Behalve dan dat je op de blootfoto's geen hoofd ziet en op de gezichtsfoto geen naakt ziet...quote:
Bijzaak Bijzaak...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Behalve dan dat je op de blootfoto's geen hoofd ziet en op de gezichtsfoto geen naakt ziet...
Oja VKmag is de bron.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:42 schreef oldschoolf00l het volgende:
De bron vermelden is ook wel zo chique.
Ergens heb je een punt.. Ook geen herkenningspunten tussen de body en facial (quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Behalve dan dat je op de blootfoto's geen hoofd ziet en op de gezichtsfoto geen naakt ziet...
Waarom maak jij altijd kanker opmerkingen?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:45 schreef zhe-devilll het volgende:
WTF ze heb der oorbellen an der titten hange
Verpest ik het dan?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:50 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Waarom maak jij altijd kanker opmerkingen?
Wat een class act, die Chris Brown. Vriendin in elkaar hameren, tot de dood er bijna op volgt. Daarna publiekelijk zeggen dat hij ontzettende spijt heeft, en middels therapie en een priester weer op het 'rechte pad' wil komen. Dan toch maar even uit wraak haar naaktfoto's lekken. Class act, die Chris Brown.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:42 schreef oldschoolf00l het volgende:
Update: Hoppakee, we kunnen er bijna wel vanuit gaan dat ex-vriendje met hele losse handjes Chris Brown achter het lekken van deze foto’s zit. In diezelfde serie is een nieuwe foto opgedoken die we hebben toegevoegd hebben en op deze foto is een man te zien. En laat de tatoeages van deze man nu verdacht veel lijken op de tatoeages die Chris Brown heeft.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:54 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Verpest ik het dan?
Hoe wil jij daar nu in je wildste fantasieen aan zuigen dan?
Ik zie gewoon het gevaar van die oorbellen in! Jij niet jij zuigt ze zo je strot in en dan...argh skriee ik stik helppppp....ja duh?
Open your eyes dude
Wat denk je zelf?! Met het oog op uitlekgevaar lijken foto's en tapes me enkel verstandig als je je hood er niet opzet.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:17 schreef babbode het volgende:
duidelijk fake wrm geen hoofd bij haar naakt lichaam??? just fakemor die heeft een lichaam die naakte vrouw
idd, zeker niet als je uit zo'n hood komt ---->quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?! Met het oog op uitlekgevaar lijken foto's en tapes me enkel verstandig als je je hood er niet opzet.
ja... duhquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:54 schreef beverlywijk het volgende:
Wat heeft die Chris Brown voor paarse ding op zijn hoofd, is dat soms een slipje van Rihanna..??
Nee, maar er is wel te zien dat de linkerarm op de foto voller zit dan die van de voorbeeldfotoquote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:30 schreef BVO het volgende:
Die linkerarm is nou niet bepaald goed te zien op de onderste foto, enkel de rechter.
yup dat wou ik aantone met die fotoquote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:37 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, maar er is wel te zien dat de linkerarm op de foto voller zit dan die van de voorbeeldfoto
Spiegels spiegelen...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:15 schreef aaipod het volgende:
[ afbeelding ]
Borsten komen ook wel overeen. Piercing alleen aan andere kant, maar goed die kan ze er later nog bijgenomen hebben of 1 van de foto's is gespiegeld
Foto van haar kont, gemaakt ongeveer vanaf haar linker schouderblad (misschien iets lager). Linkerbil (links voor haar) pakt ze met haar hand vast.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:00 schreef JMarsden het volgende:
Die 2de foto, die is vreemd ofniet? Ik weet niet wat ik erbij moet voorstellen.. someone care to explain?
Wordt dit nou echt een nieuwe uitdrukking?quote:
Zat vrouwen die naaktfoto's maken hoor, meer dan jij denkt. dus je weet maar nooit.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:16 schreef Maitje het volgende:
Volgens mij is het Rianna niet. Op geen enkele naakt foto zie je haar gezicht, behalve bij de 1e waarin je alleen haar haar ziet, maar tegenwoordig kun je je haar zoals elke celeberty doen. Ik denk dat het een meisje is dat gewoon dezelfde tepelpiercing heeft en hetzelfde haar!
Zie geen reden waarom Rianna dit zou doen, ook al ben ik geen fan...
Ik heb er al teveel over gezegdquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:15 schreef aaipod het volgende:
En waarom zou er niet over mogen gesproken worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:11 schreef Plazier het volgende:
Wie heeft zich hierop zitten fappen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tvp.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
Dus?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |