Hoe wilde je dat ding dan noemen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:35 schreef -En4Cer- het volgende:
Mensen die zulke beesten hun dochter noemen:
[ afbeelding ]
Mooie nageboorte
dus, je punt isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---
ik had m nog niet gezienquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:05 schreef Brombaard het volgende:
[..]
Na 1 keer was hij wel leuk geweest hoor.
Zelfs de eerste keer was hij niet leuk.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:05 schreef Brombaard het volgende:
[..]
Waarom post je mijn dochter!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:35 schreef -En4Cer- het volgende:
Mensen die zulke beesten hun dochter noemen:
[ afbeelding ]
Mooie nageboorte
Ik weet het wel zeker.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:25 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Een topic met zo weinig moeite en tekst in de OP zou jij hebben gesloten (denk ik).
de klacht staat al in de tt, en je ziet dat er mensen op reageren tot nu toequote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:25 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Een topic met zo weinig moeite en tekst in de OP zou jij hebben gesloten (denk ik).
Ja jaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
de klacht staat al in de tt, en je ziet dat er mensen op reageren tot nu toe
ik neem hem meequote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:53 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Ja jaIk wil graag een klacht indienen.
--> KLBquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:53 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Ja jaIk wil graag een klacht indienen.
Het was maar een geintje.. Ik zit je te stangenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:02 schreef swarmahoer het volgende:
ik wacht op het oordeel van tna, hij zal bepalen over het lot van dit topic
nah.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:05 schreef Brombaard het volgende:
[..]
maar ook minder seks.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
De kat. Minder lawaai, minder kosten, minder afval.
Nog ergerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:05 schreef delano.888 het volgende:
Ze noemt m geen dochter btw, maar Oprah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |