Jij snapt de humorquote:Op zaterdag 9 mei 2009 08:43 schreef Cuegirllie het volgende:
Als het niet meer 'mag' als posts dan maar als TT he
je moet ook niet meer slapen kerel! Nergens voor nodig!quote:
ik niet:( ik heb het gemist denk ik....quote:
En buiten dat ik vind ik dat DJ's het snappen bij Q-music.quote:
Succesquote:Op zaterdag 9 mei 2009 08:49 schreef MNR het volgende:
[..]
En buiten dat ik vind ik dat DJ's het snappen bij Q-music.
En verder heb ik haast want wil over 10 min. in de auto zitten, maar dat gaat me natuurlijk nooit lukken
Ciao!
doei! Veel plezier vandaag!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 08:49 schreef MNR het volgende:
[..]
En buiten dat ik vind ik dat DJ's het snappen bij Q-music.
En verder heb ik haast want wil over 10 min. in de auto zitten, maar dat gaat me natuurlijk nooit lukken
Ciao!
quote:
Dank je wel. Jullie ook nog een hele fijne dag gewenst!quote:
En heb ik mijn belofte ingelost mbt het zonnetje?quote:
Arme jij, ik voel mij helemaal schuldig dat ik er iets over heb gezegd.quote:
Nou ik voel mijn oogskes anders wel steeds zwaarder worden!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 08:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
je moet ook niet meer slapen kerel! Nergens voor nodig!
ja hoor, je bent een schat!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En heb ik mijn belofte ingelost mbt het zonnetje?
I ALWAYS deliverquote:
Veel te snel zelfs volgens de dames?quote:
dan is het misschien toch verstandig om toch terug naar bed te gaan.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nou ik voel mijn oogskes anders wel steeds zwaarder worden!
quote:
Terug? Ik moet er nog in!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:08 schreef djayzz het volgende:
[..]
dan is het misschien toch verstandig om toch terug naar bed te gaan.
Ik wist het! Ik zag jou in het topic en wachtte op die responsquote:
heeft niks met jou te maken.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:12 schreef Q. het volgende:
Goede TT!
Laat die jongen lekker daarin geloven joh.quote:
heej KZ!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
mogguh
heej heejquote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heej heej
ben trouwens niet van de partij vandaag.....
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heej heej
ben trouwens niet van de partij vandaag.....
heb last van het afbouwen en heb (in overleg met psych) besloten om het afbouwen te versnellen om er sneller van af te zijn (liever kort en heel kut dan lang en kut) Ik trek het niet om vandaag gezellig te doen....quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb last van het afbouwen en heb (in overleg met psych) besloten om het afbouwen te versnellen om er sneller van af te zijn (liever kort en heel kut dan lang en kut) Ik trek het niet om vandaag gezellig te doen....
(hug)quote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb last van het afbouwen en heb (in overleg met psych) besloten om het afbouwen te versnellen om er sneller van af te zijn (liever kort en heel kut dan lang en kut) Ik trek het niet om vandaag gezellig te doen....
Begrijpelijkquote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
baal er wel vanquote:
Er aan toegeven lijkt me het bestequote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
baal er wel vanen het erge is... mijn lichaam wil gewoon dat ik ga huilen (om niets) en ik wil dat niet... stomme psyche
* Knuffelzacht is eigenwijsquote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Er aan toegeven lijkt me het beste
Maar ja, ik weet hier erg weinig van natuurlijk.
Tuurlijk!quote:
Dan zeg ik huilen jij!quote:
brengt wel ff een glimlach op mijn gezichtquote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan zeg ik huilen jij!
Oh, en er is niemand zo eigenwijs en koppig als ik ben dus je kan maar beter gaan huilen![]()
Ok, die zin klinkt echt heel fout hehe
slaap lekkerquote:
Gelukkig! Dan is er iets goeds mee bereikt en daar gaat het omquote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
brengt wel ff een glimlach op mijn gezicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |