Vergeet Need For Speed nietquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[..]
En hier snap ik dan weer niks van.
Enige wat EA aan crap uitbrengt tegenwoordig zijn van die jaarlijks terugkerende spellen waar ze nauwelijks iets veranderd hebben aan de vorige versie (denk aan fifa reeks, nhl reeks, tiger woods reeks, nfl reeks, madden reeks, nba reeks) om nog maar te zwijgen over de sims met alle 'uitbreidingen' die alle moedertjes weer braaf gaan kopen voor de kids.
Techsupport kappen ze ook mee 2 maanden na de release van een game dus dat kan ook nooit veel kosten. Laat ze maar lekker rotten in hun gore graf.
Zo. Dat is er ook weer uit
ik ben bang dat dat de enige optie is bij mijn navigatiesysteem idd.quote:
Reactie binnen 3 maanden?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vergeet Need For Speed niet
Ik heb ze gemaild. Ben benieuwd
Ik denk dat je een automatische mailreply krijgt dat ze hem gaan behandelen. En daarna krijg je de rest van je leven de laatste nieuwtjes en aanbiedingen in je mailbox, behalve antwoord op je vraagquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vergeet Need For Speed niet
Ik heb ze gemaild. Ben benieuwd
24uquote:
Ik heb een aparte mail aangemaaktquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:53 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik denk dat je een automatische mailreply krijgt dat ze hem gaan behandelen. En daarna krijg je de rest van je leven de laatste nieuwtjes en aanbiedingen in je mailbox, behalve antwoord op je vraag
navman icn 520quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
24uMaar dat is toch zo'n ding van 'je mail is ontvangen blahblah'
TM, wat voor navig heb je?
Ah die heb ik nu al binnenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:53 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik denk dat je een automatische mailreply krijgt dat ze hem gaan behandelen. En daarna krijg je de rest van je leven de laatste nieuwtjes en aanbiedingen in je mailbox, behalve antwoord op je vraag
Daar is sinds die 'underground' en tuning shit ook geen kut meer aan. NFS 3 & 4 zijn nog steeds de leuksten. Dat ze in de tien jaar sindsdien niks beters hebben uit kunnen brengen zegt al watquote:
volgens de handleiding is denk ik je beste optie 'multi stop reizen'?quote:
ach, ik viind most wanted wel aardigquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:58 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Daar is sinds die 'underground' en tuning shit ook geen kut meer aan. NFS 3 & 4 zijn nog steeds de leuksten. Dat ze in de tien jaar sindsdien niks beters hebben uit kunnen brengen zegt al wat
Ja, ik denk het ook, maar dan gaat ie maar lekker gewoon de routebeschrijving lezen en het eventueel zelf invoerenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
volgens de handleiding is denk ik je beste optie 'multi stop reizen'?
Tip: landkaart, locaties intekenen en moeders laten navigeren. Een dag vol hilariteit als resultaat.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, ik denk het ook, maar dan gaat ie maar lekker gewoon de routebeschrijving lezen en het eventueel zelf invoeren
Ik kan je geen ongelijk gevenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, ik denk het ook, maar dan gaat ie maar lekker gewoon de routebeschrijving lezen en het eventueel zelf invoeren
Dan ben ik blij dat ik niet mee hoefquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tip: landkaart, locaties intekenen en moeders laten navigeren. Een dag vol hilariteit als resultaat.![]()
Iemand moet de discussies toch filmen (en posten) ?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ik niet mee hoef
Helaas, ik pas er dan niet meer bij in de autoquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Iemand moet de discussies toch filmen (en posten) ?
Wat jammer!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Helaas, ik pas er dan niet meer bij in de auto
Ik wacht de verhalen wel af, die zijn ook altijd leukquote:
We zien de SitRap wel verschijnen op FOK!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik wacht de verhalen wel af, die zijn ook altijd leuk
Jij wilt hem in 3-voud neem ik aan?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
We zien de SitRap wel verschijnen op FOK!
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Jij wilt hem in 3-voud neem ik aan?
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:40 schreef TradeMarkie het volgende:
Cobra, wil je niet zo rellen tegen iemand die net ontslag heeft gehad?
Uhuhquote:
Gaat lekker daar.quote:
KLB --> ONZquote:
KLB --> ONZ --> CULquote:
KLB --> ONZ --> CUL --> F&Fquote:
Jeff Dunham?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:58 schreef Etcetera het volgende:
Ik geef BF2 eerst maar opEn ga Jeff Dunham kijken
Veel plezier! En bedankt voor het olie op het vuur gooien!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:59 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik wens jullie nog een prettige voortzetting
Ik heb een verjaardag en daar ga ik het niet te laat maken, morgen gaat de wekker om 8 uur.
Jeff Dunham is tofquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jeff Dunham?![]()
Etcie! Dit is de eerste keer dat wij het niet eens zijn over wat te kijken.
no way.quote:
Graag gedaanquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Veel plezier! En bedankt voor het olie op het vuur gooien!
SitRap morgen avond?quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jeff Dunham?![]()
Etcie! Dit is de eerste keer dat wij het niet eens zijn over wat te kijken.
Best welquote:
Ik vind hem totaal niet leuk. Ik denk dat de reclames daar wel aan hebben meegewerkt.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]Je hebt gelijk
Maar wat je vind je niet leuk aan Jeff Dunham? Ik heb het heel lang niet willen kijken dankzij deringtone reclame
over Achmed the Dead Terrorist, maar een keer tijdens een lan gezien en ik heb zo hard gelachen
![]()
![]()
Dat magquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik vind hem totaal niet leuk. Ik denk dat de reclames daar wel aan hebben meegewerkt.![]()
Ik heb zijn shows nog bekeken. But, no thanks.
De tape met het geluid van het publiek, of het publiek zelf mag een nekschot krijgen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat magHet is wel een soort humor waar je van moet houden denk ik
![]()
Waar ik me wel aan kan ergeren is het publiek, maar goed
Fake.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:50 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb tot nu toe alleen liveopnames gekeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |