Moet je maar ff de search gebruiken, kan de OP toch niet meer aanpassenquote:Op zondag 17 mei 2009 22:16 schreef DeHovenier het volgende:
De muziek is idd
Waar zijn de links van de eerdere topics?
Mn reet!quote:Op maandag 18 mei 2009 20:01 schreef DeHovenier het volgende:
Een modje wel! Dat je maar even moeite gaat doen!
Hier ookquote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:49 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb het ook al een tijdje niet gespeeld, geen tijd meer voor. Maar het spel blijft altijd in m'n hart
Ziet er vet uitquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:15 schreef wise het volgende:
Tvp.
tijd niet gespeeld, maar ben bezig met kloten met MGE
http://www.bethsoft.com/bgsforums/index.php?showtopic=998053
met oa:
distand land: [ afbeelding ]
blur: [ afbeelding ] [ afbeelding ]
er vet in combinatie met: http://vality.xtreemhost.com/mods/grass.html
Maar draait nog niet echt lekker omdat ik op een hele oude install draai met een redelijk aantal mods
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:10 schreef Vasilevski het volgende:
Ik vermaak me hier ook weer heel aardig mee. Met die Graphics Extender ziet het er echt fantastisch uit, helaas draait het gewone spel ook al stroef op m'n oude pc. Jammer, maar goed, het speelt ook niet echt handig als je de hele tijd over je toetsenbord zit te kwijlen!
had ik precies ook zoquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:54 schreef Vasilevski het volgende:
Eerste keer dat ik het speelde snapte ik er ook geen reet van. Ik had er altijd goede recensies over gelezen, leek me wel wat voor mij,Het lag eerst een aantal maanden stof te verzamelen voordat ik er eens goed voor ging zitten.
Men gaat er in het algemeen vanuit dat Morrowind een betere omgeving heeft en betere gameplay, en Oblivion betere graphics en betere engine kwa vechten enzo.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:22 schreef Reuzelbek het volgende:
Ik hoor overigens ook dat Morrowind beter is dan Oblivion?
+ het verhaal van morrowind (spreekt mij meer aan.)quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:56 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Men gaat er in het algemeen vanuit dat Morrowind een betere omgeving heeft en betere gameplay, en Oblivion betere graphics en betere engine kwa vechten enzo.
Dat was het mooie juist, je wordt in die wereld gedumpt terwijl je nergens wat vanaf weet, aan jou dus uit te vinden wie je bent en wat je moet doen!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:12 schreef Reuzelbek het volgende:
Ik heb dit spel nog in de kast staan, ben er twee keer aan begonnen maar ik snap er geen reet van. Ik moest op mieren gaan jagen en eieren verzamelen ofzo? Ik heb het toen maar laten liggen, maar ik begrijp van alle kanten dat dit een episch spel is.
Tja, dat heb je als je vooral online speeltquote:Op zondag 27 december 2009 22:18 schreef drumstickNL het volgende:
Vond het allemaal te eenzaam in de zin van er zijn geen andere spelers.
Maar MMO's kosten weer een maandelijks bedrag en ik betaal nu voor 2 MMO's per maand dus het zou beter zijn als ik games zoals Morrowind zou gaan spelen.quote:Op zondag 27 december 2009 22:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tja, dat heb je als je vooral online speeltIk weet nog dat ik heel veel Morrowind speelde toen ik nog geen echt vette onlinegames speelde
quote:Op zondag 27 december 2009 22:18 schreef drumstickNL het volgende:
Vond het allemaal te eenzaam in de zin van er zijn geen andere spelers.
EVEquote:Op zondag 27 december 2009 22:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eentje is WoW, wat is de andere?
Ik vind het iets als appels met peren vergelijken, maar ik kan je wel begrijpen hoor.quote:Op zondag 27 december 2009 23:46 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ga me nou niet vertellen dat je je dat totaal niet kan voorstellen.
? wat is dat ?quote:Op zondag 27 december 2009 23:48 schreef TestAardappel het volgende:
7 alweer, ik kan niet wachten tot ik hem ga h͙̪̺̦̔̀̓̏̽ä̮̩̟̉̉ͯl͖ͧ̒̅ͥ̇̂ͅe̠̠̱̫̱̲̖̎͆̉͊̑ͅṋ̲̓ͭ͂̍͒͒ͮ
Ik speel met alle officiele plugins, en 2 zelfgemaakte.quote:Op zondag 27 december 2009 23:30 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik heb best wel wat goeie herinneringen aan Morrowind!
Speelde het vroeger altijd bij Arucard, en dan gingen we naar Balmora, willekeurige mensen vermoorden
Heb het echter nog nooit uitgespeeld, vind het om eerlijk te zijn best moeilijk![]()
Zit er aan te denken om het toch uit te spelen, vond Oblivion echt geweldig, maar dan wel met mods.
Wat zijn nou echt must-have mods voor morrowind?
http://www.mortalonline.com/ ik denk dat deze vrij dicht in de buurt zal komenquote:Op zondag 27 december 2009 23:51 schreef RickoKun het volgende:
Echter denk ik dat we daar nog ver vanaf zitten, servers kunnen zelfs de graphics van Morrowind op dit moment niet aan, laat staan de 500 verschillende spelers met elk hun eigen acties.
juist beter dat het traag en langdradig is ipv zo snel uitgekauwdquote:Op maandag 28 december 2009 15:09 schreef AffenStrudel het volgende:
Allejezus, dat mensen dit nog spelen![]()
Aan de ene kant snap ik het wel, want ik vond er niet mooiers aan dan door een of andere kerel "south-southwest" gestuurd te worden om een kerel in een hut te vinden, om vervolgens verdwaald te raken en te worden neergeknuppeld door een deadra.
De main quest vond ik echter veel te traag en langdradig. Toen ik die test had ondergaan bij arbunebsi camp (of iets dergelijks), trok ik het niet echt meer. Ik ben toen terug naar balmora gegaan, en toen ben ik tribunal gaan spelen. Tribunal was trouwens echt geweldig.
Bloodmoon met dat hele dorp opbouwen , en dan die bezopen ouwe mannetjes helpen weer op het goede pad te komen. Ook de mead hall quest en dat beest in het meer waren tof.
Ik kende een aantal jaren terug een jongen waarmee ik eens 2 uur lang had gepraat over morrowind. Later vertelde hij me dat de teller op zon 550 uur gameplay stond. Dat gaat me toch echt te ver
.
mja, das waar. Maar de aanloop er naar toequote:Op maandag 28 december 2009 16:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ok, ik vind het eindgevecht tegen Dagoth Ur ook om te janken, maar door de hele feel van Morrowind boeit/boeide me dat niet
Ik ookquote:Op maandag 28 december 2009 16:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb de MQ eerst zoveel mogelijk links laten liggen toen ik het serieus begon te spelen. Beetje guildquests doen, wat aanrommelen in de natuur, dungeons exploren
Ik weet het niet, er staat nog niets in over de combat.quote:Op maandag 28 december 2009 01:14 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
http://www.mortalonline.com/ ik denk dat deze vrij dicht in de buurt zal komen
Om een of andere reden heb ik niet veel herinneringen aan Solstheim. Zal vast komen omdat ik dat gedeelte maar met 2 chars heb gedaanquote:Op maandag 28 december 2009 17:40 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik ook
Nu ben ik wel wat verder in de MQ, maar ben nu bezig met het halen alle quests van Solstheim.
Lol, die naam doet me denken aan een fantasyreeks die ik heb gelezen...quote:Op maandag 28 december 2009 21:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, toch maar een nieuw char gemaakt: Chevalric de Redguard Paladin
Major: block, long blade, heavy armor, restoration, blunt weapon
Minor: atheltics, speechcraft, mercantile, alchemy, armorer
Sign: The Lady
Ja daar komt ie ook vandaanquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:52 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Lol, die naam doet me denken aan een fantasyreeks die ik heb gelezen...
QFTquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:10 schreef RickoKun het volgende:
Ik wilde dat ik mijn herinneringen kon wissen van dit spel, en dan het vervolgens weer gaan spelen
Zo herkenbaar!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:10 schreef RickoKun het volgende:
Ik wilde dat ik mijn herinneringen kon wissen van dit spel, en dan het vervolgens weer gaan spelen
Mja, dat kompas EN die world travel optie waren failquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:03 schreef RickoKun het volgende:Toch hopen dat ze met de nieuwe elder scrolls wel wat meer hardcore gaan. Ik vind het heel suf dat je overal wijzertjes voor hebt enzo
Maarja, bethesda zit nu eerst te klooien met een nieuwe Fallout
Ja kut is dat. Het is jaaaren geleden, maar ik weet nog precies op welk eilandje die pratende mudcrab zit of hoe ik zo snel mogelijk Goldbrand kan krijgenquote:Op maandag 28 december 2009 18:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maarja, ik roep volgens mij al een jaar dat ik Morrowind weer wil gaan spelenHet probleem blijft echter dat ik nog precies weet waar ik voor welke quest moet zijn
Jezus zeg, eerst FO4 en dan pas TES? dat zou echt stom zijn, vind de TES serie beter dan FOquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:03 schreef RickoKun het volgende:Toch hopen dat ze met de nieuwe elder scrolls wel wat meer hardcore gaan. Ik vind het heel suf dat je overal wijzertjes voor hebt enzo
Maarja, bethesda zit nu eerst te klooien met een nieuwe Fallout
Die pratende mubcrab ken ik niet, ben daar nooit geweest. Ik ga altijd naar de Creeperquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:00 schreef Pek het volgende:
[..]
Ja kut is dat. Het is jaaaren geleden, maar ik weet nog precies op welk eilandje die pratende mudcrab zit of hoe ik zo snel mogelijk Goldbrand kan krijgen![]()
Ik zit wel een beetje te stoeien met graphics extenders enzo, om de boel zoveel mogelijk naar huidige maatstaven op te krikken, maar echt spelen doe ik (nog) niet.
Ik heb gehoord dat ze idd met Fallout bezig gaan. Ergens in Las Vegas (weer in de west kust).quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:45 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Jezus zeg, eerst FO4 en dan pas TES? dat zou echt stom zijn, vind de TES serie beter dan FO
De Mudcrab heeft 10.000 gold!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die pratende mubcrab ken ik niet, ben daar nooit geweest. Ik ga altijd naar de Creeper
Goldbrand
Nouja, het lijkt me ook wel mooi als je dingen als compass en fast travel gewoon standaard in het spel uit kan zetten, dan maak je beide partijen blijquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:15 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ze idd met Fallout bezig gaan. Ergens in Las Vegas (weer in de west kust).
Ik heb ook liever een nieuwe elder scrolls, maar dan een mengelmoesje van oblivion en morrowind.
New Vegas wordt ontwikkeld door Obsidian, Bethesda is slechts de uitgever.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:15 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ze idd met Fallout bezig gaan. Ergens in Las Vegas (weer in de west kust).
En meer bewegingsvrijheid! ( ook gewoon kunnen vliegen -> levitation spells )quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:52 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Nouja, het lijkt me ook wel mooi als je dingen als compass en fast travel gewoon standaard in het spel uit kan zetten, dan maak je beide partijen blij
Ik hoop eerlijk gezegd dat je in tes V meerdere provincies kunt bezoeken, en dat de steden niet zo groots en dood aanvoelen.
bron:quote:In een interview met GamesIndustry.biz heeft Paul Oughton, publishing executive voor Bethesda, aangegeven dat het nieuwe deel in de razendpopulaire The Elder Scrolls-serie gepland staat voor 2010.
Paul zei tevens dat hoewel Nintendo met de DS en Wii erg succesvol is geweest met het aanboren van een nieuwe markt, Bethesda geen plannen heeft om voor Nintendo's apparaten te gaan ontwikkelen.
Oughton: "Voor dit jaar hebben we Fallout 3 klaar voor release en waarschijnlijk komt de nieuwe Elder Scrolls in 2010."
Hij vervolgde met: "Momenteel zijn we niet zo geďnteresseerd in de Wii. We blijven uitgeven voor PS3, Xbox 360 en PC. We streven naar het uitgeven van drie of vier grote titels per jaar voor die platformen."
Vliegen zou ook wel vet zijn ja!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]
En meer bewegingsvrijheid! ( ook gewoon kunnen vliegen -> levitation spells )
En áls je dat zou kunnen uitschakelen, vind ik dat je dat alleen maar in het begin mag bepalen.
Publiciteit in 2008:
[..]
bron:
http://www.gamer.nl/doc/4(...)-V-gepland-voor-2010
Nou ja, er zijn nog andere provincies zoals Akavir waar het spel nog nooit iets van heeft laten zienquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tja, maar wat zou het verhaal na Oblivion moeten zijn? Je bent nl. al naar de wereld van de evil dudes geweest en hebt Mehrunes Dagon gedood (zo heet ie toch?).
Je kunt best wel eens gelijk krijgen met je Akavirquote:According to rumors in Oblivion, the Nerevarine went on an expedition to Akavir, but has not been heard from since.
Vertel!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:35 schreef Appelknaller het volgende:
Morrowind, wat heb ik daar mooie tijden mee beleeft zeg.
Er zijn wel een paar continenten al geweest met eerdere delen (Arena, Daggerfall)quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:24 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Vertel!
En er zijn toch ook andere continenten dan Tamriel? En we hebben Skyrim nog niet gehad, High Rock ook niet, Elsweyr ook niet, Valenwood ook niet, etc... Mogelijkheden genoeg
Ik wil ook longontsteking of anders een gebroken beenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:43 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Er zijn wel een paar continenten al geweest met eerdere delen (Arena, Daggerfall)
Anyways, vraagje:
Je had hier nu toch ook een patch voor waar alle resolutie mee omhoog ging? Ik ga hem nu weer spelen omdat ik longonsteking heb en niets anders te doen heb (xbox + snelle pc liggen thuis, ben nu bij mn ouders).
True dat, maar ze zijn nog lang niet toe aan een nieuwe elder scrolls. Beginnen ze toch pas mee wanneer fallout: new vegas klaar is vrees ik.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:28 schreef DeHovenier het volgende:
Ja ok, maar ik denk dat ze per spel een provincie behandelen, vanaf Morrowind.
Eensquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zolang TES 5 maar niet zoals Oblivion wordt, in Morrowind verveelde ik me geen seconde, in Oblivion verveelde ik me meer dan dat ik lol in het spel had
Ik verveel me op zich in oblivion niet zo, het enige waardoor ik me echt verveel en het spel eraf willen gooien is het feit dat het zo ontiegelijk vaak crasht als je een paar mods hebt geinstalleerdquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zolang TES 5 maar niet zoals Oblivion wordt, in Morrowind verveelde ik me geen seconde, in Oblivion verveelde ik me meer dan dat ik lol in het spel had
Dat is met morrowind niet zo anders vind ikquote:Op woensdag 17 februari 2010 00:05 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik verveel me op zich in oblivion niet zo, het enige waardoor ik me echt verveel en het spel eraf willen gooien is het feit dat het zo ontiegelijk vaak crasht als je een paar mods hebt geinstalleerd
bron: http://www.gamer.nl/doc/4(...)-V-gepland-voor-2010quote:In een interview met GamesIndustry.biz heeft Paul Oughton, publishing executive voor Bethesda, aangegeven dat het nieuwe deel in de razendpopulaire The Elder Scrolls-serie gepland staat voor 2010.
Paul zei tevens dat hoewel Nintendo met de DS en Wii erg succesvol is geweest met het aanboren van een nieuwe markt, Bethesda geen plannen heeft om voor Nintendo's apparaten te gaan ontwikkelen.
Oughton: "Voor dit jaar hebben we Fallout 3 klaar voor release en waarschijnlijk komt de nieuwe Elder Scrolls in 2010."
Hij vervolgde met: "Momenteel zijn we niet zo geďnteresseerd in de Wii. We blijven uitgeven voor PS3, Xbox 360 en PC. We streven naar het uitgeven van drie of vier grote titels per jaar voor die platformen."
Ik zou zeggen, installeer MMM of een dergelijke mod, en No Fast Travelquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:40 schreef AQuila360 het volgende:
Ik vond in Oblivion et name dat fast travel kut en ook dat de vijanden mee stegen in level was klote.
Xbox360 versie heb ik......quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:50 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, installeer MMM of een dergelijke mod, en No Fast Travel
Maar goed, we dwalen af
het is inderdaad een mooie theme, net zoals die van oblivionquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Xbox360 versie heb ik......
Maar idd genoeg over Oblivion. Ik heb de theme van Morrowind trouwens nog best vaak op staan die is zo mooi
In het begin ben je super zwak idd. Ik liep toen ook meteen het 1e huisje in en ging zo vrouw ofzo aanvallen maar die sloeg me helemaal in elkaarquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:26 schreef Rodulf het volgende:
Ik snap alleen nog niet veel van het vechtsysteem. Gaat bij mij vaak moeilijk om een vijand te doden.
Morrowind theme PWND die van Oblivion 10000xquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:33 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
het is inderdaad een mooie theme, net zoals die van oblivion
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Morrowind theme PWND die van Oblivion 10000x
Yupquote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Yup
Kwam die maar als opgepoetste versie op de 360 en pc ofzo want wil hem wel weer spelen.
Ik merk dat ik al wat sterker ben geworden nu ik in level omhoog ben gegaan. Maar wat is nou een beetje een goed wapen om in level omhoog te gaan? Ik gebruik veel de Short Sword en de Axe (dat zijn mijn Major Skills).quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
In het begin ben je super zwak idd. Ik liep toen ook meteen het 1e huisje in en ging zo vrouw ofzo aanvallen maar die sloeg me helemaal in elkaar![]()
Later komt dat goed
Een team is al een aantal jaar bezig met een mod om héél Tamriel na te maken voor Morrowind en Oblivion?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:28 schreef DeHovenier het volgende:
Ja ok, maar ik denk dat ze per spel een provincie behandelen, vanaf Morrowind.
Ik liep altijd met zwaard + schild maar dat vond ik gewoon het tofstequote:Op maandag 12 juli 2010 11:47 schreef Rodulf het volgende:
Vanochtend dacht ik, laat ik effe een half uurtje dit spel spelen, en voor ik het wist had ik er weer 3 uur opzitten.Ik vind het een erg leuk spel.
[..]
Ik merk dat ik al wat sterker ben geworden nu ik in level omhoog ben gegaan. Maar wat is nou een beetje een goed wapen om in level omhoog te gaan? Ik gebruik veel de Short Sword en de Axe (dat zijn mijn Major Skills).
Binnenkort maar weer installeren op windows7 machinequote:
Ja klopt dat maakt het ook leuk. En ik vond ook dat er veel meer te ontdekken was bepaalde stukken ben ik helemaal nooit geweest. Plus geen fast travel dus lijkt het ook weer groter. En de steden zijn gewoon deel van het land en niet met laadschermen ofzo dat scheelt ook wel.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:28 schreef kingmob het volgende:
pas 'even' aangezet omdat ik het (nog een keer) gekocht had op steam. Jammer dat ik een tijdje bezig was met mods, maar daarna toch weer tot diep in de nacht doorgegaan...
Het is lastig de vinger op de plek te leggen wat deze game zo bijzonder maakt in vergelijking met bv Oblivion. 1 duidelijk ding voor mij is iig dat er simpelweg veel gevaar is dat te sterk voor je is en dat dat al vanaf minuut 1 zo is zo'n beetje. Een dungeon inlopen is daarom erg spannend en leuk.
Samen? Als in co-op?quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:58 schreef Pascallio het volgende:
mooie herinneringen aan deze game.
samen met m'n broer alle dungeons verkennen, elkaar uitlachen omdat van de een zijn blade skill veel lager was dan van de ander () of elkaar helpen met quests
Denk om de beurtquote:
Ahja oke ik dacht alquote:
Er was een keer sprake over een muiltiplayer, met screenie en al. Bleek (uiteraard) dat het een hoax was, en da's maar goed ookquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ahja oke ik dacht al![]()
Zou wel heel tof zijn als er co-op in zat.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:53 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
Vrijdag komt er een silt strider
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:53 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
Vrijdag komt er een silt strider
omgquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:53 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
Vrijdag komt er een silt strider
ik zal thuis ff zoekenquote:Op maandag 27 september 2010 15:08 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb het spel maar weer eens geďnstalleerd, maar ik kan me herinneren dat ik de vorige keer een erg goede grafische mod had, waardoor je ook heel erg ver kon kijken. Heeft iemand een tip voor de beste grafische mod (als het even kan alles in één, dus textures, nieuwe hoofden, bodies en kleding)?
Haha schitterendquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:53 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
Vrijdag komt er een silt strider
Dat zou erg geniaal zijn. Echter zal dat niet zo snel gebeuren denk ik, aangezien de markt naar Casualgaming is gegaanquote:Op maandag 27 september 2010 15:37 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ik hoop dat de volgende TES weer wat meer in deze donkere sfeer wordt in plaats van het bloombloom standaard fantasy Oblivion.
Mooi moment voor Bethesda om in het gat te springen wat er nu ligt bij de niet-casual gamesquote:Op maandag 27 september 2010 17:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat zou erg geniaal zijn. Echter zal dat niet zo snel gebeuren denk ik, aangezien de markt naar Casualgaming is gegaan
True!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:22 schreef karton het volgende:
[..]
Mooi moment voor Bethesda om in het gat te springen wat er nu ligt bij de niet-casual games
Checkquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:46 schreef DeHovenier het volgende:
Die cage bij Seyda Neen tegenover die siltstrider bedoel je?
Die mage is toch een vrouw? M'n character had d'r laatst vanachteren genomen, toen ik eerst d'r vriendjes had vermoordquote:
Jamaar komop, ik speel het al JAREN, weet precies wat ik kan verwachten... en dan NOG doodgaanquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:53 schreef lkb9000 het volgende:
Daar ben ik ook wel eens doodgegaan ja
Mage is een man, er zitten nog wel 2 female rogues in die cavequote:Op dinsdag 28 september 2010 17:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die mage is toch een vrouw? M'n character had d'r laatst vanachteren genomen, toen ik eerst d'r vriendjes had vermoord
Eerst ff een Silence spell casten, en toen was het appeltje eitje
Damn,ik vond het al zo nauw aanvoelenquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mage is een man, er zitten nog wel 2 female rogues in die cave
Hoogmoed door ervaringquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jamaar komop, ik speel het al JAREN, weet precies wat ik kan verwachten... en dan NOG doodgaan
Geen schande, als je begint heb je gewoon nog geen enkele weerstand daartegen, en kun je makkelijk op je flikker krijgen. Wat wel zo is, is dat ik vroeger altijd helemaal fysiek afgemaakt werd door die Snowy Granius (in de eerste Blades-quest), maar dat ik die tegenwoordig makkelijk afmaak. Ik zou wel raar staan te kijken als ik daar op die brug weer eens doodga.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jamaar komop, ik speel het al JAREN, weet precies wat ik kan verwachten... en dan NOG doodgaan
Hovv jonguh, ouwe relnicht!quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:02 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Damn,ik vond het al zo nauw aanvoelen
Dat krijg je he, als er te weinig fakkels branden
Ik zie het verband tussen mijn opmerking en je "Geen schande, als je begint..." niet?quote:Op woensdag 29 september 2010 00:55 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Geen schande, als je begint heb je gewoon nog geen enkele weerstand daartegen, en kun je makkelijk op je flikker krijgen. Wat wel zo is, is dat ik vroeger altijd helemaal fysiek afgemaakt werd door die Snowy Granius (in de eerste Blades-quest), maar dat ik die tegenwoordig makkelijk afmaak. Ik zou wel raar staan te kijken als ik daar op die brug weer eens doodga.
Ook begint het bij mij weer een beetje te kriebelen dankzij dit topic. Heb in de zomervakantie wel een restart gemaakt, maar het is al vrij snel weer verwaterd, en voor je het weet denk je er niet meer aan. Wil nu eens echt bezig als Telvanni voor de verandering. Binnenkort nieuwe poging? Misschien weet iemand nog een leuke mod of zo...
Je bent gewoon slechtquote:Op woensdag 29 september 2010 01:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zie het verband tussen mijn opmerking en je "Geen schande, als je begint..." niet?
Ik ben door dit topic ook weer begonnen, nu als volledige mage (en had het ineens ook best makkelijk in de eerste blades questquote:Op woensdag 29 september 2010 00:55 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Geen schande, als je begint heb je gewoon nog geen enkele weerstand daartegen, en kun je makkelijk op je flikker krijgen. Wat wel zo is, is dat ik vroeger altijd helemaal fysiek afgemaakt werd door die Snowy Granius (in de eerste Blades-quest), maar dat ik die tegenwoordig makkelijk afmaak. Ik zou wel raar staan te kijken als ik daar op die brug weer eens doodga.
Ook begint het bij mij weer een beetje te kriebelen dankzij dit topic. Heb in de zomervakantie wel een restart gemaakt, maar het is al vrij snel weer verwaterd, en voor je het weet denk je er niet meer aan. Wil nu eens echt bezig als Telvanni voor de verandering. Binnenkort nieuwe poging? Misschien weet iemand nog een leuke mod of zo...
quote:
Ooooh shit nu zie ik hetquote:Op woensdag 29 september 2010 01:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zie het verband tussen mijn opmerking en je "Geen schande, als je begint..." niet?
14.gifquote:Op woensdag 29 september 2010 22:45 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Verdomme...
*grijpt Morrowind weer uit de kast*
Carpe Noctem!
Wow, zijn textures zijn bovendien ook prachtigquote:Op donderdag 30 september 2010 08:58 schreef wise het volgende:
shit, tijd om het spel maar een keer op te starten.![]()
Je kan ook gewoon in de Construction Set een miljoen drakes in een kist plempen en die ergens op het plein in Balmora zetten, vergezeld van een kist met daarin 100 Grand Soulgemsquote:Op donderdag 30 september 2010 01:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Net een mixje van combat en magic gemaakt, een Dunmer Spellblade (eigen ontwerp):
- long blade
- heavy armor
- block
- destruction
- conjuration
- medium armor (eigenlijk faal, maarja)
- enchant
- illusion
- restoration
- blunt weapon
Ook leuk om snel aan geld te komen (incl. een modje):
- richcreeper mod, geeft die knakker iets van 200k ofzo
- ga naar ghorak manor in caldera en jat alle orc armor uit een kist
- doe de mage guild quest om galbedir een fake soul gem te geven, jat alle soulgems
- verkoop alles aan de creeper
- profit!
Iedereen kende hem waarschijnlijk al, maar mochten er mensen zijn die nu pas Morrowind ontdekken, alstu! (ik begon Morrowind ook pas in 2005 ofzo te spelen).
I know gast, iedereen zijn/haar eigen speltactiek ook! Ik zit wat dat betreft ook wel een beetje met de tijd. Omdat morrowind minder casual is, duurt het levelen vaak ook langer (maar er zit meer variatie in vind ik)quote:Op donderdag 30 september 2010 16:19 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb het ook niet elke keer gedaan als ik een nieuw spel opstartte. Soms heb gewoon geen zin om weer veel tijd kwijt te zijn aan spullen verkopen etc.
De enige mods die ik gebruik zijn richcreeper, better bodies & heads, en eentje om het landschap wat levendiger te maken (bitter coast nogwat)quote:Op donderdag 30 september 2010 15:58 schreef RickoKun het volgende:
ALS ik dit spel weer uit de kast wil halen, dan zal ik mods moeten gebruiken![]()
Want ik wil wel met puike graphics spelen. Het nadeel van mods vind ik echt dat ze voor mijn gevoel elkaar altijd overlappen er ik altijd wel weer ergens een bug tegen kom.
En die mods van hierboven, dat is gewoon valsspelen, da's toch geen drol aan met een spel als dit?
ik ben vaak boogschutterquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik blijf maar combinaties van combat en magic maken, maar blijf ontevreden... ik mis vaker dan ik raak sla en spells failen vaker dan dat ik ze kan casten
Om nou wéér puur combat of stealth te gaan heb ik geen zin in, en als magiër ben ik waardeloos
Deze voor Morrowind en een ander voor Oblivionquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:58 schreef Luchtkoker het volgende:
Is er eigenlijk een centraal Elder Scrolls topic?
Niks jonguh! Deze games zijn heilig dus raak ik die van anderen niet aan!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:40 schreef RickoKun het volgende:
wtf drizzt loopt ons te verneuken! Waar heb je unser spellekes gelaten mehn?!
NU WEET IK HET WEER IK HEB MIJN OBLIVIONDVD AAN JOU GELEEND! GEEF TERUG VIEZE ALTO OF IK ROEP DE POLITIE!11!1!!!!11!1quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niks jonguh! Deze games zijn heilig dus raak ik die van anderen niet aan!
Da's heulegaar niet waar!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:49 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
NU WEET IK HET WEER IK HEB MIJN OBLIVIONDVD AAN JOU GELEEND! GEEF TERUG VIEZE ALTO OF IK ROEP DE POLITIE!11!1!!!!11!1
Dus je kunt niks als je die mods installeert?quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:10 schreef Caret het volgende:
Wat jij noemt is Morrowblivion denk ik , dat converteert het Vvardenfell landschap en gebouwen enzo toe aan de Oblivion engine dus dan kan je eigenlijk Vvardenfell verkennen in Oblivion, maar zonder quests en zo.
Dit is gewoon een overdosis graphics mods voor Morrowind.
Loop ik met 15 FPS in Balmora, het is net of ik weer op m'n ouwe PC zit...
Jawel, Balmora is bij mij het ergst omdat het veel NPCs heeft rondlopen en er veel lichten zijn maar verder loop ik gewoon op een redelijk stabiele framerate van 30 buiten. Het ligt maar net aan hoe goed je computer is en hoe ver je wilt gaan daarmee. Je kan de Morrowind Graphics Extender ook zo instellen dat je vanaf hoog boven Sadrith Mora helemaal naar Solstheim kan kijken, dan is het echt niet speelbaar.quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dus je kunt niks als je die mods installeert?
maar ik zal het wel verkeerd lezenquote:Wat jij noemt is Morrowblivion denk ik , dat converteert het Vvardenfell landschap en gebouwen enzo toe aan de Oblivion engine dus dan kan je eigenlijk Vvardenfell verkennen in Oblivion, maar zonder quests en zo.
Misschien zeg ik het verkeerd.quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik doelde op
[..]
maar ik zal het wel verkeerd lezenHier lees ik dat je Vvardenfell aan Oblivion toevoegd om er rond te lopen...
Daar hoor je zo weinig van. Die website zelf wordt heel weinig geüpdate, idem voor dat blog. Ik dacht dat ze er de brui aan hadden gegeven.quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:39 schreef Caret het volgende:
In ander nieuws, het Tamriel Rebuilt project heeft een nieuwe video uit van Map 4 waar ze mee bezig zijn onder andere::
Als we geluk hebben komt het nieuwe map 3 en de geupdate Map 2 met quests uit rond het einde van het jaar.
gister getest en het werkt. Vooral in samenwerking met de DoF -shader.quote:Op donderdag 30 september 2010 08:58 schreef wise het volgende:
shit, tijd om het spel maar een keer op te starten.![]()
http://forums.bethsoft.co(...)aphics-extender-mge/quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:40 schreef RickoKun het volgende:
Oké stelletje halve tammen ( NEE HOOR GRAPJE LOLZ!)
NU wil ik weten van jullie gekkies!
Welke set met graphic enhancers moet ik als mod bij mijn Morrowind (GOTY edition) doen?
Blijkbaar dus die Phal's rays / Crepescular rays shizzle! maar ook:?
- Hi res textures mod?
- Better body en faces mods?
(maarja ik weet dus niet welke mods daar het beste voor zijn, en aangezien er een stuk of 1000-en zijn)
OI! Je mot toch een béétje met de tijd meegaanquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:22 schreef DeHovenier het volgende:
Echte mannen gebruiken geen mods om alles mooi te maken. This is Morrowind! Eat it or leave it!
die van Connary heb ik toevallig het weekend geďnstalleerd. Impressivequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:59 schreef Caret het volgende:
Connary's textures blijven toch het beste. Hij is nog steeds bezig met zijn volledige 'compendium', met verbeterde versies van alles wat hij tot nu toe uitgebracht heeft en alles wat hij nog niet gedaan had.
Geniaal die gast. Het ziet er super strak uit, maar het heeft dezelfde stijl als de originele textures. En dan is het ook niet een of ander simpel filtertje dat wat details toevoegt.
http://img689.imageshack.us/img689/3729/gg1m.jpg
http://a.imageshack.us/img692/664/silt1.jpg
http://img266.imageshack.us/img266/2903/rug1.jpg
http://img88.imageshack.us/img88/8159/impcommonfireplace.jpg
http://img155.imageshack.us/img155/1202/templedetails.jpg
http://img228.imageshack.us/img228/8707/st11t.jpg
Maar daar moeten we dus voor onbepaalde tijd nog op wachten.
Maar zijn oudere textures die wel beschikbaar zijn zijn ook goed:
http://www.tesnexus.com/imageshare/images/57416-1272648395.jpg
http://www.tesnexus.com/imageshare/images/57416-1270648257.jpg
http://www.tesnexus.com/imageshare/images/57416-1268762497.jpg
http://www.tesnexus.com/imageshare/images/57416-1268762364.jpg
Ze staan niet meer op de grote download sites, maar de hele verzameling staat hier nog: http://www.megaupload.com/?d=2JRYL4BT
Verder raad ik alle trees/grass dingen van Vurt aan (kijk op Planet Elder Scrolls), Vvardenfell Visages voor de hoofden, Better Bodies voor de lichamen, en New Beast Bodies (http://www.liztail.com/view_project.php?prj_id=2) voor de Argonians/Khajiit.
Waar is dit precies?quote:
Dat heb ik dus juist niet met de graphics.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, van zulke dingen denk ik altijd: "jammer, het is Morrowind niet meer"Ook al zijn de originele graphics net ff wat aangepast, ik zou het meteen opmerken en het jammer vinden...
Thanks! Daar heb ik veel aanquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:59 schreef Caret het volgende:
Connary's textures blijven toch het beste. Hij is nog steeds bezig met zijn volledige 'compendium', met verbeterde versies van alles wat hij tot nu toe uitgebracht heeft en alles wat hij nog niet gedaan had.
Geniaal die gast. Het ziet er super strak uit, maar het heeft dezelfde stijl als de originele textures. En dan is het ook niet een of ander simpel filtertje dat wat details toevoegt.
http://img689.imageshack.us/img689/3729/gg1m.jpg
http://a.imageshack.us/img692/664/silt1.jpg
http://img266.imageshack.us/img266/2903/rug1.jpg
http://img88.imageshack.us/img88/8159/impcommonfireplace.jpg
http://img155.imageshack.us/img155/1202/templedetails.jpg
http://img228.imageshack.us/img228/8707/st11t.jpg
Maar daar moeten we dus voor onbepaalde tijd nog op wachten.
Maar zijn oudere textures die wel beschikbaar zijn zijn ook goed:
http://www.tesnexus.com/imageshare/images/57416-1272648395.jpg
http://www.tesnexus.com/imageshare/images/57416-1270648257.jpg
http://www.tesnexus.com/imageshare/images/57416-1268762497.jpg
http://www.tesnexus.com/imageshare/images/57416-1268762364.jpg
Ze staan niet meer op de grote download sites, maar de hele verzameling staat hier nog: http://www.megaupload.com/?d=2JRYL4BT
Verder raad ik alle trees/grass dingen van Vurt aan (kijk op Planet Elder Scrolls), Vvardenfell Visages voor de hoofden, Better Bodies voor de lichamen, en New Beast Bodies (http://www.liztail.com/view_project.php?prj_id=2) voor de Argonians/Khajiit.
dat kan met MGE (morrowind graphics extender) Daar zitten een aantal shaders in:quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:19 schreef Sloggi het volgende:
Er lijkt trouwens ook een bloom effect in die screens te zitten, doet hij dat of is daar een programma voor?
MOD inlaad programma?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Thanks! Daar heb ik veel aan
Alleen nog een vraaggie:
Hoe heet dat MOD inlaad programma? Of is dat niet nodig? ( ik wil overlapping e.d. voorkomen)
Oh ja, die heb ik ook geloof ik. Hij werkt alleen niet, toch maar even naar kijken.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:31 schreef wise het volgende:
[..]
dat kan met MGE (morrowind graphics extender) Daar zitten een aantal shaders in:
Bloom
HDR
DoF
die sunrays
en nog een stuk of 30.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit topic verleidt mij om weer Morrowind te gaan spelen![]()
Q: Why don't the shaders work?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:49 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Oh ja, die heb ik ook geloof ik. Hij werkt alleen niet, toch maar even naar kijken.
ray, dof, ssoab ofzo, en die ray dingen. Maar ben nog bezig met testenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:09 schreef Sloggi het volgende:
Bedankt! Ik heb nu ook maar eens naar Distand Land gekeken. Welke shaders raad jij aan? Ik heb geen fantastische PC, maar Oblivion liep soepel op lage instellingen.
Dit heb ik nu allemaal gedownloadquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:59 schreef Caret het volgende:
Ze staan niet meer op de grote download sites, maar de hele verzameling staat hier nog: http://www.megaupload.com/?d=2JRYL4BT
Verder raad ik alle trees/grass dingen van Vurt aan (kijk op Planet Elder Scrolls), Vvardenfell Visages voor de hoofden, Better Bodies voor de lichamen, en New Beast Bodies (http://www.liztail.com/view_project.php?prj_id=2) voor de Argonians/Khajiit.
alleen mods, zoals extra huizen, nieuwe wapen en gezichten ect moet je activerenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:39 schreef RickoKun het volgende:
Die allconnery hoef ik niet ergens te activeren? (bij de launcher of MGE?)
Wrye Mash (http://www.uesp.net/wiki/Tes3Mod:Wrye_Mash) kan gebruikt worden om mods te sorteren, maar dat is alleen voor echte plugins (ESP bestandjes). De meeste texture replacers hebben die niet nodig, die werken dus meteen zodra je ze in de juiste folder hebt gegooid. Het enige wat dan zou kunnen overlappen is als je twee textures replacers download die hetzelfde vervangen, in dat geval krijg je gewoon de laatst geinstalleerde textures in het spel.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Thanks! Daar heb ik veel aan
Alleen nog een vraaggie:
Hoe heet dat MOD inlaad programma? Of is dat niet nodig? ( ik wil overlapping e.d. voorkomen)
Niet uit het originele spel. Het is ergens op 'Map 1' of 'Map 2' van Tamriel Rebuilt, ik weet niet zeker waar het precies was. 1+2 kan je samen downloaden hier: http://planetelderscrolls(...)=mods.detail&id=7040quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:43 schreef Caret het volgende:
De beste water mod is degene die bij de laatste beta revision zit, revision 178: http://sourceforge.net/pr(...)rev.0178.7z/download
Dan hoef je verder geen losse water mods te downloaden. Alle Bloom dingen zitten ook bij die download en kan je via de shader editor toevoegen aan het spel.
Hey Caret, kan ik die gewoon overkopieren op de "oude" MGE van mij? Of moet ik alles eerst handmatig verwijderen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:43 schreef Caret het volgende:
De beste water mod is degene die bij de laatste beta revision zit, revision 178: http://sourceforge.net/pr(...)rev.0178.7z/download
Dan hoef je verder geen losse water mods te downloaden. Alle Bloom dingen zitten ook bij die download en kan je via de shader editor toevoegen aan het spel.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:00 schreef RickoKun het volgende:
Niet dusNu werkt MGE heulemaal niet meer
Alles weer opnieuw installeren (ál die pauper mods)
Ik kreeg aldoor de melding dat dat programma het niet meer doet (terwijl ik hem zeg maar 0,1 seconde geleden aanklikte)quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:02 schreef wise het volgende:
[..]. tis gewoon uitpakken in \bethesa softworks\morrowind\
en dan die instellingen doen en klaar![]()
toch niet zo moelijkż
windows xp of windows 7żquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik kreeg aldoor de melding dat dat programma het niet meer doet (terwijl ik hem zeg maar 0,1 seconde geleden aanklikte)
Boeiend, t houd me ff bezig(moet wel om half 3 naar school
)
Heb je dit allemaal?quote:Required
* Directx 9.0c redistributable (latest version)
Note: extract the package to a temporary location, then from that location run DXSETUP.EXE to actually install.
* Visual C++ 2008 SP1 redistributable (latest version)
* .Net 2.0 (some versions of Windows will already have .Net installed - check your system first)
Dat weet ik niet, moet ik denk ik dan maar even checken!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:28 schreef Caret het volgende:
[..]
Heb je dit allemaal?
(MGE instellingen overkill: http://www.tesnexus.com/imageshare/images/57416-1285278806.jpg)
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:44 schreef RickoKun het volgende:
Yo Wise! Thanks! Maar hij doet het niet (heb dus die drie bovenstaande dingen gechecked)! Ook heb ik als admin dat ding uitgevoerd!
Ik ga gewoon weer verder met de 'stabiele' MGE (3.8) die daar op dat forum staat, die doet het wel!
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kunnen we nu weer verder gaan met het adoreren van Morrowind ipv alleen maar over mods en plugins te praten?
Is zeker een wtf-momentje jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:22 schreef wise het volgende:
[..]
eerste keer dark brotherhood op je dak. Je schrikt je de pleuris als je wakker gemaakt wordt en dan die duistere donkere muziek hoorten zon mannetje in vaag pak op je staat in te steken
![]()
En dat heb je meteen idioot goede light armor.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:22 schreef wise het volgende:
[..]
eerste keer dark brotherhood op je dak. Je schrikt je de pleuris als je wakker gemaakt wordt en dan die duistere donkere muziek hoorten zon mannetje in vaag pak op je staat in te steken
![]()
dat wel jahquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:48 schreef Caret het volgende:
[..]
En dat heb je meteen idioot goede light armor.
Dan zou ik denk ik neigen naar een krijgers klasse.quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pure fighter is ook leuk hoor, maar dan mis ik toch altijd het handige van locks openen (en nee ik ga geen honderden gold pieces uitgeven aan Ondushi's Unhinging scrolls uitgeven)...
Hmm, ik mis de oude tijden met mijn brute Nord Warrior die hier en daar handige zooi vond om aan te trekken waardoor ie zowat immuun voor alles was
neat. Ook maar es bijwerkenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:00 schreef Caret het volgende:
Goedkoop ook. De Silt Striders zijn ook goedkoop maar dat is eigenlijk een bug. Iedereen die op de PC speelt moet echt de Morrowind Code Patch downloaden, die fixt dat:: http://www.tesnexus.com/downloads/file.php?id=19510
Het scheelt niet veel hoor.
Verder fixt een heleboel bugs, waaronder een bug die er voor zorgt dat de armor rating die je krijgt van de Unarmored skill alleen telde als je tenminste 1 stuk armor droeg. Voordat die patch bestond droeg mijn Mage altijd Chitin boots.
Mwah, toffig, maar ik vind het juist AIDS dat die patch de silt striders duurder maakt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:00 schreef Caret het volgende:
Goedkoop ook. De Silt Striders zijn ook goedkoop maar dat is eigenlijk een bug. Iedereen die op de PC speelt moet echt de Morrowind Code Patch downloaden, die fixt dat:: http://www.tesnexus.com/downloads/file.php?id=19510
Het scheelt niet veel hoor.
Verder fixt een heleboel bugs, waaronder een bug die er voor zorgt dat de armor rating die je krijgt van de Unarmored skill alleen telde als je tenminste 1 stuk armor droeg. Voordat die patch bestond droeg mijn Mage altijd Chitin boots.
Jamaar jongen toch, in de quest staat dat je met z'n dienaar in de Corner Club bij de Silt Strider moet pratenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:32 schreef RickoKun het volgende:
Die thief quests zijn erg vervelend (vond ik vroegah ook wel) maar nu des te meer omdat ik nu een thief ben. Dus zit ik vast want je mot blijkbaar een sneak van 80 hebben ofzo om die ene dude (van die Manor, missie 3 of 2 van thieves guild) zijn sleutel afhandig te maken.
Denk nu maar niet dat ik 10 uur rond ga sneaken zodat ik op die lvl 80 sneaken komDat schiet echt niet op
Ja dat snap ik nooit (behalve het bribenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jamaar jongen toch, in de quest staat dat je met z'n dienaar in de Corner Club bij de Silt Strider moet pratenRaise de disposition naar 90 ofzo en hij geeft je de sleutel
Ok, dan zien we je volgende week weerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:46 schreef RickoKun het volgende:
Hmmmm okay, thanks drizzt! Dan ga ik weer even terug in de wondere wereld van morrowind
Ik kom je er vanavond wel tegen in een duister steegje, om wat moonsugar te kopenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:46 schreef RickoKun het volgende:
Hmmmm okay, thanks drizzt! Dan ga ik weer even terug in de wondere wereld van morrowind
Dat kan ja, je kan van elke fix/tweak kiezen of je hem wil of niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kan ik dat silt strider-gedeelte niet uit de patch slopen en ervoor zorgen dat alleen unarmored gefixt wordt?
Nice dudequote:Op zondag 10 oktober 2010 15:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lock openen (eentje beneden in de guild verkoopt master keys), gewoon doorgaan tot ie unlocked is, daarna kerel doormeppen die je aanvalt, naar de guard lopen, boete betalen, teruggaan, artifacts pakken en wegwezen!
Kijk wel uit voor die Nord op de brug, gast is sterk
No problemoquote:
Gebruik ik ook nauwelijksquote:
Nee hoor, nooit van gehoord en dus ook nooit gebruikt.quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Voor dualwield heb je sowieso Assassin's Armory nodig
Hmm ja, die mod heb ik ook gehad, zal hem wel tegelijkertijd met die Armory-mod gedownload hebbenquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:25 schreef Hathor het volgende:
Moet er trouwens wel bijvermelden dat het offhandzwaard alleen maar gebruikt kan worden als schild, dus mee uithalen kan je niet. Is niet echt dual wield natuurlijk, maar dat maakt de katana's niet minder cool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |