Op die Fokmeeting maar beginnen?quote:Op zondag 5 juli 2009 04:32 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wanneer gaan we onze anarchistische plannen ten uitvoer brengen?
Ergens in September en Utrecht op een camping, dat is op zich mooi uitgangspunt voor anarchisme.quote:
Zolang de camping maar geen subsidie van de overheid ontvangt.quote:Op zondag 5 juli 2009 04:42 schreef sig000 het volgende:
Ergens in September en Utrecht op een camping, dat is op zich mooi uitgangspunt voor anarchisme.
quote:Op zondag 5 juli 2009 04:43 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zolang de camping maar geen subsidie van de overheid ontvangt.
Mijn kloon wel.quote:Op zondag 5 juli 2009 04:52 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik zie je trouwens niet op de lijst staan.
FRS uitverkocht in een dag.quote:Op maandag 6 juli 2009 04:11 schreef ElizabethR het volgende:
Ik word helemaal gek van die MJ gekte. Dat ze godverdomme wat beter voor hem hadden gezorgd toen ie nog leefde, maar nee, nu hij dood is wordt ie pas heilig verklaard enzo, en mag je niet eens meer zeggen dat het gewoon een superverknipte idioot was met een portie talent van hier tot Tokio. Ridicuul!!
Je begint op deze manier natuurlijk wel bij de legendarische Fokfiguren te behoren, begrijp je de impact daarvan wel voldoende?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 04:38 schreef Lamon het volgende:
Ze hebben me zojuist een paar uur in de cel van Politiebureau Leiden gegooid, ik doe duidelijk iets niet goed...
Ik, uw buurtvriendelijke Lamon....waar gaat het heen met de wereld?
Dat zal toch wel meevallen?quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:22 schreef sig000 het volgende:
Je begint op deze manier natuurlijk wel bij de legendarische Fokfiguren te behoren, begrijp je de impact daarvan wel voldoende?
Waarom?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 04:38 schreef Lamon het volgende:
Ze hebben me zojuist een paar uur in de cel van Politiebureau Leiden gegooid
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:08 schreef sig000 het volgende:
Iets met alcohol en daarna achter het stuur kruipen.
Ik leen onderweg een andere dan.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:26 schreef broer het volgende:
Als je je fietssleutel kwijt bent, kun je beter je fiets voor het café laten staan in plaats van het ding op je rug door de stad zeulen.
Ik ben er de volgende dag ook regelmatig achtergekomen dat ik de fietssleutel helemaal niet kwijt was.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:59 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ben mijn fietssleutel nooit kwijt. Anders zou ik ook zoiets stoers doen.
Wat me ook erg in dank afgenomen wordt.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:49 schreef sig000 het volgende:
Yep, lamon is nogal open de laatste tijd. Ga echte dieven pakken, kutpolitie!
Tsk, je kunt toch wel op netstroom?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:12 schreef sig000 het volgende:
Mijnlaptop is zo leegen zit op de camping, over een uur of anderhalf ben ik er weer.
Heb geen stroom in de tent, ga de laptop in de kantine opladen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:47 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Tsk, je kunt toch wel op netstroom?
Ik wil wel backup hebben in de MJ topics hoor!
Semi is dit tong, semi.quote:Op woensdag 15 juli 2009 02:10 schreef tong80 het volgende:
Vroeger mocht je hier pas na twee uur posten.
Weer een illusie aan diggelen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:12 schreef sig000 het volgende:
Mijnlaptop is zo leegen zit op de camping, over een uur of anderhalf ben ik er weer.
quote:
Fawlty Towers.quote:
Zo'n camping waar je niet noodzakelijkerwijs je kleren hoeft aan te houden. (Ook met wiet, reggae en paarden.) Ik kan ernaast zittenquote:
Ik ook.quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zo'n camping waar je niet noodzakelijkerwijs je kleren hoeft aan te houden. (Ook met wiet, reggae en paarden.) Ik kan ernaast zitten![]()
Lekker slapenquote:Maar ik ging pitten
Je zit aardig in de buurt.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zo'n camping waar je niet noodzakelijkerwijs je kleren hoeft aan te houden. (Ook met wiet, reggae en paarden.) Ik kan ernaast zitten
In the hills or on the beach?quote:
Cool.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |