SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:59 schreef Blaap het volgende:
Trucje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:
MC Hammerquote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:30 schreef Kopbal het volgende:
Ik begin meestal gelijk met het dansje als ik dat nummer hoor. Gevolgd door Oe-a ochtendgymnastiek.
Maakt bij mij geen reet uitquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:35 schreef zhe-devilll het volgende:
Wekker keihard laten afgaan en op 5 meter van je bed neerzetten!
Dan moet je er wel uit
Bak water neerzetten voor je wekkerquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:56 schreef RicXDesign het volgende:
[..]
Maakt bij mij geen reet uitGa er gewoon net zo snel weer in liggen
Swarma is ontslagenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:09 schreef swarmahoer het volgende:
heb ik ook altijd last van
alleen nog geen truucje, wel 2 weken al vrij
nee vakantiequote:
onbetaald verlof zekerquote:
Bij mij is dat dus ook zo.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 08:55 schreef ColtZ40 het volgende:
OmgIk heb geen wekker nodig! Als ik naar bed ga en denk dat ik om 7 uur wakker moet worden is dat ook zo.
Dan ben je een vieze, luie hondquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:56 schreef RicXDesign het volgende:
[..]
Maakt bij mij geen reet uitGa er gewoon net zo snel weer in liggen
Een pittige vrouw met een kort vlot kapsel die ervan houdt om af en toe lekker gek te doen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:40 schreef gebrokenglas het volgende:
TS moet een pittige vrouw nemen die ochtendmens is.
Met paars haar.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:10 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Een pittige vrouw met een kort vlot kapsel die ervan houdt om af en toe lekker gek te doen.
als je in een studentenkamer van 2x2 zit wordt dat lastig natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:35 schreef zhe-devilll het volgende:
Wekker keihard laten afgaan en op 5 meter van je bed neerzetten!
Dan moet je er wel uit
Kan dat gezeur daarover niet eens ophouden. De 1e keer was het misschien grappig, de 2e keer misschien ook nog wel maar na 1000 keer niet meerquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:10 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Een pittige vrouw met een kort vlot kapsel die ervan houdt om af en toe lekker gek te doen.
En die haar kat 'dochter' noemt.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:10 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Kan dat gezeur daarover niet eens ophouden.
Over die vrouwen kan nooit genoeg geklaagd worden, ik wil zelfs voorstellen of ze er een forumfilter voor kunnen maken.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Kan dat gezeur daarover niet eens ophouden. De 1e keer was het misschien grappig, de 2e keer misschien ook nog wel maar na 1000 keer niet meer.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:59 schreef Blaap het volgende:
Trucje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Regel dat aub, dan hoef ik dat geneuzel niet nog 1000x te lezen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
Over die vrouwen kan nooit genoeg geklaagd worden, ik wil zelfs voorstellen of ze er een forumfilter voor kunnen maken.
De eerste maandag van deze maand verslapenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:01 schreef terror623 het volgende:
http://www.atcbox.com/modules/html-ringtones/Luchtalarm.mp3
werkt iedere keer
Leuk voor op je GSMquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:01 schreef terror623 het volgende:
http://www.atcbox.com/modules/html-ringtones/Luchtalarm.mp3
werkt iedere keer
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:30 schreef Marurk het volgende:
Zo herkenbaar.
Zet soms wel 5 wekkers tegelijk op mijn GSM, en dan duw ik ze allemaal uit. En dan vervolgens je alsnog verslapen._!
Zo een leuk geintje. Als jij te laat komt zeg jij altijd, GRAPJUHquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:39 schreef Repeat het volgende:
Ik kom zo vaak te laat door deze geintjes
Ik heb nu 2 wekkers, 1 normale wekker met die tyfuszoomer naast mn bed en 1 5 meter verderop op mn bureau. Dan zet ik ze allebei uit en denk ik nog ff chill wakerworden in bed, ga ik weer liggen en val ik weer in slaap
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |