quote:But then the dude on the other shoulder said, “ What Nigga?! Is you scared?! You can’t let no man ever disrespect your wife! Especially not some Peroxide drenched homophobic has-been! This is like some Paquiao vs. Hatton shit! He is underestimating you with his ass out and you can drop him in the first round!”
Hij is echt pissed, hij neemt alles veeeeeeeel te serieus. Ben benieuwd.quote:So Miss Marshall, I’m going to make you wish you never spoke my name and regret the ungodly things you said about my wife. This is going to be fun! It’s however you want it! Just remember, you did this to yourself! Your legacy has now been tainted from this day forth! You will now be known as the rapper who lost to Corny-ass Nick Cannon!!!
Pciesquote:Op zaterdag 9 mei 2009 03:19 schreef GGMM het volgende:
Klopt, dat gelul over dat negergebeuren ookEminem heeft precies wat hij wou.
LSquote:_fucked_your_wife 9 minutes ago
YO NICK THE B1TCH CANNON, I SKEETED ON YOUR BITCHES FACE AND THEN SHE LICKED MY BAL
Of toch wel :quote:Op zaterdag 9 mei 2009 03:24 schreef GGMM het volgende:
Hij trekt niet het meest intelligente publiek aan nee.
quote:Nick Cannon. A few things.
Everyone here can agree with you that defending your wife is fine, no doubts. Respect for that......but that's where it stops.
a) You do realize this is exactly the reaction Eminem was looking for?
b) Turning this into a race issue? You're going to get done the same way Benzino did. Just stop, think and read what you wrote again. You're driving into a tree. You are going to get slaughtered if you turn into a race issue, the only people that will even consider siding with you are Mariah's Stans, that's it. Everyone, in particular the Hip Hop community will laugh at you.
c) You're talking about Eminem as if he was MC Hammer ffs. I'm not even a massive Eminem fan, but even I can see the talent the guy has. You make it sound like the game left him, no he left the game. "Back when he was hot".....if he released albums every year he was gone, he still would've easily gone platinum......so it's not a matter of people getting over talent, he just decided to to take a break for several issues. Even then he released a greatest hits which went platinum at a time where everyone already has those songs, he released a compilation CD with several unknowns which went platinum....you're talking about one of the greatest artists of all time.
d) As a massive fan of Jay-Z, even I gotta laugh at your comments at Jay-Z not attacking women. Forgive me Hov, but are you serious Nick Cannon? You must be mistaking Jay-Z for somebody else then.
e) Big tip for you, do not MENTION Eminem's daughter. You have a 1% chance of winning this if you're taking on Eminem who's trying to create trouble and is treating this like a joke, a "without me" or "we made you" like Eminem. If you mention his daughter, you'll get done worse than somebody like Benzino did.....maybe you should ask Ja Rule what mentioning Eminem's daughter did for his career. If you get vicious Eminem out, not only do you have 0% chance of winning, but you will get so badly done that everybody everywhere will laugh at you.
f) Fuck you crazy? This is Eminem. This is worse than Nelly thinking he could battle KRS. This compares to Souljah boy thinking he could battle Nas. You're out of your league, sometimes you just gotta admit that and move on. Tell Eminem what you did above about the disrespect he's showing, you can't do anything else son, leave it homie.
g) I know you think you might be able to make a big splash and you definitely are the underdog and you can achieve something, but here's a fact - every underdog is usually supported by the fans....not you man, Eminem is too loved, he can do whatever he likes and get away with it really.....to the fans he'll be the underdog, even if it's certain he'll destroy you.
h) You talk about Eminem as if he hasn't taken on MC's. Here's something you should know, he's taken all of Canibus, Ja Rule, DMX, Benzino, Cage, Everlast, ICP, Jermaine Dupri, ffs homie he took down an entire magazine. The rest of the elite MC's have all worked with Eminem, the Jay-Z's, the Nas', even the likes of T.I pay homage. Eminem is one of the greatest, the greatest don't get attacked by the elite. They all respect each other.
Finally, you take on Eminem, you take on all of Aftermath. You take on Dr.Dre, you take on 50 Cent, you take on Royce, you take on d12, you take on G Unit, you take on all the elite MC's who have paid homage to him. You don't want that.
Nick, I wrote this for you as a I'm a up and coming journalist for a very respected Hip Hop website/magazine. It's just advice for you homie. No insults, not shots. Just the truth homie.
Denk je dat hij ook met een blog gaat reageren? Of reageert hij pas zodra een track is gedropt?quote:
Is lang geleden inderdaad.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 03:41 schreef GGMM het volgende:
Geen idee, ik hoop dat er is een track wordt uitgebracht, en dat hij daarop reageert, wordt wel weer eens tijd voor een echte ruzie.
Haha, die text ookquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:20 schreef wolfrolf het volgende:
Nick Cannonhttp://hiphopstateofmind.(...)on-speaks-on-eminem/
Underground
quote:Even though most people don’t know that I’m nice in the ring and have been training in boxing and Martial Arts for years that would just be childish and silly of me to bully this dude. He clearly has been picked on all his life and I would hate to add to his deep-rooted pain!
quote:– BRADFORD 2 minutes ago
RIP NICK CANNON.. NICE KNOWING YOU.LMAO
DUDE IS GAY AS HELL..IMO..
En het is nog waar ook.quote:I’ve never seen someone lose a battle before they even start. Nick…you’ve successfully FAILED.
Ok, ik heb het linkje verwijderdquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:07 schreef Spougle het volgende:
[..]
Ja dat weten we en links worden verwijderd
Ja dat weten we en links worden verwijderdquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:05 schreef BloodSugar het volgende:
Weten jullie eigenlijk al dat het album gelekt is of niet? Ik heb het vorige topic namelijk niet gevolgd
Mede om het feit dat ik vaak genoeg in interviews heb horen zeggen dat ze nog niet exact weten welke nummers op Relapse 2 komen te staan. Eminem wetende hoort hij vast wel dat beautiful als 1e van de beste tracks wordt gezien zal hij het nog wel wat veranderenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:24 schreef Spougle het volgende:
Ik vind Deja Vu trouwens na een paar keer luisteren een van de beste tracks op het album.
Ben echt blij dat Eminem het nog kan, Ik hoop dat Relapse 2 nog beter is en nog dichter bij zijn eerste albums in de buurt komt.
Klopt een aantal links werken al niet meerquote:
Plus de video van 3 A.M. is niet de echte video en Beautifull is niet meer naar verluid een Proof dedicated nummer.quote:Op zondag 10 mei 2009 02:40 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Klopt een aantal links werken al niet meer
Nou, gooi maar wat neer en ik zet het er inquote:
Haten is verlatenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:47 schreef matthijst het volgende:
Wow, het lijkt wel of gasten hier voor het eerst een Eminem CD horen ofzo.
Echt allemaal same old same old, die raps... Chainsaw hier, kutmama daar, Hailey dit, penis dat....
Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaie crap....
En dan dat kutstemmetje....
Dude is played out, laat m stoppen man
Dude is played out? Dude is technisch gezien de beste MC ooit, en dat bevestigt hij op dit album.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:47 schreef matthijst het volgende:
Wow, het lijkt wel of gasten hier voor het eerst een Eminem CD horen ofzo.
Echt allemaal same old same old, die raps... Chainsaw hier, kutmama daar, Hailey dit, penis dat....
Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaie crap....
En dan dat kutstemmetje....
Dude is played out, laat m stoppen man
Je hebt duidelijk niet goed geluisterd waar dit album over gaat; het is zeker geen tweede Eminem Show zoals jij hier eigenlijk beweert. Ok, er zijn referenties aan wat popsterren in 2 of 3 nummers maar de rode draad door zijn album is dit keer zijn drugsverslaving welke ten grondslag ligt aan bijna elk nummer. De titel van het album is wat dat betreft veelzeggend en op basis daarvan mag het toch geen verbazing wekken dat er wat oude thematiek terugkeert.quote:Zelfde "schokkende" teksten als de afgelopen paar albums, alleen is het nu gesneden koek: z'n moeder is een hoer, stiefvader een schooier, zn dochter is de heilige Maria en alle celebrities zijn stumperdjes... Kansloos
Sing For the Moment:quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:47 schreef Boomlaars het volgende:
Verder noem je zijn stiefvader, waarover hij bij mijn weten nog nooit iets geschreven heeft.
Het zou me verbazen als dit klopt.quote:Z'n dochter wordt ook slechts 1x terloops genoemd dus eigenlijk is je mening ongegrond.
Mja, smaken verschillen, ik vind het meer van hetzelfde, niks verrassends meer...quote:De kracht van het album zit hem mijns inziens in de kwaliteit van de teksten en zijn flow in sommige nummers
Voor de 100-duuzendste keer.quote:[i]So I take a vicodin
Ach ja, serial killer en moordpraatjes, spannend....quote:Must be the Ganja: een middelmatig nummer behalve het 2e couplet wanneer de beat een meesterlijke wending krijgt en dit stuk tot de verbeelding spreekt:
Inderdaad, same old drugspraat..quote:Hello. 2e couplet. Behoefte geen toelichting
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:20 schreef matthijst het volgende:
Samengavet: ik vind het 3x niks, meer van hetzelfde, meer opgezette kutstemmetjes... Van mij mag hij stoppen.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:20 schreef matthijst het volgende:
[..]
Sing For the Moment:
"His stepfather hit him so he socked him back
And broke his nose, this house is a broken home"![]()
[..]
Trek maar een verbaasd gezicht dan.quote:Het zou me verbazen als dit klopt.
[..]
Voor mij hoeft het niet compleet verrassend te zijn. Met zijn laatste solo-album Encore in het achterhoofd is het op zich al een verrassing dat hij zich nog zo heeft weten te herpakken. Toegegeven: qua inhoud is het weinig vernieuwend. Dat neemt niet weg dat ik waardering heb voor zijn talent, wat bij bijna elk nummer ontegenzeggenlijk naar boven komt drijven. Of je er van houdt of niet, dat is onmiskenbaar. Vergeleken met zijn laatste 2 albums Encore en the Eminem Show is dit ook het album met ongetwijfeld de meest complexe rijmstructuren en beste productie. Ik heb op basis van het album wel het idee dat hij nog zoekende is wat betreft zijn stijl van rappen, en dat hij nog veel expirementeert (wat op sommige nummers resulteert in irritante accenten; bijv op 3AM). Op zich niet zo vreemd als je je bedenkt dat hij de afgelopen 5 jaar geen solo-plaat meer heeft gemaakt.quote:Mja, smaken verschillen, ik vind het meer van hetzelfde, niks verrassends meer...
[..]
Te makkelijke kritiek. Het past bij het thema van het album. Ik hoor hem liever over zoiets dan bijv over het presidentschap van Bush in het nummer Mosh met tenenkrommend slechte teksten over zaken waar hij totaal geen benul van heeft.quote:Ach ja, serial killer en moordpraatjes, spannend....
[..]
Ik heb het idee dat je vrij oppervlakkig naar het album geluisterd hebt. Als je het niks vind, prima, maar kom dan niet met ongefundeerde kritiek en generaliseringen over de inhoud.quote:Samengavet: ik vind het 3x niks, meer van hetzelfde, meer opgezette kutstemmetjes... Van mij mag hij stoppen.
Ik heb met die shop geen ervaring. Is het wat?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Als je niet belachelijk veel voor het album wil betalen kun je hem het beste hier bestellen voor maar 10 euro incl. verzendkosten
Ik heb er nooit problemen mee gehad. Het bezorgen duurde wel eens wat langer maar dat was bij een ouder product. Ik ga ervanuit dat ze nieuwe producten wel ruim op voorraad hebben.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb met die shop geen ervaring. Is het wat?
Thanksquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Als je niet belachelijk veel voor het album wil betalen kun je hem het beste hier bestellen voor maar 10 euro incl. verzendkosten
Alleen te krijgen als 'downloadable content' zie ik nu op eminem.com. Ze komen dus niet op een CD te staan.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:39 schreef Houniet het volgende:
Dan wacht ik nog met kopen.
Oh.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:34 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
Alleen te krijgen als 'downloadable content' zie ik nu op eminem.com. Ze komen dus niet op een CD te staan.
Gedaanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:08 schreef Spougle het volgende:
Ik heb een probleem, ik kan niet stoppen met luisteren naar dit album.
My Darling is echt een pauper nummerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:11 schreef Boomlaars het volgende:
Heb de nummers nu in zijn geheel gehoord en ben toch niet zo onder de indruk (careful what you wish for is wel aardig, maar my darling klinkt gewoon voor geen meter). Maargoed, ze hebben niet voor niets de cd niet gehaald
Dat dus.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:47 schreef DretoX het volgende:
Bonus tracks. Supervet! Behalve het refrein van 'Careful where you wish for'.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:16 schreef Edwinuss het volgende:
Mensen die zo lopen te zeiken
ALLE tracks zijn van hoge kwaliteit, als je denkt beter te kunnen en beter te zijn ; duik de studio in
Even if it were true,quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:29 schreef Document1 het volgende:
Ik zei het al in ´98 en ik zeg het nu weer, Eminem is niets meer dan een marketingstunt van Dr. Dre om nog meer geld uit blanke jochies hun zak te shaken.
En wat dan nogquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:29 schreef Document1 het volgende:
Ik zei het al in ´98 en ik zeg het nu weer, Eminem is niets meer dan een marketingstunt van Dr. Dre om nog meer geld uit blanke jochies hun zak te shaken.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:35 schreef Document1 het volgende:
Niks, ik vind het wel grappig dat hem gelukt is om een blanke rapper zo populair te krijgen.
quote:Let's do the math
If I was black I woulda sold half
I ain't have to graduate from Lincoln High School to know that
But I can rap so fuck school
I'm too cool to go back
Gimme the mic
Show me where the fuckin' studios at
When I was underground
No one gave a fuck I was white
No labels wanted to sign me
Almost gave up, I was like "Fuck it"
Until I met Dre
The only one who looked past
Gave me a chance
And I lit a fire up under his ass
Helped him get back to the top
Every fan black that I got
Was probably his in exchange for every white fan that hes got
Like damn we just swapped
Sittin' back look at this shit wow
I'm like "My skin, is it startin' to work to my benefit now?"
Geeft aan hoe weinig je ervan afweet. Vanilla Ice was een one-trick-pony die commercieel is uitgebuit door de hype omtrent die ene single Ice Ice Baby, zonder zichzelf opgewerkt te hebben in die cultuur. Eminem is wat dat betreft een totaal ander verhaal omdat hij zichzelf naar de top heeft gewerkt, onderaan beginnend zonder enige hulp. Dat Dr. Dre hem heeft aangenomen bij zijn label is meer een gevolg dan een oorzaak van zijn succes/talent. Bovendien is hip-hop al jaren niet meer overwegend een zwarte subcultuur. Kijk naar de opkomst van andere rappers als Asher Roth (ik heb er zelf niks mee, maar dan nog) etc. Niet voor niets wordt Eminem ook gerespecteerd door andere, zwarte artiesten uit hetzelfde genre. Kortom; je lult uit je nekquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:43 schreef Document1 het volgende:
Leuke tekst maar ik kan me niet echt voorstellen dat Dre in een dipje zat toen hij Eminem leerde kennen.
Nou ik ga weer uit jullie topic hoor
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:32 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
Geeft aan hoe weinig je ervan afweet. Vanilla Ice was een one-trick-pony die commercieel is uitgebuit door de hype omtrent die ene single Ice Ice Baby, zonder zichzelf opgewerkt te hebben in die cultuur. Eminem is wat dat betreft een totaal ander verhaal omdat hij zichzelf naar de top heeft gewerkt, onderaan beginnend zonder enige hulp. Dat Dr. Dre hem heeft aangenomen bij zijn label is meer een gevolg dan een oorzaak van zijn succes/talent. Bovendien is hip-hop al jaren niet meer overwegend een zwarte subcultuur. Kijk naar de opkomst van andere rappers als Asher Roth (ik heb er zelf niks mee, maar dan nog) etc. Niet voor niets wordt Eminem ook gerespecteerd door andere, zwarte artiesten uit hetzelfde genre. Kortom; je lult uit je nek
Hij heeft anders wel gelijk en jij lult maar wat om te trollenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:34 schreef Document1 het volgende:
[..]
Shit gast jij doet je wel voor als Mr. Phd. Ing. Hip Hop of niet?
Stripboek is "In My Skin" een oud boek, staat bij mij al een paar jaar in de kast. Had 'm laatst nog voor iets van 5 euro gezien bij de FRS.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:59 schreef DretoX het volgende:
Bij FRS krijg je er een stripboek bij, iemand die daar wat over weet? Relapse is top trouwens.
Ik ga het meteen kijkenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:59 schreef sitting_elfling het volgende:
Voor de mensen die het interessant vinden om even een half uurtje eminem interviews te zien. Hij is afgelopen vrijdag bij Jonathan Ross z'n talkshow geweest hier in de UK. Zeg maar een soort Jensen maar dan stukken! beter. Vrij recent allemaal dus.
Part1 bij J.Ross
Part2 bij J.Ross
Een dag daarvoor was hij bij Jimmy Kimmel 1 van mn favo' amerikaanse presentators.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |