
Hij denkt vast weer van mijquote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:45 schreef ikbenveelleukerdanjij het volgende:
[..]
van wie zou ik een kloon zijn dan?
Je snapt de beeldspraak vast welquote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat ZIE je toch niet van je zusje?!
[..]
Okquote:Volgens mij niet hoor
[..]
Ik heb dit account een paar dagen geleden gekaapt van een vriend die het laatst had aangemaakt en verder niet naar had gekeken. Ik verveelde me dus ik dacht ik ga daar eens kijken. Ik zag een singles topic en ik dacht laat ik eens reageren want ik ben ook single en ik verveelde me immers dus dan had ik wat te doen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Never mindIk speel het spelletje wel mee
Ik geloof het ook nietquote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:52 schreef ikbenveelleukerdanjij het volgende:
[..]
Ik heb dit account een paar dagen geleden gekaapt van een vriend die het laatst had aangemaakt en verder niet naar had gekeken. Ik verveelde me dus ik dacht ik ga daar eens kijken. Ik zag een singles topic en ik dacht laat ik eens reageren want ik ben ook single en ik verveelde me immers dus dan had ik wat te doen.
Dat is het verhaal, geloof verder wat je wilt geloven
Haha, omdat je ook echt zoveel klonen hebt, of is het gewoon een waanidee?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij denkt vast weer van mij
Iedere nieuwe vrouw die hier binnenkomt, verdenkt ie ervan een kloon van mij te zijn
oke ik ben een kloon, nou goedquote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik geloof het ook niet
Zeker niet als je zo in de verdediging schiet om niks en uitleg gaat lopen geven over niks
Ach ja.
Mij maakt het niks uit hoorquote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:56 schreef ikbenveelleukerdanjij het volgende:
[..]
oke ik ben een kloon, nou goed
Een vriend die een vrouwenaccount aanmaakt. Na een paar dagen zijn wachtwoord aan jou geeft. Je ook kan lurken zonder geregistreerd te zijn en zelf geen account aanmaakt...?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:52 schreef ikbenveelleukerdanjij het volgende:
[..]
Ik heb dit account een paar dagen geleden gekaapt van een vriend die het laatst had aangemaakt en verder niet naar had gekeken. Ik verveelde me dus ik dacht ik ga daar eens kijken. Ik zag een singles topic en ik dacht laat ik eens reageren want ik ben ook single en ik verveelde me immers dus dan had ik wat te doen.
gelukkigquote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mij maakt het niks uit hoor
Van mij mag iedereen klonen wat ie wil, ik heb er zelf 5 of 6 (weet het niets eens zonder te tellen)
Ga anders ook geweoon naar de meet vanmiddagquote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:52 schreef ikbenveelleukerdanjij het volgende:
[..]
Jah. "lekker makkelijk, centraal" en zo.. Als ik had willen gaan zou ik nu ok moeten vertrekken. Hmz. Ik had willen gaan.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:07 schreef mrbox het volgende:
Wat moet iedereen vroeg naar die meet vertrekken zeg
iets later komen was ook geen probleemquote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jah. "lekker makkelijk, centraal" en zo.. Als ik had willen gaan zou ik nu ok moeten vertrekken. Hmz. Ik had willen gaan.
Had je maar dichterbij moeten gaan wonen!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jah. "lekker makkelijk, centraal" en zo.. Als ik had willen gaan zou ik nu ok moeten vertrekken. Hmz. Ik had willen gaan.
Nee kan niet, mijn echte ik gaat alquote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ga anders ook geweoon naar de meet vanmiddag
Naja ik ben er in 40 minuten, mij hoor je dus ook niet klagenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
whehehehe...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:09 schreef ikbenveelleukerdanjij het volgende:
[..]
Nee kan niet, mijn echte ik gaat al
uhh....quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
whehehehe...
edit: wordt het niet tijd dat je echte ik gaat vertrekken nu dan?
Ik om 14:50 ofzo.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:07 schreef mrbox het volgende:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
True that
Maar of het was een homo kroeg... (waar ze de barkrukken op z'n kop zetten zodat er 4 man op kunnen zitten)
14:24 gaat voor mij de trein. Als er maar niet net zoals gister ineens weer een kabel kapot wordt getrokken.quote:
Dat komt omdat mensen in de Randstad twee uur langer vinden dan mensen uit de provincie.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:07 schreef mrbox het volgende:
Jij bent ook niet snel tevreden he Dreamerquote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:31 schreef DR34M3R het volgende:
Zucht. Volgende meet graag op een zaterdag in een even week. Dit is de tweede die ik mis door een verkeerde planning van jullie kant
Dan kan Duimelot weer nietquote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:31 schreef DR34M3R het volgende:
Zucht. Volgende meet graag op een zaterdag in een even week. Dit is de tweede die ik mis door een verkeerde planning van jullie kant
Dat was een minimeet! Ik heb woensdag ook een minimeet gehadquote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij bent ook niet snel tevreden he Dreamer
Gister al een meet gehad en is het nog niet goed
Mogguh lieverdquote:
Wat is dit toch een nichtenreeks geworden zeg...quote:
Joey!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat is dit toch een nichtenreeks geworden zeg...
Maandag zie ik dr weer, dus ik gok op donderdag of helemaal niet.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Joey!
Ik miste je!
Wanneer ging je ook alweer die dame met de klitpiercing beffen en je vriendin bedriegen?
Ja, gewoon even overtuigen van je befkunsten die slet!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maandag zie ik dr weer, dus ik gok op donderdag of helemaal niet.
Maar t zal vanuit haar kant moeten komen. Ik moet haar alleen ervan overtuigen dat het zonde is om dit te laten schieten.
Nee meer overtuigen dat ze nooit meer iemand zoals ik zal ontmoeten.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, gewoon even overtuigen van je befkunsten die slet!
Hoeren zijn t allemaalquote:
En wat wil je daarmee bereiken? Je bent toch al bezet?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee meer overtuigen dat ze nooit meer iemand zoals ik zal ontmoeten.![]()
Maar ik heb iig wel zin om dr gezicht vol te spuiten.
Ik wil er niets mee bereiken. Puur spanning, sensatie en met name ego. Misschien dat ik al sterk genoeg ben om me in te houden. Laten we het hopenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En wat wil je daarmee bereiken? Je bent toch al bezet?
licht even een tipje van de sluier op anders, hoe pak je dat soort dingen aan?
Hopen, waarom?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik wil er niets mee bereiken. Puur spanning, sensatie en met name ego. Misschien dat ik al sterk genoeg ben om me in te houden. Laten we het hopen.
Hoe ik het aanpak? Ik voel me gewoon heel erg verbonden met mensen en mensen voelen dat. Dat draag ik uit. Verder spreek ik het uit als ik iemand leuk vind.
Uhhuh.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hi!
Daar stond eerst iets anders
hoe is het?
Je weet hoe je weer vrolijk kan worden he.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben chagrijnig
Ook leuk
En das minder, kusje voor je
neequote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je weet hoe je weer vrolijk kan worden he.![]()
Lief.Meer dan virtueel zit er niet in he.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee
en dat vrolijk worden zit er ook niet echt in ben ik bang
Ik voel er ook niets van...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hopen, waarom?
Gewoon lekker neuken joh, dat jullie allebei bezet zijn, voel je niks van!
Om deze reden dus:quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik voel er ook niets van...
Hopen omdat ik dat stapje nodig heb om mezelf te verbeteren. Zoektocht naar het ultieme geluk.
Waarom niet? Puur kwestie van willen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee
en dat vrolijk worden zit er ook niet echt in ben ik bang
Hmmz. Bij mij werkt dat juist anders. Ik kan meestal maar op 1 terrein goed handelen. Gaat het goed in de liefde dan zuigt het werk vaak, maar is dat minder erg omdat ik kracht put uit de relatie. En gaat het kut in de liefde dan lijkt het vaak beter te gaan in bv de carrier.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Om deze reden dus:
"Een mens kan niet juist handelen op één terrein van zijn leven, terwijl hij bezig is verkeerd te handelen op enig ander terrein. Het leven is één ondeelbaar geheel."
Het gaat dus om gelukkig te kunnen zijn. Je kan niet slecht handelen op welk gebied dan ook en toch gelukkig zijn.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmmz. Bij mij werkt dat juist anders. Ik kan meestal maar op 1 terrein goed handelen. Gaat het goed in de liefde dan zuigt het werk vaak, maar is dat minder erg omdat ik kracht put uit de relatie. En gaat het kut in de liefde dan lijkt het vaak beter te gaan in bv de carrier.
Ik lijk maar niet op alle terreinen tegelijk goed te kunnen handelen.
Ik ben ook gelukkig MET verkeerd handelen, das pas ultiemquote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik voel er ook niets van...
Hopen omdat ik dat stapje nodig heb om mezelf te verbeteren. Zoektocht naar het ultieme geluk.
Hehe... Op korte termijn biedt dat inderdaad geluk. Maar op lange termijn heb je er weinig aan. Ik merk dat ik sinds een jaar mijn mindset zo verandert heb dat ik van weinig van slag kan raken en van veel meer dingen kan genieten en houden. Mijn doel is om dit te perfectioneren om zo ultiem gelukkig te worden.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben ook gelukkig MET verkeerd handelen, das pas ultiem
Is afentoe ook lekkerquote:En ik heb gewoon zin om chagrijnig te doen, laat me
(Natuurlijk kan ik dat best veranderen )
Aha.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hehe... Op korte termijn biedt dat inderdaad geluk. Maar op lange termijn heb je er weinig aan. Ik merk dat ik sinds een jaar mijn mindset zo verandert heb dat ik van weinig van slag kan raken en van veel meer dingen kan genieten en houden. Mijn doel is om dit te perfectioneren om zo ultiem gelukkig te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Je bent niet de enigequote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Aha.
Ik geniet op het moment van alles en alles gaat goed en fijn en en en..Dat is goed tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Met als kanttekening: vanuit mijn oogpunt gaat het uiteindelijk om het geluk dat je aan anderen schenkt.> Zin van het leven.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
Ik denk dat mensen ook wel gelukkig worden van mijquote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat is goed toch.
Met als kanttekening: vanuit mijn oogpunt gaat het uiteindelijk om het geluk dat je aan anderen schenkt.> Zin van het leven.
moet van murm zeggen dat je niet meer naar de meet hoeft want zij is er niet...quote:
Wie zijn er uiteindelijk nou wel?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:16 schreef Knuffelzacht het volgende:
moet van murm zeggen dat je niet meer naar de meet hoeft want zij is er niet...
ik niet, murm niet, kwaak niet, angel niet, dreamer niet, jb niet, howl nietquote:
murm had iets belangrijkers te doen... mij troostenquote:
moet jij niet naar de meet??quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
murm had iets belangrijkers te doen... mij troosten
aahh je zit lekker mobi te fokkenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:24 schreef Q. het volgende:
Is toch een man of 13 hier. En moeten er nog twee komen!
heel sociaal met de niet komers inderdaadquote:
Ik denk niet dat er sex van zal komenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:42 schreef Howl het volgende:
`Middag.
Ik had vandaag moeten duiken. Maar nu lig ik ziek in bed. Ik heb diarrhee. En ik heb de laatste dagen nogal weinig slaap gehad doordat ik op het moment zo enorm loop te piekeren.
Oh, ik wens iedereen op de meet veel plezier, sex en roddels!
omdat het kan?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:47 schreef Ang3l het volgende:
Zometeen met de hetero-ex de stad in.
Heeft z'n tas vast hier gedropt, is nu naar de kapper.
Waarom zitten er slaapspullen in die tas?
Hij blijft bij je slapenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:47 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:47 schreef Ang3l het volgende:
I didn't ask for that.quote:
De slaapspullen puilen eruit hoorquote:
als jij er niet bent gaat het misschien wel weer berg opwaartsquote:
Ja, gooi er nog een druppel bovenop.quote:
Pff oke, dacht al zo'n nette jongen en dan zo iets doen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De slaapspullen puilen eruit hoor
Tis geen tas met een rits of zo.
Je ziet het gewoon
We gaan het zien, vooralsnog is de relatie van mijn aanwezigheid en bergop- en of afwaards niet aanwezigquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als jij er niet bent gaat het misschien wel weer berg opwaarts![]()
Hij heeft zichzelf uitgenodigdquote:
De druppel die de emmer deed overlopen?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, gooi er nog een druppel bovenop.
ben niet sjaggo.. ben depressief... groot verschil...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
We gaan het zien, vooralsnog is de relatie van mijn aanwezigheid en bergop- en of afwaards niet aanwezig![]()
![]()
Maargoed, ik ben dan ook niet chagrijnig unlike jou Kz
Nee ik merk hetquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ben niet sjaggo.. ben depressief... groot verschil...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee ik merk hetdankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
belangrijk is relatief hequote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
murm had iets belangrijkers te doen... mij troosten
Waarom frons je.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
De druppel die de emmer deed overlopen?
*fronst*
Nou we gaan vanavond naar Vive la Fête hier en hij woont in Amsterdam, dus misschien dat hij er logischerwijze vanuit ging of zo. Maar ik hou er niet van als mensen van dingen uitgaan.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf uitgenodigd
Dat zijn de handige vrienden
Daar schijn ik zo ook naar toe te moeten gaan.. Misschien is het handig als ik ook alvast maar eens wat spullen bij elkaar ga graven denk ikquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou we gaan vanavond naar Vive la Fête hier en hij woont in Amsterdam, dus misschien dat hij er logischerwijze vanuit ging of zo. Maar ik hou er niet van als mensen van dingen uitgaan.
JE BLIJFT HIER NIET SLAPEN!!!!!!!!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:06 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Daar schijn ik zo ook naar toe te moeten gaan.. Misschien is het handig als ik ook alvast maar eens wat spullen bij elkaar ga graven denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |