Dat zal best wel mee vallenquote:Op donderdag 11 juni 2009 01:43 schreef evert het volgende:
[..]
troost je... borsato was echt slecht....
hij doet solo 'binnen' maar haalt geen enkele noot
en als duetten: dochters en tranen gelachen waarbij guus duidelijk de veel betere zanger is
Vorig jaar kwam er rond 23:00 uur nog een toegift, dus werd het 23:15 ^^quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:10 schreef jappas het volgende:
Zo, nog een paar uurtjes wachten en er dan maar eens heen
En dan alleen hopen dat we terug komen, ik zou op het laatst om half 12 bij Eindhoven station wegmoeten, wil ik nog thuis komen. Het concert zou rond 11 uur afgelopen zijn las ik.
Ik heb er zin in
Ik moet betalen ?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:29 schreef evert het volgende:
http://meeuwis.bengkel.nl/
gratis live meekijken met het concert nu in eindhoven
Jij hebt alweer kaartjes gekocht voor volgend jaar zie ik?? Veldkaartjes??quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:10 schreef Sj0rSz het volgende:
Het concert was echt geweldig! Voor de mensen die er nog heen gaan; Het wordt écht genieten!
Ik heb toch weer voor tribunekaarten gekozen. Als ik het vrijdag eens bekeek, zag je geen hol meer als je halverwege het veld stond. Ik zat prinsheerlijk op vak BB en had prima zicht. Daarnaast was de sfeer er niet minder omquote:Op maandag 15 juni 2009 07:39 schreef Reflectionne het volgende:
Het concert was echt geweldig! Super!![]()
[..]
Jij hebt alweer kaartjes gekocht voor volgend jaar zie ik?? Veldkaartjes??
Oke dan!quote:Op maandag 15 juni 2009 09:03 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik heb toch weer voor tribunekaarten gekozen. Als ik het vrijdag eens bekeek, zag je geen hol meer als je halverwege het veld stond. Ik zat prinsheerlijk op vak BB en had prima zicht. Daarnaast was de sfeer er niet minder om
Dan zou ik er voor volgend jaar iets eerder bij zijnquote:Op maandag 15 juni 2009 10:16 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Oke dan!Ik denk dat het ook wat heeft om in het veld te staan, lijkt me eens leuk om mee te maken.. Maar dichterbij Guus zitten is natuurlijk ook goed. (Ik zat in O dit jaar..) We waren te laat met kaartjes bestellen..
Filmpje is zo van de website af te jattenquote:
Zijn nieuwsbriefquote:
quote:Dit jaar verschijnt er geen DVD van de concerten, maar je kunt het Thuis concert van vrijdag 12 juni wel terugkijken op mijn website! Hier vind je ook andere leuke extra’s. Het concert blijft online beschikbaar t/m 21 juni.
Hatsjoe! wat zou je nou kunnen met dit stukje tekst in een html bestand?quote:<embed src="http://91.142.245.41/md/mdplayer/MediaDepotPlayer.swf" allowfullscreen="true" flashvars="chh=82d037ed63556b514fe0721aac885cc5&setting=H264+flash" width="640" height="380"><a style="left: 640px ! important; top: -380px ! important;" title="Click here to block this object with Adblock Plus" class="bpthgrmbsofisreapvgl visible ontop" href="http://91.142.245.41/md/mdplayer/MediaDepotPlayer.swf">
Hopelijk heeft iemand een manier! Het lukt mij ook nietquote:Op maandag 15 juni 2009 21:18 schreef jappas het volgende:
Nu het nog zien op te nemen. Lijkt me niet te lukken zo met SWF bestanden.
Mijn vriend heeft hem van internet gejat... Geen idee hoe...?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:31 schreef thatsme het volgende:
[..]
Hopelijk heeft iemand een manier! Het lukt mij ook nietMaar wel leuk dat we zo kunnen kijken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |