Dat doe ik ook altijd, liedjes zingen speciaal voor mensen ik niet ken.quote:Een nieuw onderdeel werd in de BZT-show geintroduceerd: "het beste zangtalent" en Tom werd gevraagd om mee te doen! Hij zong "ik zing dit lied voor jou alleen" speciaal voor zijn overleden oma (die hij nooit heeft gekend). De productie was het eigenlijk niet helemaal eens met zijn keus (de voorkeur ging uit naar "als de morgen is gekomen" ), maar Tom was niet te vermurwen. Achteraf bleek dat hij het liedje exact zong op de 25e sterfdag van zijn oma (toeval..??)
Nee, ben je gekquote:
Dit is geen Jordy van Loon hoor, dit is een superster in wordingquote:
Verliefdheid is een toverbalquote:Op zaterdag 9 mei 2009 03:23 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Dit is geen Jordy van Loon hoor, dit is een superster in wording![]()
Nee, ook deze gast faalt hard
Tuurlijkquote:Presentator Sander Lantinga vroeg het irritante jochie of hij wel eens seks had gehad. Jordy antwoordde daarop: "Zoals ik ook in je radioprogramma zei: ik ben er nog niet in- en uitgeweest. Het enige dat ik heb gedaan is likken, likken, likken."
Check zijn hyves fobo ook evenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 03:15 schreef Rapaille het volgende:
Op zijn hyves kan je al zijn muziek beluisteren!!!!!!1!!!!1
http://tommerdepom.hyves.net/
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 03:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Check zijn hyves fobo ook even![]()
Alleen maar fotos met fans (lelijke en dikke tienermeisjes)
Get in line, Gordon wil hem eerstquote:Op zaterdag 9 mei 2009 03:32 schreef DrDentz het volgende:
Lekker wijf
Doe eens origineelquote:Op zaterdag 9 mei 2009 03:44 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Get in line, Gordon wil hem eerst
[ afbeelding ]
Alleen het haar. Die zangeres van Krezip lijkt wel op een biggetje trouwensquote:Op zaterdag 9 mei 2009 03:47 schreef DrDentz het volgende:
Hij lijkt op de zangeres van Krezip
Wilde het net zeggen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 03:47 schreef DrDentz het volgende:
Hij lijkt op de zangeres van Krezip
Die heeft ook net een kind uitgepoept.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 03:49 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Alleen het haar. Die zangeres van Krezip lijkt wel op een biggetje trouwens
Jawel hoor, nog een paar maandenquote:
Bedankt dat jij je speciaal hebt aangemeld om te reageren op dit topicquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:33 schreef Johnnie492 het volgende:
Dan wordt het hoog tijd na 93 dagen geen reactie op deze waardeloze mededeling dat Tom Klijbroek een relnicht zou zijn.
want dat slaat nergens op.
Ik ken Tom persoonlijk en dat is hij absoluut niet.
en ik heb ook gezien hoe je er aan komt.
want ze hebben dezelfde foto(hoesje) als in de krant gebruikt en daar staat de foto goed op.
maar bij het maken van het hoesje hebben ze alle kleuren feller afgedrukt en vandaar dat ook de lippen roder zijn uitgevallen.
die jongen doet het leuk dus geef hem een kans.
Heb je dat helemaal zelf bedacht?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:46 schreef DrDentz het volgende:
Sjonnie is vast de pa van Tom. Sjonnie en Anita.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bedankt dat jij je speciaal hebt aangemeld om te reageren op dit topic![]()
Het gaat niet alleen om zijn mond...
Kijk maar eens naar zijn, overduidelijk, vrouwelijke kapsel, de pistool gebaren, etc..
Daar zal je het gayvriendje van Tom hebbenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:33 schreef Johnnie492 het volgende:
Dan wordt het hoog tijd na 93 dagen geen reactie op deze waardeloze mededeling dat Tom Klijbroek een relnicht zou zijn.
want dat slaat nergens op.
Ik ken Tom persoonlijk en dat is hij absoluut niet.
en ik heb ook gezien hoe je er aan komt.
want ze hebben dezelfde foto(hoesje) als in de krant gebruikt en daar staat de foto goed op.
maar bij het maken van het hoesje hebben ze alle kleuren feller afgedrukt en vandaar dat ook de lippen roder zijn uitgevallen.
die jongen doet het leuk dus geef hem een kans.
de nichtquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Niemand is zo tof als deze oprechte jongen:
[ afbeelding ]
Nee hoor, die doet "likken likken likken"quote:
zanger bobquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:30 schreef Urquhart het volgende:
Al deze kindertjes kunnen niet op tegen de enige echte baas van het kinder-genre: Zangert Bob
Tom en Jordy eat your heart out
eerder rimmen rimmen rimmenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee hoor, die doet "likken likken likken"
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:30 schreef Urquhart het volgende:
Al deze kindertjes kunnen niet op tegen de enige echte baas van het kinder-genre: Zangert Bob
Tom en Jordy eat your heart out
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |