quote:2008 Andy Murray
2007David Nalbandian
2006 Roger Federer
2005 Rafael Nadal
2004 Marat Safin
2003 Juan Carlos Ferrero
2002 Andre Agassi
quote:[1] Nadal vs BYE
Melzer vs Montanes
Kohlschreiber vs Almagro
Granollers vs [13] Cilic
[12] Ferrer vs Q
Lopez vs Monaco
Kunitsyn vs Ferrero
BYE vs [7] Verdasco
[3] Djokovic vs BYE
Hernandez vs Vassallo Arguello
Seppi vs Q
Querrey vs [15] Stepanek
[9] Tsonga vs Safin
Ljubicic vs Q
Mathieu vs Q
BYE vs [8] Simon
[5] Del Potro vs BYE
Ancic vs Berdych
Chardy vs Acasuso
Q vs [11] Wawrinka
[16] Robredo vs Kiefer
Tipsarevic vs Fish
Bolelli vs Q
BYE vs [4] Murray
[6] Roddick vs BYE
Q vs Gulbis
Schuettler vs Serra
Troicki vs [10] Davydenko
[14] Blake vs Hanescu
Karlovic vs Benneteau
Soderling vs Andreev
BYE vs [2] Federer
En als eerste partij Soderling of Andreev is misschien ook nog wel lastig. Ik zie Federer nu van iedereen verliezen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:37 schreef Ambrosius het volgende:
Federer alweer vroeg tegen Dr. Ivo.
[...]
Federer zal toch wel heel erg lachen als een boer met kiespijn nu Nadal hem gestopt heeft met het breken van records (althans van positieve records). Ik ben benieuwd hoeveel Nadal straks aan het eind van het jaar heeft gewonnen als hij blessurevrij blijft. Als hij Madrid wint, heeft hij half mei als zes titels gewonnen dit jaar.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:11 schreef Szura het volgende:
En weer een titel erbij voor Nadal![]()
![]()
Ben benieuwd wie hij tegenover zich krijgt in de finale.
Zeer jammer dat Nalbandian niet mee kan doen
De vrouwen zijn vandaag al begonnen, morgen 3 mannenwedstrijden:quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:10 schreef Szura het volgende:
Is al bekend of het toernooi zondag of maandag begint?
quote:
Na 7-6(2) 5-2 achterstand heeft hij zich terug getrokken lees ik.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:43 schreef Federer-fan het volgende:
Ik begrijp het niet. Stepanek is volgens Betfair aan het spelen maar ik zie hem niet bij de livescores staan. Iemand enig idee?
Ik zag het ja. Gare stand om op te geven.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Na 7-6(2) 5-2 achterstand heeft hij zich terug getrokken lees ik.
zal wel een blessure zijn geweest ofzo, heb de wedstrijd niet gezien dus.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik zag het ja. Gare stand om op te geven.
Volgens de ATP-site z'n linker knie.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zal wel een blessure zijn geweest ofzo, heb de wedstrijd niet gezien dus.
Tegen wie speelt hij dan?quote:Op zondag 10 mei 2009 22:49 schreef Joris33 het volgende:JCF
Hopelijk kan hij volgende ronde stunten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |