Denk het niet, ik ga iets meer aan krachttraining doen, vind dit wel een mooi gewicht alleen moet wat vet inruilen voor wat nuttige spiermassa. Mijn 'frame' is groot zat voor 83kg, en wsl. nog wel zwaarder.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:50 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Netjes!![]()
Volgend jaar een gewichtsklasse lager als je weer wat fitter bent?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:19 schreef Jajong het volgende:
Ik vind Lesnar en Mir allebei dwazen. Ik hoop maar op een dubbel KO ofzo.
Grootste gevaar voor GSP in die wedstrijd is dat Alves' kin > GSP's kin en dat Alves sterk genoeg is om niet door GSP overpowered te worden. Als GSP wint dan moet het via zijn worstelen en Alves uitputten maar ik denk eerder aan een GSP-Serra I, een flinke tik op de kin en dan een Alves die hem niet meer laat herstellen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:55 schreef Tazmaniac het volgende:
Alves kan absoluut de nieuwe WW champion worden, maar ik gok erop dat Alves teveel kilo's erbij wil duwen na de weigh-ins waardoor hij tegen iemand als GSP in de 2e ronde al gassed waardoor George hem meteen kan afmaken aan het einde van die ronde
Dat vrees ik dus ook, Alves laat zien dat 'size matters' zoals bij GSP vs BJ Penn 2.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:12 schreef Fokski het volgende:
[..]
Grootste gevaar voor GSP in die wedstrijd is dat Alves' kin > GSP's kin en dat Alves sterk genoeg is om niet door GSP overpowered te worden. Als GSP wint dan moet het via zijn worstelen en Alves uitputten maar ik denk eerder aan een GSP-Serra I, een flinke tik op de kin en dan een Alves die hem niet meer laat herstellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sapp vs Lashley:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
quote:Op zondag 28 juni 2009 10:01 schreef Fyodor het volgende:
Sapp vs Lashley:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sapp vs. lashelySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 68% gewijzigd door Tazmaniac op 28-06-2009 14:41:57 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |