Binnenkort maar weer installeren op windows7 machinequote:
Ja klopt dat maakt het ook leuk. En ik vond ook dat er veel meer te ontdekken was bepaalde stukken ben ik helemaal nooit geweest. Plus geen fast travel dus lijkt het ook weer groter. En de steden zijn gewoon deel van het land en niet met laadschermen ofzo dat scheelt ook wel.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:28 schreef kingmob het volgende:
pas 'even' aangezet omdat ik het (nog een keer) gekocht had op steam. Jammer dat ik een tijdje bezig was met mods, maar daarna toch weer tot diep in de nacht doorgegaan...
Het is lastig de vinger op de plek te leggen wat deze game zo bijzonder maakt in vergelijking met bv Oblivion. 1 duidelijk ding voor mij is iig dat er simpelweg veel gevaar is dat te sterk voor je is en dat dat al vanaf minuut 1 zo is zo'n beetje. Een dungeon inlopen is daarom erg spannend en leuk.
Samen? Als in co-op?quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:58 schreef Pascallio het volgende:
mooie herinneringen aan deze game.
samen met m'n broer alle dungeons verkennen, elkaar uitlachen omdat van de een zijn blade skill veel lager was dan van de ander () of elkaar helpen met quests
Denk om de beurtquote:
Ahja oke ik dacht alquote:
Er was een keer sprake over een muiltiplayer, met screenie en al. Bleek (uiteraard) dat het een hoax was, en da's maar goed ookquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ahja oke ik dacht al![]()
Zou wel heel tof zijn als er co-op in zat.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:53 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
Vrijdag komt er een silt strider
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:53 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
omgquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:53 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
ik zal thuis ff zoekenquote:Op maandag 27 september 2010 15:08 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb het spel maar weer eens geïnstalleerd, maar ik kan me herinneren dat ik de vorige keer een erg goede grafische mod had, waardoor je ook heel erg ver kon kijken. Heeft iemand een tip voor de beste grafische mod (als het even kan alles in één, dus textures, nieuwe hoofden, bodies en kleding)?
Haha schitterendquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:53 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zou erg geniaal zijn. Echter zal dat niet zo snel gebeuren denk ik, aangezien de markt naar Casualgaming is gegaanquote:Op maandag 27 september 2010 15:37 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ik hoop dat de volgende TES weer wat meer in deze donkere sfeer wordt in plaats van het bloombloom standaard fantasy Oblivion.
Mooi moment voor Bethesda om in het gat te springen wat er nu ligt bij de niet-casual gamesquote:Op maandag 27 september 2010 17:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat zou erg geniaal zijn. Echter zal dat niet zo snel gebeuren denk ik, aangezien de markt naar Casualgaming is gegaan
True!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:22 schreef karton het volgende:
[..]
Mooi moment voor Bethesda om in het gat te springen wat er nu ligt bij de niet-casual games
Checkquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:46 schreef DeHovenier het volgende:
Die cage bij Seyda Neen tegenover die siltstrider bedoel je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |