abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68826401
Iemand ervaring mee ?

Of info over ?
  Trouwste user 2022 vrijdag 8 mei 2009 @ 22:34:35 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_68826454
Had wel een Haagse collega.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 8 mei 2009 @ 22:35:21 #3
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_68826475
Die bestaan al een tijdje, vroeger kon je bij ze aankloppen als je onder je dienstplicht uit wilde komen.
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
pi_68826481
Wat wil je weten?
Heb je geld weg te sluisen? grapje.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_68827367
Ik weet alleen dat ze een mega irritante radio reclame hebben. De rechtzaak hebben ze helaas gewonnen waar ze de regering uitmaakten voor dieven mbt tot belasting betalen.

Maar die eikels lopen wel te zeiken dat er meer asvalt moet komen, maar vinden belasting betalen diefstal. Echt hoog iq hebben ze in ieder geval niet.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_68828489
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 22:35 schreef huhggh het volgende:
Wat wil je weten?
Heb je geld weg te sluisen? grapje.
Hehe,nee was het maar zo
pi_68828969
hoi, ik ken ze wel het HJC , jaren geleden daar een LTD laten oprichten alles keurig en snel geregeld
pi_68829113
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 22:59 schreef Sakura het volgende:
Ik weet alleen dat ze een mega irritante radio reclame hebben. De rechtzaak hebben ze helaas gewonnen waar ze de regering uitmaakten voor dieven mbt tot belasting betalen.

Maar die eikels lopen wel te zeiken dat er meer asvalt moet komen, maar vinden belasting betalen diefstal. Echt hoog iq hebben ze in ieder geval niet.
Asfalt kan ook particulier geexploiteerd worden, denk b.v. aan de route du soleil. Dat gaat prima.

Belasting betalen is inderdaad diefstal. Ik moet het verplicht afstaan over het geld dat ik verdien met mijn inspanningen. Ik wil helemaal niet meebetalen aan allerlei ambtenaren en andere klaplopers. Als je daar dus legaal onderuit kunt komen moet je dat zeker niet nalaten.
De NL regering faciliteert e.e.a. ook. Obama had nl. wel degelijk gelijk toen hij NL een belasting paradijs noemde. Dat is het ook, alleen niet voor eerzame belasting betalende NL burgers,
Goud kan je niet bijdrukken
pi_68829617
oeuuhaaa ga door ga door ja ja jaaaaaa
pi_68830046
Ik ken ze wel, ik ben wel eens op een seminar van hen geweest.

Ze kunnen je helpen bij het opzetten van constructies om minder belasting te hoeven betalen, taxplanning, belastingontwijking. Nadrukkelijk geen belastingontduiking, want dat zou illegaal zijn.

Dit alles doen ze vanuit een libertarische filosofie, waarbij interacties tussen individuen altijd vrijwillig behoren te zijn, en dwang, zoals bij het betalen van belasting, als immoreel wordt beschouwd.
pi_68831554
Oke ! klinkt interesting !
pi_68831781
Wat wil je precies weten?
  zaterdag 9 mei 2009 @ 01:16:01 #13
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_68831961
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 23:41 schreef rebell07 het volgende:
hoi, ik ken ze wel het HJC , jaren geleden daar een LTD laten oprichten alles keurig en snel geregeld
Inspire Art Ltd.
eee7a201261dfdad9fdfe74277d27e68890cf0a220f41425870f2ca26e0521b0
pi_68832142
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 23:45 schreef Poekieman het volgende:

[..]

Asfalt kan ook particulier geexploiteerd worden, denk b.v. aan de route du soleil. Dat gaat prima.

Belasting betalen is inderdaad diefstal. Ik moet het verplicht afstaan over het geld dat ik verdien met mijn inspanningen. Ik wil helemaal niet meebetalen aan allerlei ambtenaren en andere klaplopers. Als je daar dus legaal onderuit kunt komen moet je dat zeker niet nalaten.
De NL regering faciliteert e.e.a. ook. Obama had nl. wel degelijk gelijk toen hij NL een belasting paradijs noemde. Dat is het ook, alleen niet voor eerzame belasting betalende NL burgers,
Vet debiel gelul.
Als jij een keer ziek bent, of een been breekt, wil je ook graag verzorgt worden en in het ziekenhuis geholpen worden, ook dat gaat van je belasting geld.
Het zijn echt een stel tering hypocrieten, wel de hand op houden en van belasting geld leven als ze een studie doen, en daarna plots belasting als diefstal behandelen.
Dat ze maar snel eens een flinke tijd in de ziektewet komen, dan lullen ze wel anders dat soort klootzakken en profiteurs.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_68835680
Kan alleen eerlijk zijn heb meerdere LTD. daar opgezet.

Weet je wat oneerlijk is. Dat een klein bedrijf de volle poet betaald wat betreft belasting en de grote het simpel afkopen.
Gelijke monnikken gelijke kappen.
En voor al die linkse Aso`s doe eens wat aan je verstand en besef dat je van links niet beter word alleen maar slechter.
Ik betaal ook zo min mogelijk belasting. En wil ook zo veel mogelijk terug krijgen. En geloof me dat geld voor 99% van de mensheid!
pi_68835803
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 09:42 schreef luijn het volgende:

Weet je wat oneerlijk is. Dat een klein bedrijf de volle poet betaald wat betreft belasting en de grote het simpel afkopen.
En voor al die linkse Aso`s doe eens wat aan je verstand en besef dat je van links niet beter word alleen maar slechter.
Ik betaal ook zo min mogelijk belasting. En wil ook zo veel mogelijk terug krijgen. En geloof me dat geld voor 99% van de mensheid!
En hoe precies kopen de grote bedrijven hun belastingschuld af?

@ TS: Is dit stap twee in de internationalisering van het bedrijf van je moeder?
pi_68836387
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 09:55 schreef Maharbal het volgende:
@ TS: Is dit stap twee in de internationalisering van het bedrijf van je moeder?
Nee joh, het is al een groot bedrijf wat internationale taxvoordelen gaat halen. Alleen mams weet het nog niet

Zie ook:
deloite of kpmg ?
Groot kantoor duurder ?
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_68837139
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 09:42 schreef luijn het volgende:

Ja idd,alles gladjes verlopen bij hjc ?
pi_68837172
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 01:07 schreef Weazer het volgende:
Wat wil je precies weten?
Zo veel mogelijk !
pi_68837269
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 01:16 schreef GlowMouse het volgende:

[..]

Inspire Art Ltd.

Heb ik ook al een en ander over gelezen,geweldig he
pi_68837295
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 11:19 schreef s3wage het volgende:

[..]

Zo veel mogelijk !
Heb je al telefonisch contact gehad met ze?
Quadvlieg is trouwens ook zo'n bedrijf.
Reputatie van beide bedrijven is mij onbekend?
Faal van de eeuw.
pi_68837351
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 22:35 schreef IJsblock het volgende:
Die bestaan al een tijdje, vroeger kon je bij ze aankloppen als je onder je dienstplicht uit wilde komen.
hehe,ja wist ik ja
pi_68837380
ok thanks hughe
  zaterdag 9 mei 2009 @ 11:32:29 #24
115025 IbeBen
Yuck Foo!
pi_68837478
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 11:24 schreef huhggh het volgende:

[..]

Heb je al telefonisch contact gehad met ze?
Quadvlieg is trouwens ook zo'n bedrijf.
Reputatie van beide bedrijven is mij onbekend?
Quadvlieg en het HJC hebben beiden een nogal bedenkelijke reputatie op het gebied van tax-planning. Laten we zeggen dat de meeste gevestigde accountantskantoren er geen zaken mee doen.
pi_68837996
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 11:32 schreef IbeBen het volgende:

[..]

Quadvlieg en het HJC hebben beiden een nogal bedenkelijke reputatie op het gebied van tax-planning. Laten we zeggen dat de meeste gevestigde accountantskantoren er geen zaken mee doen.
Kun je iets specifieker zijn?
Wat is bedenkelijk?
Ik doe ook geen zaken met bepaalde bedrijven, maar dat is voornamelijk omdat ze niet goed zijn in hetgene waar ze daarentegen wel mee te koop lopen.
Als zij adverteren met constructies voor belastingonwijking (wat legaal is in tegenstelling tot belastingontduiking), en ze zijn daar goed in, waar zit dan het bedenkelijke?
Je weet immers wat je krijgt, toch?

[ Bericht 0% gewijzigd door huhggh op 09-05-2009 12:04:23 ]
Faal van de eeuw.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')