quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:10 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Hmm op de UFC site staat nog bij UFC 99 Mustapha Al Turk Vs. Todd Duffee, op de undercard. Benieuwd of ze Todd inruilen voor CroCop, ik hoop van wel. Maar CroCop UFC HW champion.... I don't think so....
quote:Dave Meltzer at the Wrestling Observer Newsletter and Michael David Smith at AOL Fanhouse have received independent confirmations from Dana White that Cro Cop vs. Al Turk is a go for UFC 99.
quote:
Das ist doch Wahnsinn?!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:16 schreef Tazmaniac het volgende:
haha kut Duitsers.. hebben jullie het al gehoord?
Kinderen jonger dan 18 mogen niet naar het event toe omdat het te geweldadig zou zijn!!
Heb meteen een boze brief naar de Bild Zeitung gestuurd met hun achterlijke kut commentaar
"there are only two rules"
en laten ze er een filmpje bij zien van een gast die een faceplant doet![]()
en een stukje over dwergen die in een klein kooitje elkaar in het gezicht slaanx400
tyfuslijers
Gelukkig ben ik de 18 al een tijd gepasseerd
quote:Rashad Evans vs. Lyoto Machida
Het zijn twee namen waar de doorsnee MMA fan mss minder snel voor warm zal lopen. Maar ik ga dit gevecht echt met heeeel veel interesse bekijken. 2 ongeslagen top MMA'ers waarvan er 1 zijn eerste loss zal krijgen. Waarbij de title op het spel staat.. beide met een heel aparte stijl.. héérlijke match-up!!
Evans by 3th round (T)KO
Matt Hughes vs. Matt Serra
Ik heb toch sterk het idee dat Hughes done is en al ben ik normaal niet zo op de hand van de loud mouths,
Matt Serra is wel funny zo nu en dan. Als je naar hun overall records kijkt zou je zeggen dat Hughes deze moet pakken, maar ik denk dat het tijd voor hem is om te stoppen. Eigenlijk hoop ik dat hij dat met een W kan doen maar tegen Serra zie ik dat niet gebeuren
Serra with a 2nd round (T)KO
Frank Edgar vs. Sean Sherk
Edgar is een zware underdog, en normaal gesproken dus mijn pick.. maar ik denk dat Sherk eroverheen zal gaan walsen en dit keer eindelijk eens een fight kan finishen.
Sherk by 1st round KO
Chael Sonnen vs. Dan Miller
Dit zou best de submission of the night kunnen worden
Miller by 2nd round submission
Andre Gusmao vs. Krzysztof Soszynski
Soszynski by 1st round submission
Mike Pyle vs. Brock Larson
Late replacement Mike Pyle is underrated imo, niet dat Larson deze gaat verliezen maar ze zijn beide erg goed
in hun submission game. Denk dat Larson, Pyle's attack weet af te weren door zijn wrestling skills en zodoende ook de dominante positie zal krijgen en de fight kan afmaken.
Larson by 2nd round (T)KO
Drew McFedries vs. Professor X
McFedries mag nu eindelijk wel eens opbokken
Late submission victory voor Xavier
Philippe Nover vs. Kyle Bradley
Nover by 2nd round submission
|Dave Kaplan vs. George Roop
/care, Roop by UD
Brandon Wolff vs. Yoshiyuki Yoshida
Yoshida by 1st round KO
Pat Barry vs. Tim Hague
Dit zou zomaar de KO of the night kunnen worden mochten de main card fights een beetje tegenvallen. It can go either way imo..
Barry by KO
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg leuk event om te kijken hoor
Undercard fightsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Tazmaniac op 24-05-2009 17:40:39 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 mei 2009 06:30 schreef roepdeman het volgende:
UFC 98 main event spoilerMe tooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
quote:Op zondag 24 mei 2009 14:22 schreef Tazmaniac het volgende:
UFC 98SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg leuk event om te kijken hoor
Undercard fightsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
quote:Op maandag 25 mei 2009 14:45 schreef Jajong het volgende:
[..]NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
quote:Op maandag 25 mei 2009 19:07 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
NeeAh okay op die manier. Larson is een underrated gast, hij kreeg alleen wel een giftdecision tegen Hironaka in de UFC paar jaar terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Dream 9 'Hulk tournament'
Sapp vs MinowamanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HMC vs Honkballer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sokoudjou vs Jan NortjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mousasi vs HuntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kawajiri vs JZSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tokoro vs Collum
WAT een gevecht!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Fyodor op 26-05-2009 13:25:27 ]Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Sapp vs MinowamanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:47 schreef Fokski het volgende:
Sapp vs MinowamanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat vond je van de rest van de gevechten?
Kid - WarrenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Miller - JacareSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Mousasi vs HuntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----![]()
SUPER HULK
Minowa vs. SappSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Canseco vs. Hong Man ChoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jan Nortje vs. SokoudjouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mark Hunt vs. Gegard MousasiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
@ Taz:
Minowaman - SappjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hunt vs MousasiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Ze trainen ook vaker samen, misschien dat het daar wel door komt
Ik ga snel de rest van Dream.9 kijken!!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Dream.9
Kawajiri vs. JZ CalvanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Abel Cullum vs. TokoroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Takaya vs. MaedaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Joe Warren vs. KIDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jackass vs. MillerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Frank Trigg signs four-fight deal with UFCquote:Veteran Frank Trigg (19-6 MMA, 2-3 UFC) is returning to the UFC after signing a four-fight deal with the organization.
The news recently came from a report issued by MMAJunkie.com.
Trigg recently turned 37 and went 2-3 in his first go-around in the UFC that lasted from 2003-2005.
Trigg made his octagon debut at UFC 45 where he lost to Matt Hughes. It was the first of two losses he would suffer to Hughes via rear-naked choke that still haunt Trigg to this very day.
Trigg’s final fight for the company was a submission loss to Georges St. Pierre at UFC 54. He is 7-2 since leaving the organization in 2005.
Trigg has fought for ICON Sport, where he defeated Jason “Mayhem” Miller to win the organization’s middleweight title in 2006. He’s also appeared in PRIDE, HDNet Fights, World Victory Road’s “Sengoku” event series and Strikeforce.
Trigg is currently riding a four-fight win streak, with six wins in his past seven fights. He is expected to make his return to the UFC this fall or early winter at the latest.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Trigg vs Hughes
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma![]()
Hughes is slechter aan het worden, denk dat ze redelijk dicht bij elkaar zitten qua skill. Dat is altijd goed voor een toffe partij.quote:Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Trigg > > > > HughesAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Vet nieuws
Denk dat Hughes die match ook wel wilt nemen, vers van een win (als je het zo kan noemen) af dus vol zelfvertrouwen. Dan moet Triggje het maar even afmaken voor Hughes
![]()
![]()
Evans & Rampage officieel coaches voor TUF 10
http://www.ufc.com/index.cfm?fa=news.detail&gid=20068
+
@ twitter:quote:danawhiteblog
Just announced rampage and rashad will be coaching tuf 10 the heavyweights. We have some crazy surprises this seasons!!!
about 1 hour ago from TwitterBerryWie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Wie gaat er dan tegen Machida in de tussentijd?
Denk trouwens dat Dana bang is dat Rampage hem ook niet aankan.![]()
TUFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is het niet gewoon zo dat Evans en Rampage nog wat unfinished business hebben?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:51 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Denk trouwens dat Dana bang is dat Rampage hem ook niet aankan.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----![]()
Ze waren in elkaars gezicht nadat Evans de titel won. Stop die twee 6 weken lang bij elkaar en je krijgt gegarandeerd vuurwerk + massive kijkcijfers als ze daadwerkelijk gaan vechten. Gewoon een zakelijke beslissing die erg veel nut heeftquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:51 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Denk trouwens dat Dana bang is dat Rampage hem ook niet aankan.
Geruchten gaan trouwens dat Shogun tegen Machida gaat op UFC 103Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Gisteren/eergister de UFC98 gezien. Wat een evenement. Geweldig. Heb zitten smullen bij de gevechten
.
Vanavond TUF kijken![]()
![]()
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
![]()
[ Bericht 18% gewijzigd door Tazmaniac op 29-05-2009 16:08:49 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
TOLD YOU SO! hahahaha. Ik ben alleen in dubio, ik hou van beide fighters, maar ik wil niet dat de Belt WEER veranderd na de eerste title defense. Tegelijkertijd hoop ik echt dat Shogun zn oude vorm weer boven tovert en laat zien dat PRIDE nog een beetje leeft. Maar ja, Machida is ook een goeie dude gewoon, zijn speech was legendary!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:00 schreef Tazmaniac het volgende:
UFC 104: Mauricio Shogun Rua signs to fight Lyoto Machida in October
Ach ja, de belt stays in Brazil zullen we maar denken.
Mag ik nu trouwens een beetje gaan spoilen over UFC 98? Ik moet dit gewoon delen met jullie, want ik heb bijna in mn broek gepist van het lachen!
TUF 10 met twee dikke persoonlijkheden = fireworks indeed! Deze twee guys hebben een skillset waar je trots op kunt zijn én een grote bek! Dat wordt mooie tv!
Emelianenko vs. Barnett!!Nu mogen veel mensen haten op Affliction, maar fuck that! Ze krijgen tenminste voor elkaar wat de UFC met al hun geld nog nooit heeft gedaan. Dat is pas love for the game hebben. (economisch wellicht onverantwoord, maar hey who gives a damn?)
Wat is dat trouwens met Alistair? Waarom vechten in een clubIk heb medelijden met de kerel die tegen zn hand aanliep..Maar ik vind het ook zielig dat hij, Alistair, nu credits verliest in het circuit:
Ik kan hem geen ongelijk geven, ook al weten we??? niet??? wat er exact heeft plaatsgevonden.quote:Rogers has proved less-than-sympathetic to Overeem's plight.
"I thought I was fighting [Overeem], but I got this [bout with Arlovski] about three weeks ago," Rogers said. "It's cool because, the way I see it, it's actually going to be a better fight than the one with Overeem would have been.
"I was putting in some time for Overeem. Then he wanted to act like a fool. He’s a pro fighter and he wanted to act like a fool. That's on him. I'm moving onto bigger and better. I’m getting this fight. I'll knock Arlovski out and hopefully move on to somebody better."
[ Bericht 58% gewijzigd door roepdeman op 29-05-2009 16:23:04 ]Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Ben er een tijdje uit geweest maar net terug met Dream 9. Vroeg me af waarom Overeem niet meedeed met Super Hulk tournament![]()
![]()
![]()
Hij had z'n hand geblesseerd door een gevecht met een aantal uitsmijters.quote:Op zondag 31 mei 2009 03:26 schreef Unstoppable het volgende:
Ben er een tijdje uit geweest maar net terug met Dream 9. Vroeg me af waarom Overeem niet meedeed met Super Hulk tournament
Brett Rogers kan z'n mond beter houden, hij wist tot voor kort niet eens wie Alistair Overeem was. Als je broer wordt aangevallen denk je niet na over je Strikeforce title gevecht, dan help je je broer. Het hele verhaal staat trouwens ook op mixfight.nl.
Hoop in ieder geval dat Brett Rogers komend weekend zwaar KO gaat tegen Arlovski. Maar goed, met z'n twijfelachtige kin kan het ook zo andersom zijn![]()
Normaal gesproken is het AO > BR en AA > BR.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Forum Opties Forumhop: Hop naar: