Vertel!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:35 schreef Appelknaller het volgende:
Morrowind, wat heb ik daar mooie tijden mee beleeft zeg.
Er zijn wel een paar continenten al geweest met eerdere delen (Arena, Daggerfall)quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:24 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Vertel!
En er zijn toch ook andere continenten dan Tamriel? En we hebben Skyrim nog niet gehad, High Rock ook niet, Elsweyr ook niet, Valenwood ook niet, etc... Mogelijkheden genoeg
Ik wil ook longontsteking of anders een gebroken beenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:43 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Er zijn wel een paar continenten al geweest met eerdere delen (Arena, Daggerfall)
Anyways, vraagje:
Je had hier nu toch ook een patch voor waar alle resolutie mee omhoog ging? Ik ga hem nu weer spelen omdat ik longonsteking heb en niets anders te doen heb (xbox + snelle pc liggen thuis, ben nu bij mn ouders).
True dat, maar ze zijn nog lang niet toe aan een nieuwe elder scrolls. Beginnen ze toch pas mee wanneer fallout: new vegas klaar is vrees ik.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:28 schreef DeHovenier het volgende:
Ja ok, maar ik denk dat ze per spel een provincie behandelen, vanaf Morrowind.
Eensquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zolang TES 5 maar niet zoals Oblivion wordt, in Morrowind verveelde ik me geen seconde, in Oblivion verveelde ik me meer dan dat ik lol in het spel had
Ik verveel me op zich in oblivion niet zo, het enige waardoor ik me echt verveel en het spel eraf willen gooien is het feit dat het zo ontiegelijk vaak crasht als je een paar mods hebt geinstalleerdquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zolang TES 5 maar niet zoals Oblivion wordt, in Morrowind verveelde ik me geen seconde, in Oblivion verveelde ik me meer dan dat ik lol in het spel had
Dat is met morrowind niet zo anders vind ikquote:Op woensdag 17 februari 2010 00:05 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik verveel me op zich in oblivion niet zo, het enige waardoor ik me echt verveel en het spel eraf willen gooien is het feit dat het zo ontiegelijk vaak crasht als je een paar mods hebt geinstalleerd
bron: http://www.gamer.nl/doc/4(...)-V-gepland-voor-2010quote:In een interview met GamesIndustry.biz heeft Paul Oughton, publishing executive voor Bethesda, aangegeven dat het nieuwe deel in de razendpopulaire The Elder Scrolls-serie gepland staat voor 2010.
Paul zei tevens dat hoewel Nintendo met de DS en Wii erg succesvol is geweest met het aanboren van een nieuwe markt, Bethesda geen plannen heeft om voor Nintendo's apparaten te gaan ontwikkelen.
Oughton: "Voor dit jaar hebben we Fallout 3 klaar voor release en waarschijnlijk komt de nieuwe Elder Scrolls in 2010."
Hij vervolgde met: "Momenteel zijn we niet zo geïnteresseerd in de Wii. We blijven uitgeven voor PS3, Xbox 360 en PC. We streven naar het uitgeven van drie of vier grote titels per jaar voor die platformen."
Ik zou zeggen, installeer MMM of een dergelijke mod, en No Fast Travelquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:40 schreef AQuila360 het volgende:
Ik vond in Oblivion et name dat fast travel kut en ook dat de vijanden mee stegen in level was klote.
Xbox360 versie heb ik......quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:50 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, installeer MMM of een dergelijke mod, en No Fast Travel
Maar goed, we dwalen af
het is inderdaad een mooie theme, net zoals die van oblivionquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Xbox360 versie heb ik......
Maar idd genoeg over Oblivion. Ik heb de theme van Morrowind trouwens nog best vaak op staan die is zo mooi
In het begin ben je super zwak idd. Ik liep toen ook meteen het 1e huisje in en ging zo vrouw ofzo aanvallen maar die sloeg me helemaal in elkaarquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:26 schreef Rodulf het volgende:
Ik snap alleen nog niet veel van het vechtsysteem. Gaat bij mij vaak moeilijk om een vijand te doden.
Morrowind theme PWND die van Oblivion 10000xquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:33 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
het is inderdaad een mooie theme, net zoals die van oblivion
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Morrowind theme PWND die van Oblivion 10000x
Yupquote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Yup
Kwam die maar als opgepoetste versie op de 360 en pc ofzo want wil hem wel weer spelen.
Ik merk dat ik al wat sterker ben geworden nu ik in level omhoog ben gegaan. Maar wat is nou een beetje een goed wapen om in level omhoog te gaan? Ik gebruik veel de Short Sword en de Axe (dat zijn mijn Major Skills).quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
In het begin ben je super zwak idd. Ik liep toen ook meteen het 1e huisje in en ging zo vrouw ofzo aanvallen maar die sloeg me helemaal in elkaar![]()
Later komt dat goed
Een team is al een aantal jaar bezig met een mod om héél Tamriel na te maken voor Morrowind en Oblivion?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:28 schreef DeHovenier het volgende:
Ja ok, maar ik denk dat ze per spel een provincie behandelen, vanaf Morrowind.
Ik liep altijd met zwaard + schild maar dat vond ik gewoon het tofstequote:Op maandag 12 juli 2010 11:47 schreef Rodulf het volgende:
Vanochtend dacht ik, laat ik effe een half uurtje dit spel spelen, en voor ik het wist had ik er weer 3 uur opzitten.Ik vind het een erg leuk spel.
[..]
Ik merk dat ik al wat sterker ben geworden nu ik in level omhoog ben gegaan. Maar wat is nou een beetje een goed wapen om in level omhoog te gaan? Ik gebruik veel de Short Sword en de Axe (dat zijn mijn Major Skills).
Binnenkort maar weer installeren op windows7 machinequote:
Ja klopt dat maakt het ook leuk. En ik vond ook dat er veel meer te ontdekken was bepaalde stukken ben ik helemaal nooit geweest. Plus geen fast travel dus lijkt het ook weer groter. En de steden zijn gewoon deel van het land en niet met laadschermen ofzo dat scheelt ook wel.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:28 schreef kingmob het volgende:
pas 'even' aangezet omdat ik het (nog een keer) gekocht had op steam. Jammer dat ik een tijdje bezig was met mods, maar daarna toch weer tot diep in de nacht doorgegaan...
Het is lastig de vinger op de plek te leggen wat deze game zo bijzonder maakt in vergelijking met bv Oblivion. 1 duidelijk ding voor mij is iig dat er simpelweg veel gevaar is dat te sterk voor je is en dat dat al vanaf minuut 1 zo is zo'n beetje. Een dungeon inlopen is daarom erg spannend en leuk.
Samen? Als in co-op?quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:58 schreef Pascallio het volgende:
mooie herinneringen aan deze game.
samen met m'n broer alle dungeons verkennen, elkaar uitlachen omdat van de een zijn blade skill veel lager was dan van de ander () of elkaar helpen met quests
Denk om de beurtquote:
Ahja oke ik dacht alquote:
Er was een keer sprake over een muiltiplayer, met screenie en al. Bleek (uiteraard) dat het een hoax was, en da's maar goed ookquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ahja oke ik dacht al![]()
Zou wel heel tof zijn als er co-op in zat.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:53 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
Vrijdag komt er een silt strider
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:53 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
omgquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:53 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
ik zal thuis ff zoekenquote:Op maandag 27 september 2010 15:08 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb het spel maar weer eens geïnstalleerd, maar ik kan me herinneren dat ik de vorige keer een erg goede grafische mod had, waardoor je ook heel erg ver kon kijken. Heeft iemand een tip voor de beste grafische mod (als het even kan alles in één, dus textures, nieuwe hoofden, bodies en kleding)?
Haha schitterendquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:53 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zou erg geniaal zijn. Echter zal dat niet zo snel gebeuren denk ik, aangezien de markt naar Casualgaming is gegaanquote:Op maandag 27 september 2010 15:37 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ik hoop dat de volgende TES weer wat meer in deze donkere sfeer wordt in plaats van het bloombloom standaard fantasy Oblivion.
Mooi moment voor Bethesda om in het gat te springen wat er nu ligt bij de niet-casual gamesquote:Op maandag 27 september 2010 17:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat zou erg geniaal zijn. Echter zal dat niet zo snel gebeuren denk ik, aangezien de markt naar Casualgaming is gegaan
True!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:22 schreef karton het volgende:
[..]
Mooi moment voor Bethesda om in het gat te springen wat er nu ligt bij de niet-casual games
Checkquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:46 schreef DeHovenier het volgende:
Die cage bij Seyda Neen tegenover die siltstrider bedoel je?
Die mage is toch een vrouw? M'n character had d'r laatst vanachteren genomen, toen ik eerst d'r vriendjes had vermoordquote:
Jamaar komop, ik speel het al JAREN, weet precies wat ik kan verwachten... en dan NOG doodgaanquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:53 schreef lkb9000 het volgende:
Daar ben ik ook wel eens doodgegaan ja
Mage is een man, er zitten nog wel 2 female rogues in die cavequote:Op dinsdag 28 september 2010 17:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die mage is toch een vrouw? M'n character had d'r laatst vanachteren genomen, toen ik eerst d'r vriendjes had vermoord
Eerst ff een Silence spell casten, en toen was het appeltje eitje
Damn,ik vond het al zo nauw aanvoelenquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mage is een man, er zitten nog wel 2 female rogues in die cave
Hoogmoed door ervaringquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jamaar komop, ik speel het al JAREN, weet precies wat ik kan verwachten... en dan NOG doodgaan
Geen schande, als je begint heb je gewoon nog geen enkele weerstand daartegen, en kun je makkelijk op je flikker krijgen. Wat wel zo is, is dat ik vroeger altijd helemaal fysiek afgemaakt werd door die Snowy Granius (in de eerste Blades-quest), maar dat ik die tegenwoordig makkelijk afmaak. Ik zou wel raar staan te kijken als ik daar op die brug weer eens doodga.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jamaar komop, ik speel het al JAREN, weet precies wat ik kan verwachten... en dan NOG doodgaan
Hovv jonguh, ouwe relnicht!quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:02 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Damn,ik vond het al zo nauw aanvoelen
Dat krijg je he, als er te weinig fakkels branden
Ik zie het verband tussen mijn opmerking en je "Geen schande, als je begint..." niet?quote:Op woensdag 29 september 2010 00:55 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Geen schande, als je begint heb je gewoon nog geen enkele weerstand daartegen, en kun je makkelijk op je flikker krijgen. Wat wel zo is, is dat ik vroeger altijd helemaal fysiek afgemaakt werd door die Snowy Granius (in de eerste Blades-quest), maar dat ik die tegenwoordig makkelijk afmaak. Ik zou wel raar staan te kijken als ik daar op die brug weer eens doodga.
Ook begint het bij mij weer een beetje te kriebelen dankzij dit topic. Heb in de zomervakantie wel een restart gemaakt, maar het is al vrij snel weer verwaterd, en voor je het weet denk je er niet meer aan. Wil nu eens echt bezig als Telvanni voor de verandering. Binnenkort nieuwe poging? Misschien weet iemand nog een leuke mod of zo...
Je bent gewoon slechtquote:Op woensdag 29 september 2010 01:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zie het verband tussen mijn opmerking en je "Geen schande, als je begint..." niet?
Ik ben door dit topic ook weer begonnen, nu als volledige mage (en had het ineens ook best makkelijk in de eerste blades questquote:Op woensdag 29 september 2010 00:55 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Geen schande, als je begint heb je gewoon nog geen enkele weerstand daartegen, en kun je makkelijk op je flikker krijgen. Wat wel zo is, is dat ik vroeger altijd helemaal fysiek afgemaakt werd door die Snowy Granius (in de eerste Blades-quest), maar dat ik die tegenwoordig makkelijk afmaak. Ik zou wel raar staan te kijken als ik daar op die brug weer eens doodga.
Ook begint het bij mij weer een beetje te kriebelen dankzij dit topic. Heb in de zomervakantie wel een restart gemaakt, maar het is al vrij snel weer verwaterd, en voor je het weet denk je er niet meer aan. Wil nu eens echt bezig als Telvanni voor de verandering. Binnenkort nieuwe poging? Misschien weet iemand nog een leuke mod of zo...
quote:
Ooooh shit nu zie ik hetquote:Op woensdag 29 september 2010 01:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zie het verband tussen mijn opmerking en je "Geen schande, als je begint..." niet?
14.gifquote:Op woensdag 29 september 2010 22:45 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Verdomme...
*grijpt Morrowind weer uit de kast*
Carpe Noctem!
Wow, zijn textures zijn bovendien ook prachtigquote:Op donderdag 30 september 2010 08:58 schreef wise het volgende:
shit, tijd om het spel maar een keer op te starten.![]()
Je kan ook gewoon in de Construction Set een miljoen drakes in een kist plempen en die ergens op het plein in Balmora zetten, vergezeld van een kist met daarin 100 Grand Soulgemsquote:Op donderdag 30 september 2010 01:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Net een mixje van combat en magic gemaakt, een Dunmer Spellblade (eigen ontwerp):
- long blade
- heavy armor
- block
- destruction
- conjuration
- medium armor (eigenlijk faal, maarja)
- enchant
- illusion
- restoration
- blunt weapon
Ook leuk om snel aan geld te komen (incl. een modje):
- richcreeper mod, geeft die knakker iets van 200k ofzo
- ga naar ghorak manor in caldera en jat alle orc armor uit een kist
- doe de mage guild quest om galbedir een fake soul gem te geven, jat alle soulgems
- verkoop alles aan de creeper
- profit!
Iedereen kende hem waarschijnlijk al, maar mochten er mensen zijn die nu pas Morrowind ontdekken, alstu! (ik begon Morrowind ook pas in 2005 ofzo te spelen).
I know gast, iedereen zijn/haar eigen speltactiek ook! Ik zit wat dat betreft ook wel een beetje met de tijd. Omdat morrowind minder casual is, duurt het levelen vaak ook langer (maar er zit meer variatie in vind ik)quote:Op donderdag 30 september 2010 16:19 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb het ook niet elke keer gedaan als ik een nieuw spel opstartte. Soms heb gewoon geen zin om weer veel tijd kwijt te zijn aan spullen verkopen etc.
De enige mods die ik gebruik zijn richcreeper, better bodies & heads, en eentje om het landschap wat levendiger te maken (bitter coast nogwat)quote:Op donderdag 30 september 2010 15:58 schreef RickoKun het volgende:
ALS ik dit spel weer uit de kast wil halen, dan zal ik mods moeten gebruiken![]()
Want ik wil wel met puike graphics spelen. Het nadeel van mods vind ik echt dat ze voor mijn gevoel elkaar altijd overlappen er ik altijd wel weer ergens een bug tegen kom.
En die mods van hierboven, dat is gewoon valsspelen, da's toch geen drol aan met een spel als dit?
ik ben vaak boogschutterquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik blijf maar combinaties van combat en magic maken, maar blijf ontevreden... ik mis vaker dan ik raak sla en spells failen vaker dan dat ik ze kan casten
Om nou wéér puur combat of stealth te gaan heb ik geen zin in, en als magiër ben ik waardeloos
Deze voor Morrowind en een ander voor Oblivionquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:58 schreef Luchtkoker het volgende:
Is er eigenlijk een centraal Elder Scrolls topic?
Niks jonguh! Deze games zijn heilig dus raak ik die van anderen niet aan!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:40 schreef RickoKun het volgende:
wtf drizzt loopt ons te verneuken! Waar heb je unser spellekes gelaten mehn?!
NU WEET IK HET WEER IK HEB MIJN OBLIVIONDVD AAN JOU GELEEND! GEEF TERUG VIEZE ALTO OF IK ROEP DE POLITIE!11!1!!!!11!1quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niks jonguh! Deze games zijn heilig dus raak ik die van anderen niet aan!
Da's heulegaar niet waar!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:49 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
NU WEET IK HET WEER IK HEB MIJN OBLIVIONDVD AAN JOU GELEEND! GEEF TERUG VIEZE ALTO OF IK ROEP DE POLITIE!11!1!!!!11!1
Dus je kunt niks als je die mods installeert?quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:10 schreef Caret het volgende:
Wat jij noemt is Morrowblivion denk ik , dat converteert het Vvardenfell landschap en gebouwen enzo toe aan de Oblivion engine dus dan kan je eigenlijk Vvardenfell verkennen in Oblivion, maar zonder quests en zo.
Dit is gewoon een overdosis graphics mods voor Morrowind.
Loop ik met 15 FPS in Balmora, het is net of ik weer op m'n ouwe PC zit...
Jawel, Balmora is bij mij het ergst omdat het veel NPCs heeft rondlopen en er veel lichten zijn maar verder loop ik gewoon op een redelijk stabiele framerate van 30 buiten. Het ligt maar net aan hoe goed je computer is en hoe ver je wilt gaan daarmee. Je kan de Morrowind Graphics Extender ook zo instellen dat je vanaf hoog boven Sadrith Mora helemaal naar Solstheim kan kijken, dan is het echt niet speelbaar.quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dus je kunt niks als je die mods installeert?
maar ik zal het wel verkeerd lezenquote:Wat jij noemt is Morrowblivion denk ik , dat converteert het Vvardenfell landschap en gebouwen enzo toe aan de Oblivion engine dus dan kan je eigenlijk Vvardenfell verkennen in Oblivion, maar zonder quests en zo.
Misschien zeg ik het verkeerd.quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik doelde op
[..]
maar ik zal het wel verkeerd lezenHier lees ik dat je Vvardenfell aan Oblivion toevoegd om er rond te lopen...
Daar hoor je zo weinig van. Die website zelf wordt heel weinig geüpdate, idem voor dat blog. Ik dacht dat ze er de brui aan hadden gegeven.quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:39 schreef Caret het volgende:
In ander nieuws, het Tamriel Rebuilt project heeft een nieuwe video uit van Map 4 waar ze mee bezig zijn onder andere::
Als we geluk hebben komt het nieuwe map 3 en de geupdate Map 2 met quests uit rond het einde van het jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |