Dat is in mijn ogen wel de kern van Semi-Bikkeltijd. Vooral niet te veel illusies!quote:Op woensdag 20 mei 2009 03:09 schreef Lamon het volgende:
geef je een update, ga je het zelf meteen doodrelativeren.
..is ook zo eigenlijk. Ik bewaar tegenwoordig de grootste dramatiek ook voor andere topics, maar het is wel leuker dan toen ik nog normaal postte, nu is er meer te beleven als ik niets beters te doen heb.quote:Op woensdag 20 mei 2009 03:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat is in mijn ogen wel de kern van Semi-Bikkeltijd. Vooral niet te veel illusies!
Heb ik ook last van.quote:Op maandag 25 mei 2009 02:24 schreef broer het volgende:
Ik kom er net achter dat ik het download-tijdperk eigenlijk helemaal niet leuk vind.
Als ik nu van een band maar een vaag idee heb dat die leuk zou kunnen zijn, dan download ik een album dat ik dan een keer of drie, vier luister. Later komen de verschillende nummers slechts sporadisch langs als ik de shuffle aan heb staan. Ik leer ze nooit echt kennen.
Hoe anders was dat vroeger. Toen ik een cd kocht en die gewoon echt vaak draaide. Simpelweg omdat er verder niets voorhanden was. Ik las teksten in cd-boekjes en verdiepte me in zo'n album.
Zonet kwam er (in de shuffle) een nummer uit 1994 van Live langs dat ik van voor tot achter mee zong. Inclusief kleine details in de timing. Vijftien jaar na dato. En het was niet eens een single geweest.
Ik vind het jammer dat me dat tegenwoordig nooit meer overkomt.
Het zal de nostalgie wel zijn...
Korsakov Lamon.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:09 schreef Lamon het volgende:
[..]
Vanwege vroeg intredende dementie of omdat je brillenglazen een te zwakke sterkte hebben?
Ik hoop ik dan ben ik straks vergeten dat mijn huis blank staat..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Korsakov Lamon.
Dat moet herkenbaar zijn
Dat ben je over 10 minuten vergetenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:35 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik hoop ik dan ben ik straks vergeten dat mijn huis blank staat..
Mijn vloer is drijf nu..
Erg herkenbaar.quote:Op maandag 25 mei 2009 02:24 schreef broer het volgende:
Ik kom er net achter dat ik het download-tijdperk eigenlijk helemaal niet leuk vind.
Als ik nu van een band maar een vaag idee heb dat die leuk zou kunnen zijn, dan download ik een album dat ik dan een keer of drie, vier luister. Later komen de verschillende nummers slechts sporadisch langs als ik de shuffle aan heb staan. Ik leer ze nooit echt kennen.
Als het goed is blijft iedereen buiten het topic druk bezig.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:04 schreef Wickedangel het volgende:
Kijk, nu ben ik weer keurig binnen de tijd.
Maarreh... staat het hier een beetje stil de laatste tijd?
Na tig jaar hebben we elkaar ECHT niets meer te vertellen allemaal?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:04 schreef Wickedangel het volgende:
Kijk, nu ben ik weer keurig binnen de tijd.
Maarreh... staat het hier een beetje stil de laatste tijd?
Natuurlijk, op een extreem heterofiele-platonische-internetgerelateerde manier uiteraard.quote:
Nee toch? Gohquote:Op donderdag 18 juni 2009 01:17 schreef sig000 het volgende:
Waarschijnlijk vanwege aantal en manier van posts.
Voor zover het mogelijk is, moet je als je een beetje FOK!verslaafd bent de spanning ook altijd zelf maken.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee toch? Goh![]()
Het is wel waar dat er met enige regelmaat topics worden geopend met 'tong80' in de titel. Altijd dezelfde vragen en opmerkingen. Boooooooring.
Kom op zeg, eerst 7 jaar een normale gezonde jongen, en dan ineens een halve gek. Ik had toch wel gehoopt dat jij wat meer vertrouwen in mijn posthistorie van vroeger had, broer.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 03:14 schreef broer het volgende:
Probeer je nou serieus te zeggen dat je je hier vóórdoet als een halve gek?
You had me fooled...
Ach, daar kun je nooit vroeg genoeg mee beginnen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 03:26 schreef Lamon het volgende:
Ja, ik heb wel een beetje een te vroege midlifecrisis
Met een érg vroege midlife-crisis zou ik mij wel zorgen gaan maken...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 02:42 schreef Marble het volgende:
[..]
Ach, daar kun je nooit vroeg genoeg mee beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |