Nee toch? Gohquote:Op donderdag 18 juni 2009 01:17 schreef sig000 het volgende:
Waarschijnlijk vanwege aantal en manier van posts.
Voor zover het mogelijk is, moet je als je een beetje FOK!verslaafd bent de spanning ook altijd zelf maken.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee toch? Goh![]()
Het is wel waar dat er met enige regelmaat topics worden geopend met 'tong80' in de titel. Altijd dezelfde vragen en opmerkingen. Boooooooring.
Kom op zeg, eerst 7 jaar een normale gezonde jongen, en dan ineens een halve gek. Ik had toch wel gehoopt dat jij wat meer vertrouwen in mijn posthistorie van vroeger had, broer.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 03:14 schreef broer het volgende:
Probeer je nou serieus te zeggen dat je je hier vóórdoet als een halve gek?
You had me fooled...
Ach, daar kun je nooit vroeg genoeg mee beginnen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 03:26 schreef Lamon het volgende:
Ja, ik heb wel een beetje een te vroege midlifecrisis
Met een érg vroege midlife-crisis zou ik mij wel zorgen gaan maken...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 02:42 schreef Marble het volgende:
[..]
Ach, daar kun je nooit vroeg genoeg mee beginnen.
Als je maar vroeg genoeg begint kom je vanzelf hier uit.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 02:48 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Met een érg vroege midlife-crisis zou ik mij wel zorgen gaan maken...
Oeh, radicaal is leuk, waar?quote:Op woensdag 24 juni 2009 01:12 schreef sig000 het volgende:
Langzaam maar zeker begin ik steeds radicaler te worden.
Je gaat er een boek over schrijven, toch? Maar kun je alvast een kleine samenvatting plaatsen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 01:12 schreef sig000 het volgende:
Langzaam maar zeker begin ik steeds radicaler te worden.
Ben ik heel erg onrealistisch als ik zeg dat we onze posts van de afgelopen jaren gewoon in een boek kunnen zetten met zijn allen hier, en dan een bestseller hebben?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je gaat er een boek over schrijven, toch? Maar kun je alvast een kleine samenvatting plaatsen?
Dat wordt vast net zo'n hit als de Boeket (Bouquet?) reeks. Of à la Dagboek van een Kindermeisje.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:14 schreef Lamon het volgende:
Ben ik heel erg onrealistisch als ik zeg dat we onze posts van de afgelopen jaren gewoon in een boek kunnen zetten met zijn allen hier, en dan een bestseller hebben?
Damn. Ik hoopte dat het een waarheidsgetrouwe beschrijving zou worden van de teloorgang van de Nederlandse jeugd, bekeken door de ogen van een groep onafhankelijke filosofisch ingestelde observeerders.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat wordt vast net zo'n hit als de Boeket (Bouquet?) reeks. Of à la Dagboek van een Kindermeisje.
Toch wel interessant om te weten wat al die jaren onderwerp van gesprek is geweest.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:27 schreef Lamon het volgende:
Damn. Ik hoopte dat het een waarheidsgetrouwe beschrijving zou worden van de teloorgang van de Nederlandse jeugd, bekeken door de ogen van een groep onafhankelijke filosofisch ingestelde observeerders.
Al vanaf BB, want laten we eerlijk zijn, al leefden we mee, het bleef een groep sociaal gehandicapte idioten.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:30 schreef Wickedangel het volgende:
Toch wel interessant om te weten wat al die jaren onderwerp van gesprek is geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |