Als je hem vandaag koopt, zie je dat het NW8 is. Er staan zeker goeie nummers op, maar of hij net zo goed is als Hemel Nr. 7, daar ben ik nog niet uit.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:58 schreef Ritmo het volgende:
Ik vind de eerste single 'dat komt door jou' prachtig (is het een cover trouwens?) en hoorde op de radio dat het album in 1 dag goud is geworden. Veelbelovend dus, ga hem straks eens luisteren.
Mensen hem hier al gehoord?
De titel is inderdaad NW8 ja, naar de postcode van de Abbey Road Studio's, waar het album is opgenomen, misschien dat een modje dit kan aanpassen?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 07:18 schreef Manu82 het volgende:
En de titel is toch NW8, de postcode van London?
Ja het origineel is een italiaans nummer.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:58 schreef Ritmo het volgende:
Ik vind de eerste single 'dat komt door jou' prachtig (is het een cover trouwens?).
Mensen hem hier al gehoord?
klopt, goed concert. opvallend was hoe slecht bij stem gast Marco Borsato was. Binnen was al erg slecht en in de twee duetten met Guus, was Guus duidelijk de betere zanger.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:50 schreef pronkjewail het volgende:
Ik ben gisteravond naar het concert van Guus geweest. Was mijn 1e keer en ik was onder de indruk. Hij is goed. Kreeg het hele stadion goed mee tijdens het hele concert!
Same here! Ik heb er zin inquote:Op zondag 7 juni 2009 14:11 schreef Sjimmie het volgende:
Guus gaat volgens mij nu elk jaar een uit & thuis concert geven....
Ben heel benieuwd hoe het dit jaar is, vrijdag ben ik erbij!
Jaja, vrijdagquote:Op zondag 7 juni 2009 22:33 schreef jappas het volgende:
Loopt heel fok vrijdag uit naar Eindhoven ofzo? Mijn vriendin en ik gaan vrijdag ook. Helaas geen kaarten kunnen krijgen voor het veld, we hebben dus zitplaatsen.
Het staan hebben we gelukkig laatst al goed gemaakt. Guus was bij ons in de buurt, helemaal voor aan gaan staan tijdens het optreden en alles mee zingen.
Ach, het maakt mij niet veel uit. Ik heb ook zitplaatsen voor vrijdag, maar beter dat ik er gewoon bij benquote:Op zondag 7 juni 2009 22:33 schreef jappas het volgende:
Loopt heel fok vrijdag uit naar Eindhoven ofzo? Mijn vriendin en ik gaan vrijdag ook. Helaas geen kaarten kunnen krijgen voor het veld, we hebben dus zitplaatsen.
Gewoon de DVD aanschaffen. Dan is het net of je er bij bentquote:Op maandag 8 juni 2009 19:01 schreef LieveJuf het volgende:
Guus Meeuwis is echt geweldig!! Een groot feest als je daar bent
Helaas ben ik er dit jaar niet bijVoorgaande jaren (3x) wel geweest
In real live is toch leukerquote:Op maandag 8 juni 2009 19:04 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Gewoon de DVD aanschaffen. Dan is het net of je er bij bent
Komt Borsato ook in Eindhoven dan?quote:Op maandag 8 juni 2009 19:10 schreef LieveJuf het volgende:
[..]
In real live is toch leukerEn zeker nu Marco Borsato komt baal ik extra
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |