wordt wel awkward... komt straks 'n meisje langsquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:08 schreef Penisbaard het volgende:
Onterechte klacht, inkt op je penis is leuk.
Maak er een baard van, doet het altijd goed.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:09 schreef Bafnek het volgende:
[..]
wordt wel awkward... komt straks 'n meisje langs
Gelukkig heb je geen penis op je kruis!quote:
Ja, maak meteen ook je hele zak blauwquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:11 schreef rene90 het volgende:
Of kleur hem helemaal in, dan valt het niet op.
Veel plezier met je handquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:14 schreef Bafnek het volgende:
Meh... ze komt er al aan. Ik laat jullie morgen wel horen hoe 't afloopt
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:06 schreef Juicyhil het volgende:
Dat heb ik ook ja.
sorry hoerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:49 schreef swarmahoer het volgende:
geen piemelplaatjes, ook niet in spoilers
Idd, doe maar naakte vrouwen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:49 schreef swarmahoer het volgende:
geen piemelplaatjes, ook niet in spoilers
Nee liever niet.quote:
Ik postte een piemel en daar walgte je van, nou stelt iemand voor om naakte vrouwen te posten en dat vindt je ook niet goed. voel je je wel sexueel tot IETS aangetrokken?quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:06 schreef TNA het volgende:
Je moet wel een extreem kleine lul hebben om een kruis te moeten zetten om vrouwen 'm te laten vinden.
X FAALquote:
nee neequote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:55 schreef Zaith het volgende:
[..]
X FAAL
Wie heeft de faal factor?
Ben jij getalenteerd in het falen, laat het zien in... X FAAL.
Het moet wel een lekkere piemel zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:53 schreef Bomil het volgende:
[..]
Ik postte een piemel en daar walgte je van, nou stelt iemand voor om naakte vrouwen te posten en dat vindt je ook niet goed. voel je je wel sexueel tot IETS aangetrokken?
Oh jij valt op van die piemels... nouja ik weet niet hoe ik moet uitleggen maar ik heb zo'n piemel dat jij wiltquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het moet wel een lekkere piemel zijn natuurlijk.Maar die vond ik er niet echt "je van het" uitzien.
Pics!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:02 schreef Bomil het volgende:
[..]
Oh jij valt op van die piemels... nouja ik weet niet hoe ik moet uitleggen maar ik heb zo'n piemel dat jij wilt![]()
Watte?quote:
Er is helemaal niets mis met mooie vrouwen. =quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het moet wel een lekkere piemel zijn natuurlijk.Maar die vond ik er niet echt "je van het" uitzien.
Ik ben toch zeker geen lesbo.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:06 schreef defabiman het volgende:
[..]
Er is helemaal niets mis met mooie vrouwen. =
quote:
maar vooruit ik heb je pics gepmedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:10 schreef Bomil het volgende:
[..]
maar vooruit ik heb je pics gepmedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb ook heul geen pedopas.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:13 schreef Bomil het volgende:
[..]
sorry je kan de betaling alleen afronden met een pedopas
En de FBI is zo aan je deur ik heb ze gebeld, ze hebben dit topic ook gevolgd, ik vond het wel raar dat ze om de OP moesten lachenquote:
Moet ik eerst nog koffiezetten of moet ik meteen mee?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:15 schreef Bomil het volgende:
[..]
En de FBI is zo aan je deur ik heb ze gebeld, ze hebben dit topic ook gevolgd, ik vond het wel raar dat ze om de OP moesten lachen
Doe maar expresso koffie, ook voor mijquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Moet ik eerst nog koffiezetten of moet ik meteen mee?
quote:
anti qlimax, slotjequote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:36 schreef Bafnek het volgende:
Ik had 't haar maar gewoon 'uitgelegd' voordat ze zou moeten kokhalzen van de schok. ZE WAS WEL GOED NAT ZEG!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |