Hehe,nee was het maar zoquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:35 schreef huhggh het volgende:
Wat wil je weten?
Heb je geld weg te sluisen? grapje.
Asfalt kan ook particulier geexploiteerd worden, denk b.v. aan de route du soleil. Dat gaat prima.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:59 schreef Sakura het volgende:
Ik weet alleen dat ze een mega irritante radio reclame hebben. De rechtzaak hebben ze helaas gewonnen waar ze de regering uitmaakten voor dieven mbt tot belasting betalen.
Maar die eikels lopen wel te zeiken dat er meer asvalt moet komen, maar vinden belasting betalen diefstal. Echt hoog iq hebben ze in ieder geval niet.
Inspire Art Ltd.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:41 schreef rebell07 het volgende:
hoi, ik ken ze wel het HJC , jaren geleden daar een LTD laten oprichten alles keurig en snel geregeld
Vet debiel gelul.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:45 schreef Poekieman het volgende:
[..]
Asfalt kan ook particulier geexploiteerd worden, denk b.v. aan de route du soleil. Dat gaat prima.
Belasting betalen is inderdaad diefstal. Ik moet het verplicht afstaan over het geld dat ik verdien met mijn inspanningen. Ik wil helemaal niet meebetalen aan allerlei ambtenaren en andere klaplopers. Als je daar dus legaal onderuit kunt komen moet je dat zeker niet nalaten.
De NL regering faciliteert e.e.a. ook. Obama had nl. wel degelijk gelijk toen hij NL een belasting paradijs noemde. Dat is het ook, alleen niet voor eerzame belasting betalende NL burgers,
En hoe precies kopen de grote bedrijven hun belastingschuld af?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:42 schreef luijn het volgende:
Kan alleen eerlijk zijn heb meerdere LTD. daar opgezet.
Weet je wat oneerlijk is. Dat een klein bedrijf de volle poet betaald wat betreft belasting en de grote het simpel afkopen.
Gelijke monnikken gelijke kappen.
En voor al die linkse Aso`s doe eens wat aan je verstand en besef dat je van links niet beter word alleen maar slechter.
Ik betaal ook zo min mogelijk belasting. En wil ook zo veel mogelijk terug krijgen. En geloof me dat geld voor 99% van de mensheid!
Nee joh, het is al een groot bedrijf wat internationale taxvoordelen gaat halen. Alleen mams weet het nog nietquote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:55 schreef Maharbal het volgende:
@ TS: Is dit stap twee in de internationalisering van het bedrijf van je moeder?
Ja idd,alles gladjes verlopen bij hjc ?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:42 schreef luijn het volgende:
Kan alleen eerlijk zijn heb meerdere LTD. daar opgezet.
Weet je wat oneerlijk is. Dat een klein bedrijf de volle poet betaald wat betreft belasting en de grote het simpel afkopen.
Gelijke monnikken gelijke kappen.
En voor al die linkse Aso`s doe eens wat aan je verstand en besef dat je van links niet beter word alleen maar slechter.
Ik betaal ook zo min mogelijk belasting. En wil ook zo veel mogelijk terug krijgen. En geloof me dat geld voor 99% van de mensheid!
Heb je al telefonisch contact gehad met ze?quote:
hehe,ja wist ik jaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:35 schreef IJsblock het volgende:
Die bestaan al een tijdje, vroeger kon je bij ze aankloppen als je onder je dienstplicht uit wilde komen.
Quadvlieg en het HJC hebben beiden een nogal bedenkelijke reputatie op het gebied van tax-planning. Laten we zeggen dat de meeste gevestigde accountantskantoren er geen zaken mee doen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:24 schreef huhggh het volgende:
[..]
Heb je al telefonisch contact gehad met ze?
Quadvlieg is trouwens ook zo'n bedrijf.
Reputatie van beide bedrijven is mij onbekend?
Kun je iets specifieker zijn?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:32 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Quadvlieg en het HJC hebben beiden een nogal bedenkelijke reputatie op het gebied van tax-planning. Laten we zeggen dat de meeste gevestigde accountantskantoren er geen zaken mee doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |