Hemaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
BF is tof.![]()
[..]
Ik wil nog steeds ook een perculator. Helemaal als ik jouw lekkere koffie zie.![]()
Vergeet het alleen steeds.
Ik ben toch wakker geblevenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zonde van de dag om continue te slapen.
Het is heerlijk weer, knap je daar niet van op?
Ik ben graag tegendraads.quote:
Kom jij toevallig nooit in de Hema?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's toch een winkel waar ze BH's verkopen...
Zag laatst een reclame met hele leuke BH'squote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's toch een winkel waar ze BH's verkopen...
Onze eerste percolator hebben wij ook ooit bij de Hema gekocht..al gauw zo'n 20 jaar geleden op Texelquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Kom jij toevallig nooit in de Hema?![]()
Ze hebben echt een supergroot assortiment keukenspullen, ook goedkope perculatorsen ook koffiebonen of gemalen koffiebonen trouwens
Tuurlijk wel, mw. MM draagt ook BH's...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Kom jij toevallig nooit in de Hema?![]()
Ze hebben echt een supergroot assortiment keukenspullen, ook goedkope perculatorsen ook koffiebonen of gemalen koffiebonen trouwens
Die reclame dus...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zag laatst een reclame met hele leuke BH'shad ik niet verwacht van de hema
Jaaaaa die is leukquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zag laatst een reclame met hele leuke BH'shad ik niet verwacht van de hema
Same herequote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, mw. MM draagt ook BH's...
Maar alle gekheid op een stickie, ik vind het grappig dat de Hema zich met die TV-reclame profileert als fris en fruitig BH-verkooppunt. Over het algemeen heb ik een ander beeld van de Hema, namelijk suf en ouderwets...
Die verandering heb ik dus gemistquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaaaaa die is leuk
Maar de Hema heeft al heel lang een vrij leuke collectie ondergoed
En ook nog steeds de collectie 65+ - huidskleurig en wit ja
Zwemsequote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die verandering heb ik dus gemistmaar ga binnenkort eens buurten
ik ben in bad
Ik speel het veel te weinigquote:
Wat is er mis met wit ondergoedquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaaaaa die is leuk
Maar de Hema heeft al heel lang een vrij leuke collectie ondergoed
En ook nog steeds de collectie 65+ - huidskleurig en wit ja
Niet? Je kunt toch in elke HEma BH's passen?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:13 schreef Etcetera het volgende:
Nadeel van BH's bij de Hema kopen: je kunt niet in de winkel passen. Maar ze zijn niet moeilijk met ruilen/terugbrengen
Gewoon in zo'n kledingrek kruipen en passen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:21 schreef Etcetera het volgende:
Het kan wel maar er zijn geen pashokjes
Tenminste: ik heb ze nog nooit gezien?
quote:
Een strak t-shirt doet het dus net zo goed als BH's van de HEMA?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:29 schreef Soempie het volgende:
Nadeel van BH's bij de Hema: ze geven vrijwel geen steun.
De boel stuitert dan alle kanten op voor m'n gevoel.![]()
Tussen de badpakken.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gewoon in zo'n kledingrek kruipen en passen.
De Challenge verloren?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:54 schreef Etcetera het volgende:
EA Games neemt de slogan 'Challenge everything' wel HEEL erg letterlijjk
BF2 te "oud" voor het besturingssysteem van je computer?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:07 schreef Etcetera het volgende:
Het is een Challenge om BF2 in z'n geheel te installerenDus niet alleen BF2, maar ook Special Forces en ook het Booster Pack. Ik heb er voor betaald verdomme, dan wil ik het draaien ook
137 of 380 381 people found this answer helpful.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:14 schreef Etcetera het volgende:
Het probleem is niet dat ik het niet kan spelen, het probleem is dat die hele fucking kutregistratie niet wilIk moet schijnbaar registreren om dat Booster Pack te installeren/downloaden/draaien wathever. EN HET WIL NIET LUKKEN (#*(*$*$*#&&@&@*(#($IDJDU#*#&@&^@
Ook niet met de hulp van EA zelf want bij stap 6 gaat het mis: Er is geen downloads tabNergens.
Eikels zijn het
Je rookt weer!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:20 schreef MaJo het volgende:
In bad gaan was lekkernu even een sigaretje roken
smaakt niet optimaal maar het gaat
en zo dan maar eens echt wat aan de studie doen
Hé Yuri.quote:
Dat geeft nietquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
137 of 380 381 people found this answer helpful.
Oftwel, ik heb geen idee hoe je dit kunt oplossen.
Ik koop uit prinicpe niks meer van EA. Kut bedrijf.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:14 schreef Etcetera het volgende:
Het probleem is niet dat ik het niet kan spelen, het probleem is dat die hele fucking kutregistratie niet wilIk moet schijnbaar registreren om dat Booster Pack te installeren/downloaden/draaien wathever. EN HET WIL NIET LUKKEN (#*(*$*$*#&&@&@*(#($IDJDU#*#&@&^@
Ook niet met de hulp van EA zelf want bij stap 6 gaat het mis: Er is geen downloads tabNergens.
Eikels zijn het
Mwah meer omdat het moet hoorquote:
Dus niet even samen een saffie doen?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mwah meer omdat het moet hoor
ik ga even aan twee opdrachten werken
Ik begin het hartgrondig met je eens te wordenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik koop uit prinicpe niks meer van EA. Kut bedrijf.
Misschien laterquote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik begin het hartgrondig met je eens te worden
En hier snap ik dan weer niks van.quote:Electronic Arts (EA) heeft haar financiële getallen voorgelegd en – zoals verwacht – een verlies gemaakt van meer dan 1 miljard Dollar. Dit gebeurde ondanks een omzetstijging. Toch ziet men met hoop de toekomst in.
Het precieze verlies voor het in maart 2009 geëindigde boekjaar ligt rond de 1,08 miljard Dollar. Het jaar daarvoor lag dit getal ‘maar’ bij iets minder dan de helft; 454 miljoen dollar. Ondanks deze getallen is de omzet, die dit jaar bij 4,2 miljard Dollar lag, gestegen. Dit is een verandering van ongeveer 15% tegenover de 3,6 miljard Dollar van het vorige jaar.
Bij deze deprimerende getallen blijft de CEO John Riccitiello echter rooskleurig in de toekomst kijken. Men is klaar voor een beter 2010. Volgens hem is ‘EA in een groeiende industrie met de juiste strategieën gepositioneerd.’
Ok dan, ik hoor het wel.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Misschien laterMoet het even rustig aan doen
Ja het kan.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:44 schreef TradeMarkie het volgende:
dat dingetje op m'n to do list waar ik vanmiddag niet op kon komen he...
Dat moet ik nu met een rotgang gaan uitvogelen.
De vraag: is het mogelijk om een rondrit in mn navigatiesysteem te laden?
Heeft iemand van jullie hier toevallig per ongeluk ervaring mee?
Gewoon heel veel 'via's' toevoegen ?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:44 schreef TradeMarkie het volgende:
dat dingetje op m'n to do list waar ik vanmiddag niet op kon komen he...
Dat moet ik nu met een rotgang gaan uitvogelen.
De vraag: is het mogelijk om een rondrit in mn navigatiesysteem te laden?
Heeft iemand van jullie hier toevallig per ongeluk ervaring mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |