Deze vrouw heeft een serieus Jood tekort, waardoor haar schildklier opzet. Waar wij in veel van ons voedsel genoeg hiervan hebben zitten, is het in sommige delen van de wereld niet te vinden in het grootste deel van het beschikbare eten.quote:
Iets met een scrotum onder haar kin?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 03:18 schreef Maisnon het volgende:
het is wachten totdat iemand het doorheeft
De creatieve zielen liggen te slapen
nee, niemand snapt jouw humorquote:Op zaterdag 9 mei 2009 03:18 schreef Maisnon het volgende:
het is wachten totdat iemand het doorheeft
De creatieve zielen liggen te slapen
Dat heet toch gewoon strumma ofzo wat dat wijf heeft?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 03:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Deze vrouw heeft een serieus Jood tekort, waardoor haar schildklier opzet. Waar wij in veel van ons voedsel genoeg hiervan hebben zitten, is het in sommige delen van de wereld niet te vinden in het grootste deel van het beschikbare eten.
De echte vraag is dus geef je haar zouten?
Daar lijkt het wel op.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:41 schreef Icosahedron. het volgende:
Ik denk dat je met poepgrapjes verder komt, maisnon.
Ik snap het nog niet?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:01 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op.
HET IS GODVERDEVARKENSTYFUS EEN LEUKE WOORDSPELING
NIET ZOU JE HAAR GEVEN MAAR GEEF JE HAAR ZOUTEN
LUDOSANDERS HAD HET GEWETEN!
Vroeger was dit nog de moeite waard maar tegenwoordig, pff.
Ik dacht dat ze je gepijpt had en nu een kind van je droeg!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:01 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op.
HET IS GODVERDEVARKENSTYFUS EEN LEUKE WOORDSPELING
NIET ZOU JE HAAR GEVEN MAAR GEEF JE HAAR ZOUTEN
LUDOSANDERS HAD HET GEWETEN!
Vroeger was dit nog de moeite waard maar tegenwoordig, pff.
...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze je gepijpt had en nu een kind van je droeg!
Geef je zoute haring?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:21 schreef LangeJan het volgende:
Dus "Geef je zout haren" komt straks ook nog?
Dat zag ik later ja, maar nu ineens gaan roepen dat ik het terugneem, zou falen zijn!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:52 schreef laurensschu het volgende:
[..]
~
Ze bedoelt te zeggen dat ze niet gepijpt kan worden, tenzij zij eigenlijk een shemale is!
Zeer zeker je kunt beter vragen of de operatie voor de constructie van het vrouwelijke geslachts orgaan uit door het oorspronkelijke orgaan te verwijderen eindelijk voltooid is?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zag ik later ja, maar nu ineens gaan roepen dat ik het terugneem, zou falen zijn!
Nee.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:04 schreef laurensschu het volgende:
[..]
Zeer zeker je kunt beter vragen of de operatie voor de constructie van het vrouwelijke geslachts orgaan uit door het oorspronkelijke orgaan te verwijderen eindelijk voltooid is?
Dark_Killah, ik constateer dat je nogal een grote smoel hebt. Op basis waarvan is dat gerechtvaardigd?quote:
fyi: Dark_Killah is een homosexueel negertje uit zoetermeer.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dark_Killah, ik constateer dat je nogal een grote smoel hebt. Op basis waarvan is dat gerechtvaardigd?
Ik heb geen idee wie je bent, laat staan dat ik ooit een zinvolle bijdrage van je aan FOK! heb mogen meemaken, dus jij moet je de rest van de dag concentreren op het onder de knie krijgen van de vaardigheid "zwijgen".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |