SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Links?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:24 schreef Halfe.Deutscher het volgende:
Dan kijk je toevallig niet in de topics waar hij post, maar hij is echt een kutgast.
tong80 is soms wel grappig![]()
Hij heeft trouwens op Hyves ook een foto met titel "Het verboden steegje op school"![]()
Tong80 is als Epic Movie. 255 grappen per minuut en slechts een paar geven een glimlach.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:24 schreef Halfe.Deutscher het volgende:
Dan kijk je toevallig niet in de topics waar hij post, maar hij is echt een kutgast.
tong80 is soms wel grappig![]()
Hij heeft trouwens op Hyves ook een foto met titel "Het verboden steegje op school"![]()
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:27 schreef cerror het volgende:
[..]
Tong80 is als Epic Movie. 255 grappen per minuut en slechts een paar geven een glimlach.
In mijn geval athans, maar het is dan ook mijn mening. En meningen doen er niet toe op fok.
Nope. Sorry.quote:
Hij zat eerst ook te zeuren over zijn kloons, dus volgensmij is het gewoon iemand die zo'n kutkarakter heeft, niet een relkloon.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:32 schreef Rapaille het volgende:
Dat is een relkloon, of iemand die gewoon dood moet.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:37 schreef cerror het volgende:
Tuurlijk zijn al die absurde users op fok relklonen.
Dat moet wel. Anders moeten we accepteren dat er werkelijk zulke enorme hersenloze idioten bestaan in onscher koninckrijyck.
Helaas is er een zender als sbs6 die ons de waarheid laat zien.
Er zijn zulke idioten. Veel ook. En een boel zitten op fok. En nog meer op het viva forum. En ook een boel op geenstijl. En andere weblogs met een zogenaamd hoog IQ qua bezoekers.
Gelukkig ben ik er nogquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:37 schreef cerror het volgende:
Tuurlijk zijn al die absurde users op fok relklonen.
Dat moet wel. Anders moeten we accepteren dat er werkelijk zulke enorme hersenloze idioten bestaan in onscher koninckrijyck.
Helaas is er een zender als sbs6 die ons de waarheid laat zien.
Er zijn zulke idioten. Veel ook. En een boel zitten op fok. En nog meer op het viva forum. En ook een boel op geenstijl. En andere weblogs met een zogenaamd hoog IQ qua bezoekers.
Wat betekend die zwaai smiley toch de hele tijd? Ik vraag het me toch af.quote:
Je noemt een bepaalde categorie in je opsomming waar ik in pas, vandaar mijn zwaai gebaarquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Wat betekend die zwaai smiley toch de hele tijd? Ik vraag het me toch af.
Hij heeft twee kloons, ik weet niet precies of je bij zijn kloons ( Big_n_fan, Jin_Kazama,DJ_Gadget) notes hebt gezet?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:49 schreef swarmahoer het volgende:
zijn er nog users die qua naam hierop lijken, hij heeft verdomd weinig notes van mij, en ik vind hem ook irritant
En je bent ook even uitgegaan van sarcasme?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:50 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je noemt een bepaalde categorie in je opsomming waar ik in pas, vandaar mijn zwaai gebaar
Was dat de bedoelingquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:51 schreef cerror het volgende:
[..]
En je bent ook even uitgegaan van sarcasme?
bedoelde meer met dezelfde naam, alleen dan 93 ofzoquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:50 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Hij heeft twee kloons, ik weet niet precies of je bij zijn kloons ( Big_n_fan, Jin_Kazama,DJ_Gadget) notes hebt gezet?![]()
Maar inderdaad echt een irritant joch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |