Amateurpsychologiequote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:36 schreef matthijst het volgende:
Eminem is tegenwoordig sowieso alleen nog relevant voor koters met suicidale neigingen
die zich graag willen afzetten tegen hun ouders.
De rest van de wereld heeft het trucje van de blanke pillenslikkende-kettingzaagdragende
rapper ondertussen allang gezien...
Idiootquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:36 schreef matthijst het volgende:
Hij had er ook gewoon om kunnen lachen...
Zielige kutkleuter is het...
Elk album een clip met suffe humor, maar zelf lachen om een geintje, ho maar...
Eminem is tegenwoordig sowieso alleen nog relevant voor koters met suicidale neigingen
die zich graag willen afzetten tegen hun ouders.
De rest van de wereld heeft het trucje van de blanke pillenslikkende-kettingzaagdragende
rapper ondertussen allang gezien...
Goddamn, dat mensen nou nog niet klaar zijn met het zoveelste rapje over Christina Aguilera, Britney, of hoe heet het blondje van 't moment...
Come on... This is America! Eminem heeft een nieuw album uit met de meest uitgetekende promotie-campagne ever, Sacha Baron Cohen brengt z'n nieuwe film uit met Bruno in de hoofdrol. Het is toch onwaarschijnlijk dat MTV hun relatie met Eminem op het spel zet, voor één lullig promotie-stuntje. Dat high school-filmpje was nota bene ook een promotiestunt in samenwerking met de MTV Movie Awards.quote:
Dat dus, en het was al direct na de gebeurtenis bevestigd door die amerikaanse soapdinges, Hilton nog wa, promostuntje van beide.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:47 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Come on... This is America! Eminem heeft een nieuw album uit met de meest uitgetekende promotie-campagne ever, Sacha Baron Cohen brengt z'n nieuwe film uit met Bruno in de hoofdrol. Het is toch onwaarschijnlijk dat MTV hun relatie met Eminem op het spel zet, voor één lullig promotie-stuntje. Dat high school-filmpje was nota bene ook een promotiestunt in samenwerking met de MTV Movie Awards.
De eerste twee, en dan bedoel ik: Slim Shady en Marshall Mathers LP en dat spul van Chronic 2001.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:59 schreef AgeEll het volgende:
vond je zijn vorige albums wel goed?
Ik denk dat je deze bedoelt; Perez Hilton.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat dus, en het was al direct na de gebeurtenis bevestigd door die amerikaanse soapdinges, Hilton nog wa, promostuntje van beide.
Mja, dat viel me zelf ook wel wat tegenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:30 schreef Boomlaars het volgende:
Ik vind het een vrij waardeloze clip. Het nummer gaat over zijn eigen depressie ten tijde van zijn verslaving en deze clip is meer een ode aan Detroit. Had iets beters en vooral passenders verwacht. En het beste verse is eruit gelatenHet eindigt met 'sit down and listen to the tale Im about to tell'.. en dat was het dan. Ja, goed over nagedacht deze clip.
Zit echt met smart te wachten. Hopelijk heeft hij het beste werk voor het laatst bewaard. Als dat zo is, krijgen we weer een topalbumquote:Op zondag 5 juli 2009 10:56 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mja, dat viel me zelf ook wel wat tegenmaarja, las dat hij eind juni weer in de studio was om zn 2e cd te finishen en hopelijk krijgen we daar spoedig wat meer info over.
En met een beetje mazzel iets meer nummers waar hij met anderen heeft meegewerkt en niet dat het complete album bijna weer door dre is geproduceerd.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:04 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zit echt met smart te wachten. Hopelijk heeft hij het beste werk voor het laatst bewaard. Als dat zo is, krijgen we weer een topalbum
Hope so. Of een dubbel CD als verassingquote:Op zondag 5 juli 2009 11:16 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
En met een beetje mazzel iets meer nummers waar hij met anderen heeft meegewerkt en niet dat het complete album bijna weer door dre is geproduceerd.
quote:Op zondag 5 juli 2009 11:04 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zit echt met smart te wachten. Hopelijk heeft hij het beste werk voor het laatst bewaard. Als dat zo is, krijgen we weer een topalbum
quote:
Dat vroeg ik me ook af? Ik dacht dat ik ergens had gelezen dat het in November zou zijn ..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:51 schreef Edwinuss het volgende:
Is er al een datum bekend voor Relapse 2?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |