Dat de Cup maar in Utrechtse handen mag belanden.
quote:
Op donderdag 11 april 2002 00:41 schreef CAZZO het volgende:
Dat de Cup maar in Utrechtse handen mag belanden.
Laat Utreg maar komen!
We gaaaaaaaaaan naar Rotterdam! We gaan naar Rotterdam!
Simpele 3-0 voor ajax.
quote:Niet te makkelijk denken na vanavond he?
Op donderdag 11 april 2002 01:06 schreef Merkowitz het volgende:
Kansloze zaak voor Utrecht, dat zonder Kuijt gewoon een lamgeslagen ploeg is.Simpele 3-0 voor ajax.
Utreg is een gek ploeggie hoor , helemaal met die supps erbij
quote:Utrecht thuis is gevaarlijk, utrecht uit is 'like taking candy from a baby'.
Op donderdag 11 april 2002 01:08 schreef Armageddon het volgende:[..]
Niet te makkelijk denken na vanavond he?
Utreg is een gek ploeggie hoor , helemaal met die supps erbij
Realiseer je je trouwens hoe dicht we bij Ajax-ajax2 waren geweest. Als Nando die bal nou in de verlenging erin gekopt had zeg. Maar goed, zo blijft het nog ff spannend.
20.000 supporters, in het rood-wit, (on)gezonde rivaliteit ... Alle ingredienten voor een mooie bekerwedstrijd
Anywayz, ik ga pitten... zzz...
quote:Dat kan nog een hele tour worden na wat er bij Ajax 2 - FC Utrecht is voorgevallen. Zeker als je bedenkt dat de dan inmiddels uitgespeelde en zwaar teleurgestelde Feijenoord supporters dit om de hoek op bezoek krijgen
Op donderdag 11 april 2002 01:08 schreef Armageddon het volgende:[..]
helemaal met die supps erbij
Daar hoort een krankzinnige uitslag bij : 5 -3 voor Ajax (na 90 minuten voor de mierenneukers).
J.
Fantastisch dat Utrecht met veel mannen zullen komen....maar neuzen in hetzelfde stadion + nog een paar honderd supporters van Feyenoord buiten het stadion?
Daar kan je gewoon een affiche van maken
Utrecht gaat dit gewoon winnen. Het liefst met dikke cijfers, maar het zullen wel penaltys worden
quote:Kan me bij alles hiervan wel aansluiten ja....
Op donderdag 11 april 2002 08:26 schreef Cart_man het volgende:
En ik verwacht dus wel rellen....Fantastisch dat Utrecht met veel mannen zullen komen....maar neuzen in hetzelfde stadion + nog een paar honderd supporters van Feyenoord buiten het stadion?
Daar kan je gewoon een affiche van maken
Utrecht gaat dit gewoon winnen. Het liefst met dikke cijfers, maar het zullen wel penaltys worden
quote:^
Op donderdag 11 april 2002 13:20 schreef Duiveltja het volgende:
Het zelfvertrouwen na de overwinning op PSV is nu arrogant hoog, dat kan ze in de competitie alleen maar duur komen te staan.
Die neuzen gaan snel genoeg weer met hun smoelwerkjes op hun bek.
quote:en ik ben erbij
Op donderdag 11 april 2002 13:30 schreef zjroentje het volgende:
Ajax pakt dit jaar gewoon de dubbel. Simpel zat.
en ook ik ben bang voor nieuwe rellen....de f-side, de bunnik side en de s-side in 1 stad....
maar ik zit ook in de kuip en ik ga er dit keer gewoon een groot feessie van maken. Ik teken voor een 3-1 einduitslag (voor ajax uiteraard)
quote:ben ik het helemaal mee eens
Op donderdag 11 april 2002 13:30 schreef zjroentje het volgende:
Ajax pakt dit jaar gewoon de dubbel. Simpel zat.
Ajax2 verdiende te winnen haha....right....
1 Ding is zeker, UTREG wint de beker
quote:In het jaar 2012..
Op donderdag 11 april 2002 16:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Duiveltja : ben jij wel bij Ajax2 - FCU geweest ? FCU had makkelijk met 2-6 moeten winnen, maar er stond een superkeeper in de goal bij die reserves van jullie....Ajax2 verdiende te winnen haha....right....
quote:2-6? Sorry hoor, maar je maakt jezelf hier wel even erg belachelijk...
Duiveltja : ben jij wel bij Ajax2 - FCU geweest ? FCU had makkelijk met 2-6 moeten winnen, maar er stond een superkeeper in de goal bij die reserves van jullie....Ajax2 verdiende te winnen haha....right....
quote:
Op donderdag 11 april 2002 00:41 schreef CAZZO het volgende:
12 Mei in de Kuip aanvangstijd 18.00 Live op SBS6 met Hans Kraay zenuwenlijer
quote:heeft er iemand een teiltje bij de hand ? ik moet ff zwaar nekken
Op donderdag 11 april 2002 16:45 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
In het jaar 2012..
Dit seizoen komen de beide prijzen "naar huis"
AMSTERDAM!!
Zoals iemand anders het al heel leuk zei..
Can you say "dubbel"?
quote:Teveel gezopen gister??
Op donderdag 11 april 2002 16:56 schreef CAZZO het volgende:[..]
heeft er iemand een teiltje bij de hand ? ik moet ff zwaar nekken
![]()
![]()
quote:viel wel mee,6 beugels,ik moest nog rijden
Op donderdag 11 april 2002 16:56 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Teveel gezopen gister??
quote:
Op donderdag 11 april 2002 17:00 schreef CAZZO het volgende:[..]
viel wel mee,6 beugels,ik moest nog rijden
maar van die rare uitspraken van jouw krijg ik toch echt zware braakneigingen
quote:*proest*
Zeker strontbezopen toen je dit opschreef of niet?
quote:Nu wel ja
Op donderdag 11 april 2002 19:10 schreef chelloboy het volgende:
Lekker belangrijk wie die Amstelcup wint.
quote:Ik ben bang van wel. Heerenveen wordt gewoon 3e
Op donderdag 11 april 2002 19:13 schreef popolon het volgende:[..]
Nu wel ja
, rest de intertoto voor PSV ?
quote:He ben je er weer?!
Op donderdag 11 april 2002 19:10 schreef chelloboy het volgende:
Lekker belangrijk wie die Amstelcup wint.
Enne, Machiel, ik vind de titel van dit topic suggestief, kan je dat editten
quote:Ja was heel gezellig hoor gisteren (not).
Op donderdag 11 april 2002 19:57 schreef keeper het volgende:[..]
He ben je er weer?!
Net wakker van het wilde feest in de trein zeker![]()
![]()
Enne, Machiel, ik vind de titel van dit topic suggestief, kan je dat editten
![]()
Ajax pakt niet de dubbel! Ze pakken helemaal niets hehe!
KOM OP UTRECHT! ZET HEM OP! MIJN STEUN HEB JE!
quote:ik zeg toch niet dat ik voor utrecht ben! Ik zeg alleen dat ze mogen winnen van mij!
Op donderdag 11 april 2002 23:09 schreef tokoboy het volgende:
welke fmoorder is nou voor utreg?
dan ben je ook geen echte fmoorder![]()
voor mij ajax en de rest kan dood vallen
Denk je nou echt dat ik ajax dat gun! No way!
En ik ben zeker wel een echt FEYENOORDER!
Hoe oud ben je eigenlijk 4?
quote:+20 (ouder dan jou denk ik kleintje
Op donderdag 11 april 2002 23:16 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Hoe oud ben je eigenlijk 4?
je gaat trouwens wel mooi in op mijn leuke grappige humoristische gezeik over fmoorders
eN IK HAAT AJAXIEDEN ZOALS JIJ, DUS IK GA ER ZEKER OP IN. wACHT MAAR TOT JE ME BROERTJE EENS TEGENKOM, DAN STA JE NIET MEER LANG OVEREIND!sUKKEL!
En ze is ook nog een internethooli das helemaal geil
Een vrouw van 23....dat feyenoord praat ik er wel uit.....neuken?
quote:
Op donderdag 11 april 2002 23:39 schreef charmed_angel het volgende:
had geen erg in caps lock nee!En ik ben geen hooligan.
Weet je ik mag jou niet!
hahahahahahahahahahahahaha
toppertje!
echt goed dat je op me in bent gegaan....zo gelachen!
slaap ze...ik ga uit
quote:You're only Singing when you're winning!
Op dinsdag 16 april 2002 13:38 schreef tokoboy het volgende:
*schop*daar hoorden zij engelen zingen....
AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAXajax pakt de dubbel
ajacieden zingen wel (ik wel in ieder geval)
quote:"Maar engelen bestaan niet... "
Op dinsdag 16 april 2002 13:38 schreef tokoboy het volgende:
*schop*daar hoorden zij engelen zingen....
AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAXajax pakt de dubbel
1 ding is zeker, Utreg wint de beker... enne, over Ajakkes2-Utreg. Pfff, die had Utreg dus echt ruim moeten winnen maar zoals gezegd, die keeper van 't 2e hield alles tegen. Idd, in de verlenging kwamen we goed weg maar ga toch heen met dat "Ajakkes2 had moeten winnen."
En hoe Utreg gaat winnen? "Met bloed aan de schoenen"
Ajaxnetwerk
quote:Denk ik meld t ff heb nu al zin in die finale hoop op een mooie pot met alleen maar mensen die met de finale bezig zijn en er een mooi voetbalfeest van maken!
'ALSNOG 13.000 AJAX-SUPPORTERS NAAR FINALE AMSTEL CUP
De Kuip zal op zondag 12 mei bij de finale om de Amstel Cup
tussen FC Utrecht en Ajax alsnog gevuld zijn met een groot
aantal Ajacieden. Zaterdag is na overleg met de Rotterdamse
autoriteiten, de directie van De Kuip en de KNVB besloten
om toch meer kaartjes beschikbaar te stellen aan Ajax dan
de oorspronkelijke 5900 toegangsbewijzen. Een week geleden
was dat wegens veiligsheidsredenen nog volstrekt onmogelijk.
De Ajax-supporters zullen nu niet alleen met de trein, maar
ook met bussen vervoerd worden naar Rotterdam. De verschil-
lende supportersgroeperingen van Ajax zijn hiermee akkoord
gegaan. De eventuele acties zijn dus van de baan.'
quote:Machiel wat ben je toch altijd aandoenlijk objectief.
Op dinsdag 30 april 2002 22:54 schreef Machiel het volgende:
hoop op een mooie pot met alleen maar mensen die met de finale bezig zijn en er een mooi voetbalfeest van maken!
quote:Hahaha, wat denk je zelf. Dat wordt een totale oorlog daar in Rotterdam. Zeker nu ze zo dom zijn om met bussen te komen.
Lees net dat deze finale toch met veel meer Ajaxsupporters gespeeld wordt gellukig! Zou niet leuk zijn met veel meer Utrechters en zoiezo minder mensen om sfeer te maken in die kuip.Ajaxnetwerk
[..]Denk ik meld t ff heb nu al zin in die finale hoop op een mooie pot met alleen maar mensen die met de finale bezig zijn en er een mooi voetbalfeest van maken!
quote:Klinkt alsof je er van geniet.
Op woensdag 01 mei 2002 00:06 schreef Hagenees het volgende:[..]
Hahaha, wat denk je zelf. Dat wordt een totale oorlog daar in Rotterdam. Zeker nu ze zo dom zijn om met bussen te komen.
Feyenoord, Aj#x en Utrecht in een straal van een kilometer bij elkaar. Als ik de kutjevb was zou ik maar het leger inschakelen voor die pot.
Hier heb ik al gehoord dat er ook wat FC Den Haag supporters op de been zijn om het vuurtje wat op te stoken, dus wordt een "heet" middagje Rotterdam zou ik zo zeggen.
Jij je feestje.
Anywayz, als mn bus maar niet teruggestuurd wordt
1 ding is zeker, Utreg wint de beker!
quote:HAHAHA, en iedereen maar blaten dat we die kaarten niet zouden krijgen. stelletje dwazen, jullie denken toch niet dat de KNVB dit door had kunnen laten gaan, zoals we al aan hadden gekondigd: 15.000 kaarten OF geen finale.
Lees net dat deze finale toch met veel meer Ajaxsupporters gespeeld wordt gellukig! Zou niet leuk zijn met veel meer Utrechters en zoiezo minder mensen om sfeer te maken in die kuip.
Dit is nou een goed voorbeeld geweest van de kracht van supporters tegen de bobo's: VOETBAL IS VAN ONS!!!!!
dus toch geen finale ????
quote:LIEFST niet nee..15.000 is 15.000..We hebben er net zoveel recht op!
Op woensdag 01 mei 2002 12:12 schreef PBateman1978 het volgende:
En ik maar denken dat Ajax 12.000 kaarten gekregen heeft...dus toch geen finale ????
quote:verschil is er altijd, altijd zo geweest. We zijn tevreden met 12.000 stuks....
Op woensdag 01 mei 2002 12:12 schreef PBateman1978 het volgende:
En ik maar denken dat Ajax 12.000 kaarten gekregen heeft...dus toch geen finale ????
Donderdag 2 mei start de verkoop voor de Amstel Cup finale tegen fc utrecht. De kaarten voor de trein zullen als eerste in de verkoop gaan. De ochtend na de uitverkoop van deze kaarten zal om 9.00 de verkoop van de bus kaarten beginnen. De treincombi kost 44 euro en de buscombi 51 euro. De prijzen voor de kaarten zijn dus hoog, maar om de finale tot een waar feest te maken is het dus wel zaak dat alle kaarten verkocht worden. Het zou namelijk zonde zijn als al het werk om toch meer kaarten te krijgen voor niks is geweest
- 2 mei start verkoop uitkaarthouders
- 3 mei start verkoop alle seizoenskaarthouders
- 4 mei start verkoop SVA
- 6 mei start verkoop Ajax club cardhouders
quote:
Ook door Doopy-X-:HAHAHA, en iedereen maar blaten dat we die kaarten niet zouden krijgen. stelletje dwazen, jullie denken toch niet dat de KNVB dit door had kunnen laten gaan, zoals we al aan hadden gekondigd: 15.000 kaarten OF geen finale.
quote:Zoek de verschillen!
Op woensdag 01 mei 2002 13:13 schreef Doopy-X- het volgende:verschil is er altijd, altijd zo geweest. We zijn tevreden met 12.000 stuks....
quote:Hopelijk wordt ie dan meteen door Vreven onder handen genomen!
Op donderdag 02 mei 2002 15:16 schreef Machiel het volgende:
Ik wou nog even melden dat ik in de Ajaxnieuwsbrief las dat vd Vaart hard opweg en aan t werk is om deze amstelcupfinale zijn rentre te maken
quote:Meneer is voetballiefhebber zo te horen...
Op donderdag 02 mei 2002 15:38 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Hopelijk wordt ie dan meteen door Vreven onder handen genomen!
quote:Ja!
Op donderdag 02 mei 2002 15:52 schreef Doc het volgende:
Meneer is voetballiefhebber zo te horen...
quote:Als je niet weet waar je over praat houd dan je mond, bij een bekerfinale zijn er NOOIT gelijke kaarten maar dat zal jij als utregter niet weten want jullie maken dat niet zo vaak mee
Op donderdag 02 mei 2002 13:53 schreef FrankyMcG het volgende:
Zoek de verschillen!
quote:FrankyMcG is voor Feijenoord..
Op donderdag 02 mei 2002 16:21 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
Als je niet weet waar je over praat houd dan je mond, bij een bekerfinale zijn er NOOIT gelijke kaarten maar dat zal jij als utregter niet weten want jullie maken dat niet zo vaak mee
quote:je hebt gelijk....sorry voor de verwarring!
Op donderdag 02 mei 2002 16:21 schreef Frenkie het volgende:[..]
FrankyMcG is voor Feijenoord..
![]()
quote:typische kakkerlak reactie....kan het niet uitstaan dat de beste speler van de eredivisie weer terugkomt bij de godenzonen en dat hun het moeten doen met een 2 meter lange drol die op broer konijn lijkt....
Op donderdag 02 mei 2002 15:38 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Hopelijk wordt ie dan meteen door Vreven onder handen genomen!
quote:goed nieuws Fcuntrecht gaat dik verliezen
Op donderdag 02 mei 2002 15:16 schreef Machiel het volgende:
Ik wou nog even melden dat ik in de Ajaxnieuwsbrief las dat vd Vaart hard opweg en aan t werk is om deze amstelcupfinale zijn rentre te maken
Als het goed is heb ik straks een kaart.
Uitslag: 1-3 voor Ajax. En als Van der Vaart fit is wordt het 1-5.
quote:Willen is een groot woord, maar ik zie liever dat een paar van die relschoppers van Aj#x door een paar relschoppers van Utrecht in elkaar worden geslagen als dat Aj#x feestend met de beker rondloopt ja....
Op woensdag 01 mei 2002 01:00 schreef Machiel het volgende:
Ah je wil graag dat t mis gaatAnywee laat mij nou ff in m'n droom wil je!
![]()
Dit is hoe het zou moeten zijn gewoon en normale sfeer zonder gezeik gewoon wel fanatiek van voetbal genieten maarja das tegenwoordig bijzonder..
quote:ik denk 2-0.... Davey en Zwaanswijk!
Op vrijdag 03 mei 2002 09:24 schreef -Schorpioen- het volgende:
Ik las het inderdaad ook dat Van der Vaart z'n rentree wil maken bij de finale. Dan wordt het dubbel genieten.Als het goed is heb ik straks een kaart.
Uitslag: 1-3 voor Ajax. En als Van der Vaart fit is wordt het 1-5.
quote:Nu is het ineens een kakkerlak actie? Net was ik nog een FC Utreg supporter die nergens iets vanaf wist?
Op donderdag 02 mei 2002 16:24 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
typische kakkerlak reactie....kan het niet uitstaan dat de beste speler van de eredivisie weer terugkomt bij de godenzonen en dat hun het moeten doen met een 2 meter lange drol die op broer konijn lijkt....
Maar eh, jullie zouden willen dat je Pi-Air had, die had jullie verder kunnen brengen in de UEFA Cup dan die zigeuner met zijn kromme poot!
quote:Daar heb je best wel voor een deel gelijk in, maar zeg nu eerlijk; welk team speelt wel overtuigend dit jaar?
Op vrijdag 03 mei 2002 10:54 schreef Hagenees het volgende:
Als Feyenoord Pierre niet had dan was Feyenoord er al in de eerste ronde uitgeknikkerd, hadden ze 5de geworden achter Hoerenveen en Fietstas en was het echt een pauperteam geweest.
Best een knappe prestatie dat ze de bekerfinale hebben gehaald en ik hoop dat ze em winnen, maar om nou te zeggen dat het een top-team is en dat het overtuigend is gebeurd....mwah, niet echt.
quote:Geeneen, Feyenoord wordt altijd kampioen van de "armoede" genoemd, maar die titel gaat dit jaar dan zeker naar Aj#x of psv. De enige twee teams die boven hun kunnen hebben gepresteerd dit seizoen zijn NAC en RKC, de rest (clubs als Twente, Roda etc.) viel zwaar tegen...
Op vrijdag 03 mei 2002 10:55 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Daar heb je best wel voor een deel gelijk in, maar zeg nu eerlijk; welk team speelt wel overtuigend dit jaar?
Wie gaan er eigenlijk? Ik heb net de kaarten binnen 5 keer treintje 5! errug gezellig...
quote:Ik moet zeggen dat Leverkussen mij ook aangenaam verrast heeft, met haar Niet-Duitse manier van voetballen!
Op vrijdag 03 mei 2002 10:59 schreef Hagenees het volgende:[..]
In Europa toch precies hetzelfde verhaal. Geen enkele club speelt met de overtuiging dat ze echt top zijn. Alleen wedstrijden van Real zijn wel tof om te kijken, omdat die zóveel techniek in huis hebben dat er altijd wel wat moois gebeurt.
quote:Zeker, als die em winnen heeft niemand iets te zeggen, want die zijn gewoon heel sterk. Maar ik vind het toch net iets leuker om Real te zien spelen, mischien ook door de uitstraling van die hele club.
Op vrijdag 03 mei 2002 11:03 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Ik moet zeggen dat Leverkussen mij ook aangenaam verrast heeft, met haar Niet-Duitse manier van voetballen!
quote:Bij REal zie je gewoon dat ze er plezier in hebben..
Op vrijdag 03 mei 2002 11:12 schreef Hagenees het volgende:
Maar ik vind het toch net iets leuker om Real te zien spelen, mischien ook door de uitstraling van die hele club.
quote:Tuurlijk hoop ik ook dat Real de cup wint, omdat ze een mooier elftal hebben en aangezien Leverkusen toch een Duitse ploeg blijft
Op vrijdag 03 mei 2002 11:12 schreef Hagenees het volgende:[..]
Zeker, als die em winnen heeft niemand iets te zeggen, want die zijn gewoon heel sterk. Maar ik vind het toch net iets leuker om Real te zien spelen, mischien ook door de uitstraling van die hele club.
Maar deze finale is wel terecht. Alleen jammer dat die Ze Roberto geschorst is...
En trouwens, met het oog op een eventuele Supercup in Monaco ga ik liever kijken tegen Real dan tegen weer een Duitse ploeg!
quote:Als je weet dat je bij elke overwinning een bonus van € 20.000,- krijgt zou ik ook met een gelukzalige glimlach over het veld dwarrelen ja...
Op vrijdag 03 mei 2002 11:13 schreef Frenkie het volgende:[..]
Bij REal zie je gewoon dat ze er plezier in hebben..
quote:Wil je die Cup winnen of niet?!
Op vrijdag 03 mei 2002 11:17 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Tuurlijk hoop ik ook dat Real de cup wint, omdat ze een mooier elftal hebben en aangezien Leverkusen toch een Duitse ploeg blijft
!
En trouwens, met het oog op een eventuele Supercup in Monaco ga ik liever kijken tegen Real dan tegen weer een Duitse ploeg!
quote:kijk eens naar het spelplezier van Figo, Zidane, Raul, maar ook al die anderen, daar wordt je toch gewoon vrolijk van. zo speels, het pure totaalvoetbal
Op vrijdag 03 mei 2002 11:21 schreef Hagenees het volgende:[..]
Als je weet dat je bij elke overwinning een bonus van € 20.000,- krijgt zou ik ook met een gelukzalige glimlach over het veld dwarrelen ja...
quote:Ach ja, liever verliezen van Real dan van Leverkusen!
Op vrijdag 03 mei 2002 11:22 schreef Hagenees het volgende:Wil je die Cup winnen of niet?!
![]()
quote:Raul gvd, dát is pas een zoon van God. Wat die Aj#xsuppogtahs zingen is gewoon heiligschennis, ja toch!!
Op vrijdag 03 mei 2002 11:23 schreef Frenkie het volgende:[..]
kijk eens naar het spelplezier van Figo, Zidane, Raul, maar ook al die anderen, daar wordt je toch gewoon vrolijk van. zo speels, het pure totaalvoetbal
quote:Voor hun salaris zou ik er ook nog wel plezier in hebben...
Op vrijdag 03 mei 2002 11:13 schreef Frenkie het volgende:[..]
Bij REal zie je gewoon dat ze er plezier in hebben..
quote:Zidane verdient ong. 0.93 gulden per sec.
Op donderdag 09 mei 2002 16:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Voor hun salaris zou ik er ook nog wel plezier in hebben...
quote:Voor dat geld zou ik zelfs gaan korfballen en er nog plezier in hebben ook
Op donderdag 09 mei 2002 16:35 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Zidane verdient ong. 0.93 gulden per sec.
Was iets van 82.000 gulden per week..
quote:Gooi een zesje
Op donderdag 09 mei 2002 16:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Voor dat geld zou ik zelfs gaan korfballen en er nog plezier in hebben ook
quote:Na Feijenoord wint ook Utreg een beker in de Kuip!!!
Op donderdag 09 mei 2002 16:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
Maar goed..
ff ontopic:
Ajax heeft zondag de dubbel
quote:Maar niet a.s. Zondag
Op donderdag 09 mei 2002 16:37 schreef Frenkie het volgende:[..]
Na Feijenoord wint ook Utreg een beker in de Kuip!!!
quote:Of Ajax 2 neerzetten met wat spelers van het eerste
Op donderdag 09 mei 2002 18:22 schreef kreischer2000 het volgende:
utreg mag blij zijn als ze de bal op de helft van ajax krijgen
quote:Droom jij altijd met je ogen open??
Op donderdag 09 mei 2002 19:13 schreef Shibber het volgende:
utreg wint met 5-0: 2x roiha, 1x zwaanswijk, 1x gluscevic en 1x tanghe
quote:idd, dit is niet erg realistisch, 2x tanghe dan maar
Op donderdag 09 mei 2002 19:24 schreef Gravedigger het volgende:[..]
Droom jij altijd met je ogen open??
quote:en dan nog ff dit van
Ajax-huldiging na bekerfinale op de tochtAMSTERDAM, 9 mei 2002 11:32 - Burgemeester Cohen en zijn college moeten er nog even een nachtje over slapen alvorens zij een besluit nemen hoe en waar de Ajax-spelers gehuldigd worden indien zij de Amstel-Cupfinale winnen van FC Utrecht. Eerder was besloten de huldiging op maandagavond op het Leidseplein te laten plaatsvinden, maar daar twijfelt men nu over. Wat hiervan de oorzaak is, is niet bekend.
FC Utrecht wordt zeker gehuldigd. Als het team wint van Ajax gaan de spelers maandagavond in een open bus een tour maken, aanvang 19.00, door de stad. Vervolgens worden ze om 20.00 uur in hun eigen stadion gehuldigd door burgemeester Brouwer. Mocht FC Utrecht verliezen gaan de spelers direct na afloop van de finale naar Stadion Galgenwaard, waar met de supporters zondagavond tussen 11.00 en 11.30 het bereiken van Europees voetbal gevierd wordt.
bron: http://www.voetbalonline.nl/
quote:wat een paupers zijn het toch ook zeg,eerst een grote bek van 15.000 kaarten of we gaan niet en dan verkopen ze amper 10.000 kaarten
Zojuist is de kaartverkoop geëindigd voor de bekerfinale van a.s. zondag. Het aantal verkochte kaarten is iets meer dan 10.000. Een paar duizend kaarten kunnen dus weer teruggestuurd worden. Het is onbegrijpelijk dat er zo weinig mensen een kaartje hebben gekocht. Het supportersoverleg heeft zich kort geleden sterk gemaakt voor meer kaarten en die zijn er ook gekomen. Gelukkig zijn er 4.000 supporters die toch nog een kaartje hebben kunnen bemachtigen dankzij deze inspanning. Wat dat betreft kan het gezien worden als een overwinning. Maar dat er zo'n 3.000 kaarten overblijven is onbegrijpelijk. Volgens Michael van Praag stonden afgelopen zondag de echte Ajacieden op parkeerterrein P2. Een groot deel van deze echte Ajacieden heeft het nu dus mooi laten afweten.
bron:: http://www.dapprestrijders.nl/
quote:Vind je het gek? Die kaarten voor de buscombi zijn 51 Euro..
Op donderdag 09 mei 2002 20:54 schreef CAZZO het volgende:
wat een paupers zijn het toch ook zeg,eerst een grote bek van 15.000 kaarten of we gaan niet en dan verkopen ze amper 10.000 kaarten
Wij gaan in ieder geval met de bus zondag. Hopelijk wordt het een gezellig feest met natuurlijk Ajax als winnaar. Na afgelopen zondag ben ik 3 dagen schor geweest. Na aankomende zondag zal dat nog wel erger zijn.
Tot ziens in de kuip en laten we er een groot feest van maken. Lekker zingen tegen elkaar als enige vorm van supportersstrijd.
Dat worden mooie gevechten op het middenveld!!
----------------Wapenaar--------------
Vreven----Roest---Zwaanswijk---Van Mol
De Jong---Touzani--Boschaart--Vd Bergh
-------Tanghe--------Gluscevic--------
quote:Speelt VdVaart??? Danzie ik een klusje voor Touzani
Op vrijdag 10 mei 2002 12:11 schreef kreischer2000 het volgende:
Grim,
Trabelsi, Bergdolmo, Chivu, O'Brien,
Van der Meyde, Van de Vaart, Van Halst, Maxwell,
Mido, Machlas
quote:paupers blij kunnen ze weer gaan relllen op het Leidseplein.
Huldiging Ajax maandagavond op LeidsepleinAMSTERDAM, 10 mei 2002 12:58 - De Amsterdamse autoriteiten zijn eruit: Als Ajax zondag in de finale van de Amstel Cup Utrecht verslaat, wordt het team maandagavond vanaf 18.00 uur op het Leidseplein gehuldigd. De Ajaxspelers en -begeleiding zullen op het balkon van de Stadsschouwburg verschijnen.
Op zondag is volgens de gemeente geen huldiging mogelijk, omdat de wedstrijd niet eerder dan 19.45 uur afgelopen is en nog later als het op verlengingen uitdraait. De spelers zouden dan veel te laat op het Leidseplein arriveren.
quote:Mooi! Dan kan Vreven zijn "Bloed op de schoenen" opmerking in praktijk uitoefenen!
Op vrijdag 10 mei 2002 12:44 schreef Frenkie het volgende:[..]
Speelt VdVaart???
quote:Ik zou het raar vinden als dat niet zo gebeuren
Op vrijdag 10 mei 2002 13:40 schreef CAZZO het volgende:[..]
paupers blij kunnen ze weer gaan relllen op het Leidseplein.
AJAX supporters + Utrecht supporters + Rotterdam = Stront aan de knikker
quote:Dat is waar ja!
Op vrijdag 10 mei 2002 14:18 schreef Duiveltja het volgende:AJAX supporters + Utrecht supporters + Rotterdam = Stront aan de knikker
Bij ons uit Weert "durfde" enkele ajacieden niet naar Rotterdam! Maar volgens mij was dat gewoon een of ander excuus, waren namelijk van die neppers!
Maar ik ben benieuwd wat het wordt zondag!
quote:Zelf was hij bang dat hij het niet ging halen doordat hij een terugslag had gekregen *baalt*
Op vrijdag 10 mei 2002 12:44 schreef Frenkie het volgende:[..]
Speelt VdVaart??? Danzie ik een klusje voor Touzani
[Dit bericht is gewijzigd door Machiel op 11-05-2002 00:53]
quote:Frankie..Sinds wanneer speelt Karim Touzani op het middenveld..Ik ken um als verdediger..Daar speelde hij bij Ajax ook...Is hij tegenwoordig bij Utrecht middenvelder? (serieuze vraag trouwens)
Op vrijdag 10 mei 2002 11:45 schreef Frenkie het volgende:
Mogen we hier ook filosoferen over de opstellingen???
Bij Utreg ontbreekt Kuyt. Ik denk, afgaande op de opstelling van afgelopen zondag, dat Utreg speelt met Gluscevic in de spits en tanghe er kort achter.
De Jong speelt op rechtshalf en Touzani op de plaats van De Jong.Dat worden mooie gevechten op het middenveld!!
----------------Wapenaar--------------
Vreven----Roest---Zwaanswijk---Van Mol
De Jong---Touzani--Boschaart--Vd Bergh
-------Tanghe--------Gluscevic--------
quote:ai das jammer dan moet zlatan maar een hattrick maken
Op vrijdag 10 mei 2002 18:43 schreef Machiel het volgende:[..]
Zelf was hi bang dat hij het niet ging halen doordat hij een terugslag had gekregen *baalt*
Kleine kans dus.
quote:Jeetje..Denk wel wat ruimer hoor..
Op vrijdag 10 mei 2002 18:54 schreef tokoboy het volgende:
3-2 voor ajax uiteraard
quote:Touzani is begonnen als verdedigende middenvelder enhalverwege vorig seizoen een linie naar achteren geschoven (ivm blessures). Daar deed hij het zo goed dat hijbleef staan tot begin dit seizoen!
Op vrijdag 10 mei 2002 18:45 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Frankie..Sinds wanneer speelt Karim Touzani op het middenveld..Ik ken um als verdediger..Daar speelde hij bij Ajax ook...Is hij tegenwoordig bij Utrecht middenvelder? (serieuze vraag trouwens)
quote:duh!ik bedoelde natuurlijk dan 2x roiha, 2x tanghe, 1x gluscevic en 1x zwaanswijk duh!
Op donderdag 09 mei 2002 20:45 schreef Gravedigger het volgende:
Dat klinkt al beter6-2 voor Ajax dus met 2x Tanghe
Ach man! Roiha schopt kont!!
quote:he dr. daggla...beetje genoten van het kampioenschap?
Op vrijdag 10 mei 2002 19:07 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Jeetje..Denk wel wat ruimer hoor..
Ik denk dat Utrecht echt van de mat af wordt gespeeld..een 3-1 of 4-1 uitslag zou mij niets verbazen..
Ajax wint met 5-1....zo beter!
quote:
Op zaterdag 11 mei 2002 21:35 schreef kreischer2000 het volgende:
niet dit jaar
quote:
Op zaterdag 11 mei 2002 21:40 schreef kreischer2000 het volgende:
welk woord begrijp je niet: NIET DIT JAARAJAX OWNZ
AJAX WINT DE BEKER
quote:Sorry hoor, maar is dit niet een beetje domme vraag...
Op zondag 12 mei 2002 09:28 schreef Gravedigger het volgende:
Hebben we er zin in Ajacieden???
Koeman heeft een positief probleem
AMSTERDAM, 12 mei 2002 10:14 - Ronald Koeman weet zich vanmiddag voor de Amstel Cup finale voor een opmerkelijk probleem geplaatst. Van zijn 26 man tellende selectie zijn er maar liefst 24 fit. Dit is een ongekend hoog aantal voor de laatste wedstrijd van het seizoen. Slechts 18 man mogen op het wedstrijdformulier en moet Koeman er dus 6 naar de tribune verwijzen. "Dit komt natuurlijk mede door het feit dat we succesvol zijn. Als het slecht gaat willen er nog wel eens wat spelers opgeven, maar nu niet. Als eerste worden 16 spelers aangewezen die ingezet kunnen worden in de wedstrijd. Voor plaats 17 en 18 kunnen wel eens andere argumenten gelden. Spelers, zoals bijvoorbeeld Rafael van der Vaart, die dit seizoen van grote waarde zijn geweest, maar op dit moment misschien nog niet speelfit zijn", aldus de Ajax-coach die toch wel zit met het probleem dat hij een aantal spelers van zijn selectie vandaag moet teleurstellen
quote:ehm...CAZZO. ik zou maar eens oppassen met al die foute voorspellingen van je
Op zaterdag 11 mei 2002 21:38 schreef CAZZO het volgende:[..]
![]()
![]()
0-1 voor ajax!
Radio 1 komt klaar!
Come on Utrecht!
quote:Zoals gewoonlijk!
Op zondag 12 mei 2002 18:27 schreef Ungeheuer het volgende:
Tja, ajakspubliek laat ook weer eens van zich spreken. De hele wedstrijd hoor je de Utreechtsupporters. Ajaks scoort en de heren trekken hun muil open.'t Is nu al weer stil in het Ajaksvak.
O wat zijn ze stil!
quote:Die Utrechters schijnen daar moeite mee te hebben.
Op zondag 12 mei 2002 19:13 schreef FrankyMcG het volgende:O wat zijn ze stil!
Al is het maar één minuut.
* Meril is ook voor Utreg uiteraard
quote:De ajacieden daarentegen zijn moeiteloos stil!
Op zondag 12 mei 2002 19:16 schreef tong80 het volgende:[..]
Die Utrechters schijnen daar moeite mee te hebben.
Al is het maar één minuut.
quote:1-1 voor Utreg.
Op zondag 12 mei 2002 19:18 schreef Meril het volgende:
Uhm...wie?* Meril is ook voor Utreg uiteraard
Dat zal ze zeker leren in amsterdom met hun grote smoel!
Lucky Ajax maakt z'n naam wederom waar
En nog buitenspel ook. Dadelijk pakken ze naast het Kampioenschap ook nog de Beker door fouten van de arbitrage....
[Dit bericht is gewijzigd door Censere op 12-05-2002 19:50]
ha ha ha ha ha ha ha
bewijst dat maar weer dat de nederlandse voetbalwereld door Ajax omgekocht is!
nou ja, dan maar op zijn Twents
quote:Idd, dit is echt onvoorstelbaar.
Op zondag 12 mei 2002 19:51 schreef Censere het volgende:
Mocht Utrecht verliezen dan wordt het tijd dat er eens een keertje koppen gaan rollen in scheidsrechter land. Dit kun je toch gvd niet menen zeg....
ennnnnn utrecht heeft zn scorende spits nie meer
Die penalty was ook niet zuiver dus niet zeiken Utrechters..
Ik pleit voor gebruik van extra electronische hulpmiddelen. Dan leggen ze de wedstrijd maar even stil. In het basketball en ijshockey gebeurt dit ook en het werkt prima.
quote:En onder de grensrechters ook!
Op zondag 12 mei 2002 19:51 schreef Censere het volgende:
Mocht Utrecht verliezen dan wordt het tijd dat er eens een keertje koppen gaan rollen in scheidsrechter land. Dit kun je toch gvd niet menen zeg....
Als dat geen buitenspel was dan weet ik het ook niet meer!
Nu hoop ik al helemaal dat Utreg wint!!
quote:geluk is met de domme
Op zondag 12 mei 2002 19:56 schreef tong80 het volgende:
Geluk dwing je af.
SHIT!!!!!!! AJAX WINT
[Dit bericht is gewijzigd door Muurbloempje op 12-05-2002 19:57]
edit: ff wat typo's weg...hey ik was ff enthiousast oke hehe
[Dit bericht is gewijzigd door Paige op 12-05-2002 20:02]
quote:Dit seizoen zou je bijna denken dat je geluk af KOOPT.
Op zondag 12 mei 2002 19:56 schreef tong80 het volgende:
Geluk dwing je af.
ZIEKE SHIT DIT (ajax gewonnen)
en nog juichen ook, stelletje valsspelers!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Terchte winnaar !!!!!!
Zlatan scoort de belangrijkste!!!!!!!
AAAAAAAAJJJJJJAAAAAAAXXXXXXXX!!!!!!!!!
En helemaal terecht, dat was zeker geen strafschop dus die goal van wamberto is niks anders dan het rechttrekken van de score. Het was weer eerlijk!
[Dit bericht is gewijzigd door erikh op 12-05-2002 19:59]
quote:NOT!!!!!
Op zondag 12 mei 2002 19:57 schreef tong80 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATerchte winnaar !!!!!!
quote:
Op zondag 12 mei 2002 19:57 schreef Paige het volgende:
JaaaaaaaaaaH!!!!!!!!!!!!!!!! HAHAHAH ZLATAN!!!!!!
Zo, dit klusje ook weer geklaard.
de dubbel is binnen!
quote:Bedankt.
Op zondag 12 mei 2002 19:57 schreef PrivateRyan het volgende:
Gefeliciteerd hè.
quote:wat een onzin
Op zondag 12 mei 2002 19:56 schreef Fatality het volgende:
Die penalty was TERECHT! De speler werd weggedrukt DUS penalty
btw JAAAAAAAAAAAH!!!!!!!! AJAX!!!!!!!!!!!!!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Komakie op 12-05-2002 19:59]
gefeliciteerd
Daar gaat die beker aan jullie neus voor bij.
ZLATAN!!!!!!!!!!
quote:Met dank aan de grensrechter!
Op zondag 12 mei 2002 19:58 schreef golfer het volgende:
AJAX!!!Zo, dit klusje ook weer geklaard.
de dubbel is binnen!
AJAX HEEFT DE DUBBEL!!!!!!!!!!
quote:Alsof die schijtpingel terecht was.
Op zondag 12 mei 2002 20:00 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Met dank aan de grensrechter!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En voor Utrecht zijn de druiven wel heel zuur. 30 seconden van de bekerzege is heel zuur. Net zoals Italie de EK - finale verloor.
Die goal van Wamberto was ruim buitenspel. Maar die penalty van Utrecht was misschien ook niet terecht.
Toch pleit ik voor extra electronische hulpmiddelen. Zoiets kan anno 2002 toch niet?
quote:Inderdaad, zonder die blinde kutscheids had er helemaal geen verlenging hoeven zijn, dan had Ajax gewoon in reguliere tijd die beker gepakt
Op zondag 12 mei 2002 20:00 schreef CAZZO het volgende:
paupersoverwinning voor de paupers wat kun je anders verwachten
Temmink bedankt blinde kutscheids
*zucht*
Dit is simpelweg schandalig...
voor hoeveel euro doet een grensrechter zoiets tegenwoordig?
quote:ja ik voel me aangesproken :S
Op zondag 12 mei 2002 20:02 schreef FrankyMcG het volgende:
Wel typisch dat al die so-called ajacieden weer het hele Forum vol aan het bleren zijn terwijl er nog genoeg kaarten voor de wedstrijd waren, het was niet uitverkocht!*zucht*
Ik ga echt niet als jong meisje alleen naar een voetbalwedstrijd hoor..Niemand in mijn omgeving is voor Ajax..Tja..
quote:Och god, we hebben geen argumenten meer en gaan daar maar weer mee gooien
Wel typisch dat al die so-called ajacieden weer het hele Forum vol aan het bleren zijn terwijl er nog genoeg kaarten voor de wedstrijd waren, het was niet uitverkocht!*zucht*
quote:Och och! Meneer voelt zich aangesproken?
Op zondag 12 mei 2002 20:05 schreef twi het volgende:[..]
Och god, we hebben geen argumenten meer en gaan daar maar weer mee gooien
Wat zijn er toch zielige mensen op het forum zeg...Bah
Last van je geweten?
quote:Ja, eigenlijk zouden ze richting het arbitale trio moeten lopen om nog even te zeggen dat het een buitenspelgoal was...."Hier jongens, jullie bij Utrecht mogen de beker hebben..."
Op zondag 12 mei 2002 20:07 schreef Censere het volgende:
En nog steeds zijn die valsspelers aan het juichen en dansen.
quote:Leuk voor Fredje..
Op zondag 12 mei 2002 20:04 schreef Pek het volgende:
Okee onterechte penalty en een buitenspel goal...
Streep je die weg, is het 1-1, dus verlengen, dus Ajax terecht winnaar!
quote:Maar de arbitrage was bar en bar slecht!
Op zondag 12 mei 2002 20:10 schreef Juan Zueco het volgende:
Niet zeiken mensen.De beste heeft gewonnen.
J.
* FrankyMcG heeft de penalty/schwalbe nog niet gezien, maar dat scheen ook een dubieuze beslissing te zijn
[Dit bericht is gewijzigd door FrankyMcG op 12-05-2002 20:13]
Wij kunnen met PSV in augustus weer naar de Arena om de verloren bekerwedstrrijd recht te zetten tijdens de Johan Cruijf schaal
quote:Ach, ik heb totaal geen last van m'n geweten, maar aangezien ik niet in de Kuip zit spreek je mij ongetwijfeld aan. Het zou je alleen sieren als je af en toe, net als deze "so-called"-Ajacieden Feyenoord stuk voor stuk hebben gefeliciteerd met de UEFA-cup, enige sportiviteit zou vertonen.
Op zondag 12 mei 2002 20:08 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Och och! Meneer voelt zich aangesproken?
Last van je geweten?
quote:Ik feliciteer Dr. Daggla, Tokoboy en de rest wel als ze terug zijn!
Op zondag 12 mei 2002 20:14 schreef twi het volgende:[..]
Ach, ik heb totaal geen last van m'n geweten, maar aangezien ik niet in de Kuip zit spreek je mij ongetwijfeld aan. Het zou je alleen sieren als je af en toe, net als deze "so-called"-Ajacieden Feyenoord stuk voor stuk hebben gefeliciteerd met de UEFA-cup, enige sportiviteit zou vertonen.
[Dit bericht is gewijzigd door FrankyMcG op 12-05-2002 20:16]
quote:Dank je wel!
Op zondag 12 mei 2002 20:15 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Ik feliciteer Armaggedon, Dr. Daggla, Tokoboy en de rest wel als ze terug zijn!
quote:Er is een verschil tussen het terecht winnen van een finale (Feyenoord in de UEFA cup) en het winnen van een finale door grove fouten van het arbitrale trio (Ajax in de Beker). Hoe kun je nou iemand feliciteren als ze op een onterechte manier winnen. Sportiviteit is niet alleen iemand feliciteren als ze winnen: Echte sportieve teams zouden toegeven dat de goal onterecht was, maar dat bestaat natuurlijk niet meer tegenwoordig.
Op zondag 12 mei 2002 20:14 schreef twi het volgende:[..]
Ach, ik heb totaal geen last van m'n geweten, maar aangezien ik niet in de Kuip zit spreek je mij ongetwijfeld aan. Het zou je alleen sieren als je af en toe, net als deze "so-called"-Ajacieden Feyenoord stuk voor stuk hebben gefeliciteerd met de UEFA-cup, enige sportiviteit zou vertonen.
Het probleem ligt trouwens niet zozeer bij Ajax - want het is niet meer dan logisch dat ze blij zijn, al ziet het er walgelijk uit - maar bij de fouten die constant maar weer worden gemaakt door de arbitrage, met verstrekkende gevolgen zoals het verliezen van een bekerfinale.
quote:Hoe dik is die betonnen plaat voor je kop? Een meter of drie?
Op zondag 12 mei 2002 20:15 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Ik feliciteer Dr. Daggla, Tokoboy en de rest wel als ze terug zijn!
quote:Kraay sucks.
Op zondag 12 mei 2002 20:20 schreef Cheiron het volgende:
En die Kraay mag z'n kop nou wel eens houden .. wat een enorme eikel is die gast zeg !!!
quote:Kan ik nog wel begrijpen, maar reacties als hierboven hoef ik in dat geval weinig van te hebben.
Op zondag 12 mei 2002 20:19 schreef Censere het volgende:
quote:Voor betonnen platen zul je toch in de aRENa moeten wezen!
Op zondag 12 mei 2002 20:20 schreef twi het volgende:[..]
Hoe dik is die betonnen plaat voor je kop? Een meter of drie?
Die man heeft echt het IQ van een vingerplant.
J.
quote:dat was al bekend, bij iedere gast die in de studio komt zit ie te slijmen
Op zondag 12 mei 2002 20:23 schreef Juan Zueco het volgende:
Hans Kraaij Jr.Die man heeft echt het IQ van een vingerplant.
J.
Mij bekruipt een beetje het gevoel dat iedereen de subjectiviteit verliest doordat Utrecht zo'n klein, schattig, lief, onschuldig en sportief clubje is dat nooit iets wint. Het vervelende grote succesvolle jaloerse Ajax komt om de hoek kijken en steelt het stukje speelgoed van Utrecht, en iedereen kijkt Ajax verwijtend aan.
quote:
Op zondag 12 mei 2002 20:28 schreef twi het volgende:
Ach, die Mark Wotte kan er ook wat van. Ajax geen kans meer in de tweede helft. Vraag me af waar 'ie de laatste 20 minuten is geweest.
Mij bekruipt een beetje het gevoel dat iedereen de subjectiviteit verliest doordat Utrecht zo'n klein, schattig, lief, onschuldig en sportief clubje is dat nooit iets wint. Het vervelende grote succesvolle jaloerse Ajax komt om de hoek kijken en steelt het stukje speelgoed van Utrecht, en iedereen kijkt Ajax verwijtend aan.
quote:Zo, jij bent echt heel stoer zeg.
Op zondag 12 mei 2002 20:10 schreef Fatality het volgende:
* Fatality rijdt nu ff naar de ArenA met allemaal LEUKE explosieven in mijn achterbak![]()
(ik kan niet autorijden maar dat maakt nie uit)
quote:
Ach, die Mark Wotte kan er ook wat van. Ajax geen kans meer in de tweede helft. Vraag me af waar 'ie de laatste 20 minuten is geweest.
quote:Ajax wordt ook altijd zoooo hard aangepakt in de media he?
quote:En dat is relevant in de zin van? Ik kan wel meer onzin uit 't verleden uitkramen, maar het gaat hier om de beker, om de reacties hier en om de reacties in de studio in de Kuip.
Op zondag 12 mei 2002 20:31 schreef FrankyMcG het volgende:
Ajax wordt ook altijd zoooo hard aangepakt in de media he?
quote:Ik leg het nog wel een keer uit
(Laten we het er maar op houden dat ik als bezoekend supporter een has-been ben; het hoe en waarom komt later wel eens).
quote:Ik heb de penalty van Utreg niet gezien, maar de beslissing scheen behoorlijk dubieus te zijn. Buitenspel was zo klaarr als een klontje!
Op zondag 12 mei 2002 20:34 schreef twi het volgende:[..]
En dat is relevant in de zin van? Ik kan wel meer onzin uit 't verleden uitkramen, maar het gaat hier om de beker, om de reacties hier en om de reacties in de studio in de Kuip.
Vraag ik me af: Waar gaat dat heen met die scheidsrechters/grensrechters?
Verder boeit mij die Amstel Cup momenteel vrij weinig, wij hebben de UEFA Cup en de rest kan me gestolen worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |