De intelligentie druipt er vanafquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
Vol!
Iemand hield me wakkerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan had je op tijd moeten gaan slapen
Gaat ze op vakantie danquote:
Daar was ze vannachtquote:
Ik hoef toch niet op vakantie om naakt te gaan zwemmenquote:
Heb een enkeltje en een donkere kerker voor jou geboektquote:
Voor spannende avontuurtjesquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Heb een enkeltje en een donkere kerker voor jou geboekt
Ja, maar "waar ga je naakt zwemmen?" vond ik wel heel vreemd klinken.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik hoef toch niet op vakantie om naakt te gaan zwemmen
[..]
Zolang ik maar een leuke dame mee mag, vind ik alles bestquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik hoef toch niet op vakantie om naakt te gaan zwemmen
[..]
Ik heb geen idee nogquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:48 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja, maar "waar ga je naakt zwemmen?" vond ik wel heel vreemd klinken.
Je hebt gewoon een plan in je hoofd?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee nog
Er is hier in Nederland iig meer dan genoeg water
Hehehequote:
Haha, respect! Mijn vrienden zijn mietjes en durven niet. Vooral de mannen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb het me gewoon voorgenomen idd
Nu nog wachten op volle zomer
Ik hou je handdoek wel vastquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb het me gewoon voorgenomen idd
Nu nog wachten op volle zomer
Zal de leeftijd zijn.. Zie het KutFokker ook nog niet doenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:54 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Haha, respect! Mijn vrienden zijn mietjes en durven niet. Vooral de mannen.
Whehe, het is een godswonder dat niet iedereen verliefd op mij is! ik snap er de ballen vanquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehehe
Snuit is loving himself
Goeie zaak!
@KF: het is aan? Ik heb het gemist. Vertel
Als het water koud is zou ik ook niet naakt gaan zwemmen. Niet goed voor mijn ego.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:54 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat betekent toch niet dat IK niet kan gaan, dat doe ik in mn eentje ook nog welquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:54 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Wij daarentegen hebben er geen enkel probleem mee om in onze nakende tampeloeris een baantje of 2 te trekkenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zal de leeftijd zijn.. Zie het KutFokker ook nog niet doen
Ik zie het probleem inderdaad ook nietquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wij daarentegen hebben er geen enkel probleem mee om in onze nakende tampeloeris een baantje of 2 te trekken
Uiteraard, weer 300+ ?quote:
Dat lijkt me niet nodig, worden steeds een beetje dezelfde plaatjes danquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zie het probleem inderdaad ook niet![]()
[..]
Uiteraard, weer 300+ ?
Ga je mee dan? Ado houdt onze handdoeken vast en maakt foto'squote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wij daarentegen hebben er geen enkel probleem mee om in onze nakende tampeloeris een baantje of 2 te trekken
Kom maar hoorquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:00 schreef maniack28 het volgende:
Single zijn is best leuk, maar het is wel lastig dat je niet iemand om je heen hebt om van te "houden", te knuffelen.. nu ja, gewoon het gevoel dat er altijd iemand is. Het is een beetje leeg soms... en nee, feestjes vult het niet op
Welkomquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:00 schreef maniack28 het volgende:
# Hoe oud ben je?
23
# Sekse?
Man
# Woonplaats/ regio?
Utrecht
# Interesses?
Muziek, gamen, uitgaan, festivals, slap ouwehoeren, gek doen
# Seksuele voorkeur?
Vrouw
# Lengte en postuur?
1.73, extra slank
# Hoe lang single?
3 weken
Zo, ik heb mezelf voorgesteld, nu mag ik ook eindelijk in het single topic meedoen
Single zijn is best leuk, maar het is wel lastig dat je niet iemand om je heen hebt om van te "houden", te knuffelen.. nu ja, gewoon het gevoel dat er altijd iemand is. Het is een beetje leeg soms... en nee, feestjes vult het niet op
Nakend zwemmen met jou? Alleen als het water dan ijs en ijs koud is, anders loop ik zo voor lul!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ga je mee dan? Ado houdt onze handdoeken vast en maakt foto's
Och, daar heb je altijd nog knuffels, FB's etc voor.. Single zijn is zo slecht nog niet!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:00 schreef maniack28 het volgende:
Zo, ik heb mezelf voorgesteld, nu mag ik ook eindelijk in het single topic meedoen
Welkom!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:00 schreef maniack28 het volgende:
# Hoe oud ben je?
23
# Sekse?
Man
# Woonplaats/ regio?
Utrecht
# Interesses?
Muziek, gamen, uitgaan, festivals, slap ouwehoeren, gek doen
# Seksuele voorkeur?
Vrouw
# Lengte en postuur?
1.73, extra slank
# Hoe lang single?
3 weken
Het is een vent Sedan.. Hij valt op vrouwen.. Deze wil je niet neukenquote:
Weet ik wel gelijk waarom ie single is..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Welkom![]()
* Adolecens checkt fobo: Leuk kapsel
Hey, dat is niet aardig tegen iemand die net nieuw is he?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Weet ik wel gelijk waarom ie single is..
Oooh, ik ben TE flauw...
whehequote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nakend zwemmen met jou? Alleen als het water dan ijs en ijs koud is, anders loop ik zo voor lul!
[..]
Waarom denk je dat ik zei dat ik TE flauw was... pfffffffffffffffffffff... het is ook nooit goed!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Hey, dat is niet aardig tegen iemand die net nieuw is he?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nakend zwemmen met jou? Alleen als het water dan ijs en ijs koud is, anders loop ik zo voor lul!
Haha... ik heb wel mensen om mee te knuffelen.. gewone vriendinnen, maar dat heeft mijn leegte nooit opgevuld... Ik ben eigenlijk gewoon nooit echt lang single geweest, misschien dat het daarom zo vreemd voelt. Heb nu dan ook het voornemen lekker een beetje aan te kutten en single te blijven, maar je zal zien dat ik ga falen!quote:
Waar zeg ik dat ik hem wil neuken dan?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het is een vent Sedan.. Hij valt op vrouwen.. Deze wil je niet neuken
Hey Civilquote:
Hoi MNRquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:07 schreef Leanne het volgende:
ik ben niet meer naakt![]()
het is toch niet nodig
Ik kan hem wel ff kietelen met mn kam natuurlijk als ie dat leuk vindtquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het is een vent Sedan.. Hij valt op vrouwen.. Deze wil je niet neuken
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:07 schreef Leanne het volgende:
het is toch niet nodig
Jammerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:07 schreef Leanne het volgende:
het is toch niet nodig
Tip voor als je aandacht wilt, neem een hanekamquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Welkom![]()
* Adolecens checkt fobo: Leuk kapsel
Ik sponsor de gel!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:07 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik kan hem wel ff kietelen met mn kam natuurlijk als ie dat leuk vindt
Hoe vaak zeg ik iets tegen jou?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zei dat ik TE flauw was... pfffffffffffffffffffff... het is ook nooit goed!
Dat bedoelde ik niet, alleen een setting van gewoon naaktzwemmen is niet persé geilquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is waar, mijn pielemuisje is maar een heel klein veldmuisje qua grootte
O!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:07 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik kan hem wel ff kietelen met mn kam natuurlijk als ie dat leuk vindt
Ja dat klopt. Ik heb ook wel eens een hanenkam gehad. Alleen niet zo groot als die van jou.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:08 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Tip voor als je aandacht wilt, neem een hanekam
Maar tnx
Daar komt ie niet mee overeind...quote:
Nee, dan hebben we elkaar al lang opgegeten.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:08 schreef tijnbrein het volgende:
Ik kom morgen waarschijnlijk pas tegen een uur of zes naar de meet. Ik heb nog een andere afspraak die iets later is geworden. Zijn er dan nog mensen?
Jaaaaaaah, maar ik loop ook gewoon te zeveren, dat weet jij toch ook!!!!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Hoe vaak zeg ik iets tegen jou?
Volgens mij was dit de eerste keer?
(en ik weet dat je het goed bedoeld, maar kan me voorstellen dat dat niet zo overkomt op iemand die hier voor het eerste binnenkomt. Snap je?).
Nakende vrouwen in de buurt is altijd een steigerend paard...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet, alleen een setting van gewoon naaktzwemmen is niet persé geil
Dan eet ik de restjes wel op.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, dan hebben we elkaar al lang opgegeten.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:10 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Daar komt ie niet mee overeind...
Oh, dit klinkt weer zo fout
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Ik vind overigens dat het je wel staat)
compact en kleverig.
Jij ook niet maar daar wordt nog aan gewerktquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:11 schreef MNR het volgende:
Okay, forget about what I said. Hij is niet op z'n mondje gevallen
Tuurlijk Sedanquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij ook niet maar daar wordt nog aan gewerkt
Haha... multifunctioneel zo'n ding... kan er mee bezemen, de randjes van de wc-pot schoonmaken, zeilen, mensen neersteken, als waaier functioneren als het warm is, als droger functioneren als het nat is...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O!
Dat vind ik eigenlijk wel lekker klinken
O, dat lijkt me niet zo handig.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nakende vrouwen in de buurt is altijd een steigerend paard...
Dus de sauna is ook geen plek voor jequote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jaaaaaaah, maar ik loop ook gewoon te zeveren, dat weet jij toch ook!!!!
[..]
Nakende vrouwen in de buurt is altijd een steigerend paard...
Wheheehehe... bedankt dat je het voor me opnam hoorquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:11 schreef MNR het volgende:
Okay, forget about what I said. Hij is niet op z'n mondje gevallen
Okee, dit is TMI, doe er wat aanquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:13 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Haha... multifunctioneel zo'n ding... kan er mee bezemen, de randjes van de wc-pot schoonmaken, zeilen, mensen neersteken, als waaier functioneren als het warm is, als droger functioneren als het nat is...
Zouden meer mensen moeten doen
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, dan hebben we elkaar al lang opgegeten.
quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik snap op zich die kam wel, 1.73 is niet zo heel groot, met dat ding lijkt t nog watAch... het gaat niet om de lengte zeggen ze toch altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Ik vind overigens dat het je wel staat)
Al valt het me op dat er idd vrouwen zijn die er problemen mee hebben als de man jongen in kwestie wat kleiner isCause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
Jullie hebben een blauwe meet toch?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:14 schreef remlof het volgende:
Ik ben niet single, maar ik ben morgen wel in de Stairway, mag dat?
Je hebt kleren aangetrokken, ik ga niet meer met je mee!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dus de sauna is ook geen plek voor je
Ik ga zo naar een concert toe.quote:
Als je bereid bent vreemd te gaanquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:14 schreef remlof het volgende:
Ik ben niet single, maar ik ben morgen wel in de Stairway, mag dat?
Ik ben zelf 1.65, dus dat probleem heb ik niet gauwquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:15 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ach... het gaat niet om de lengte zeggen ze toch altijd
Al valt het me op dat er idd vrouwen zijn die er problemen mee hebben als de man jongen in kwestie wat kleiner is
Ikkuquote:
Die kan je lekker likken jaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je hebt kleren aangetrokken, ik ga niet meer met je mee!
[..]
[..]hoewel... als ik maar aan ijsjes blijf denken he, dan gaat het goed
Dat is aardig van je.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sorry tijn, jij mag ook hoor als je wil
Nee, sorryquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als je bereid bent vreemd te gaan
Kom je morgen ook naar de meet?quote:
Als jij jezelf voorstelt ga je niet vreemd.quote:
Ja ik ga drinken. Want ik ga met de trein.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:19 schreef Feitosa het volgende:
Zeg , morgen word er toch wel bier gedronken? Of komt iedereen met de auto?
Kan wel wat borrels gebruiken.![]()
Jammerquote:
Wat is er?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:19 schreef Feitosa het volgende:
Zeg , morgen word er toch wel bier gedronken? Of komt iedereen met de auto?
Kan wel wat borrels gebruiken.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Gewoon ff een dipje. Binnenkort weer werkeloos en zou me er niet druk om gaan maken, maar het is toch klote. Teveel tijd om na te denken is nooit goed .quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat is er?
(En ik krijg steeds meer zin om wel te gaan en dat is stom, want ik KAN niet eens! )
Nee, klopt, ik kan me voorstellen dat je daar niet blij van wordt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:22 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Gewoon ff een dipje. Binnenkort weer werkeloos en zou me er niet druk om gaan maken, maar het is toch klote. Teveel tijd om na te denken is nooit goed .
Dinsdag.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:19 schreef Adolecens het volgende:
Heeft iemand `Angels en Deamons´ al gezien?
Jij met je lijstjes. Je lijkt Rip wel.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:22 schreef djayzz het volgende:
wie komen er nou allemaal morgen? er staat nog geen lijstje in de OP!
Die zit nu ff in het buitenland. Misschien dat ik haar volgend weekend zie.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, klopt, ik kan me voorstellen dat je daar niet blij van wordt.
En met die vrouw?
komt mnr ook trouwens?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:25 schreef djayzz het volgende:
Knuffelzacht
Murmeli
Kwaakvaak
Duimelot
Tijnbrein
Civilian
Belsezar
djayzz
Ludootje
Zbbrox
Vencodark
Cuegirllie
Q
Als je er niet opstaat, kopieren plakken en jezelf toevoegen en hier weer posten!
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:22 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Gewoon ff een dipje. Binnenkort weer werkeloos en zou me er niet druk om gaan maken, maar het is toch klote. Teveel tijd om na te denken is nooit goed .
Mensen meten is toch leuk.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nja, heb wel wat beters te doen
Hoezo trouwens? :p
Ik kom morgen maar pas tegen zessen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:22 schreef djayzz het volgende:
wie komen er nou allemaal morgen? er staat nog geen lijstje in de OP!
Hoe gaat dat verder, zijn jullie een stel nu?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:26 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Die zit nu ff in het buitenland. Misschien dat ik haar volgend weekend zie.
Tof, ik ken alleen Q.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:25 schreef djayzz het volgende:
Knuffelzacht
Murmeli
Kwaakvaak
Duimelot
Tijnbrein
Civilian
Belsezar
djayzz
Ludootje
Zbbrox
Vencodark
Cuegirllie
Q
Als je er niet opstaat, kopieren plakken en jezelf toevoegen en hier weer posten!
Nope, nog steeds friends with benefits.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoe gaat dat verder, zijn jullie een stel nu?
Daarvoor hoef ik niet naar utrecht hoorquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Herkenbaar.![]()
[..]
Mensen meten is toch leuk.![]()
[..]
Ik kom morgen maar pas tegen zessen.
Dat ziet er goed uit.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:25 schreef djayzz het volgende:
Knuffelzacht
Murmeli
Kwaakvaak
Duimelot
Tijnbrein
Civilian
Belsezar
djayzz
Ludootje
Zbbrox
Vencodark
Cuegirllie
Q
Ok, thnxquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:27 schreef Feitosa het volgende:
Civilian komt niet las ik in het vorige topic.
En nog steeds hoop op meer, of heb je nu echt zoiets van:quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:28 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nope, nog steeds friends with benefits.
Dan ga ik gezellig naar de crewmeet.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:29 schreef S95Sedan het volgende:
En dan haakt de helft op het laatste moment af
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:30 schreef Duimelot het volgende:
ik ga me es aankleden begin t koud te krijgen....
Je hebt nu het grootste aandeel van de groep wel. waarom moet je van iedereen specifiek weten of ze komen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:25 schreef djayzz het volgende:
Knuffelzacht
Murmeli
Kwaakvaak
Duimelot
Tijnbrein
Civilian
Belsezar
djayzz
Ludootje
Zbbrox
Vencodark
Cuegirllie
Q
Oh, dan kom ik nietquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:33 schreef dawg het volgende:
RealZeus kwam ook, voor op je felbegeerde lijstje, djayzz.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je hebt nu het grootste aandeel van de groep wel. waarom moet je van iedereen specifiek weten of ze komen?
Ik zou dat als ik zou komen ook leuker vinden om te wetenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je hebt nu het grootste aandeel van de groep wel. waarom moet je van iedereen specifiek weten of ze komen?
Echt tot op de persoon nauwkeurig?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou dat als ik zou komen ook leuker vinden om te weten
Nee, op 2 personen nauwkeurigquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Echt tot op de persoon nauwkeurig?
Dat zoe ik dan wel
Nou ja, ik ben niet iemand die zegt: Als die niet komt, kom ik ook niet, maar ik ben wel iemand die zegt: als die komen, kom ik nietquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Echt tot op de persoon nauwkeurig?
Dat zoe ik dan wel
Ik vind lijstjes ook maar stom. Laat je gewoon verrassen!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Sinds wanneer?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Ze heeft zelf gezegd dat ze eerst iemand goed moet kennen voordat ze er wat mee begint. Nu zal ik niet zo brutaal zijn en zeggen dat het wat wordt, maar ze belt me toch regelmatig .quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En nog steeds hoop op meer, of heb je nu echt zoiets van:
En hoe groot is de kans dat die personen wel komen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben niet iemand die zegt: Als die niet komt, kom ik ook niet, maar ik ben wel iemand die zegt: als die komen, kom ik niet
Plus het is leuke input voor dit topic:quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:39 schreef Q. het volgende:
Ik neem mijn vergiet mee, dan kan ik weer lekken uit de crewmeet.
Je hebt geduld, netjesquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:39 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ze heeft zelf gezegd dat ze eerst iemand goed moet kennen voordat ze er wat mee begint. Nu zal ik niet zo brutaal zijn en zeggen dat het wat wordt, maar ze belt me toch regelmatig .
Zondag heeft ze gebeld, dinsdag en woensdag weer.
Ik ga me er niet op doodstaren , maar laat me ook niet uit het veld slaan dat het niet ff in een paar weken gepiept is.
Haar heb ik dus die bos bloemen gestuurd. Ben nu eenmaal een oude romanticus
Dat zegt niks, ik werd ook weleens 4x per dag gebeld door een meisje. Een week lang ofzo (of langer nog).quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:39 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ze heeft zelf gezegd dat ze eerst iemand goed moet kennen voordat ze er wat mee begint. Nu zal ik niet zo brutaal zijn en zeggen dat het wat wordt, maar ze belt me toch regelmatig .
Zondag heeft ze gebeld, dinsdag en woensdag weer.
Ik ga me er niet op doodstaren , maar laat me ook niet uit het veld slaan dat het niet ff in een paar weken gepiept is.
Haar heb ik dus die bos bloemen gestuurd. Ben nu eenmaal een oude romanticus
Ik heb het niet over nu, ik heb het over 'op een meet'quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En hoe groot is de kans dat die personen wel komen?
ik was er al bang voorquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Plus het is leuke input voor dit topic:
Het grote fokkers-met-een-vergiet-op-hun-hoofd topic.
Eenschquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb het niet over nu, ik heb het over 'op een meet'
Nu kom ik toch niet.
Maar das dus een reden dat ik wel zou willen weten wie er komt
Ik weet het, enigszins kortzichtig![]()
Vergeet je aluminiumfolie hoedje niet!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Plus het is leuke input voor dit topic:
Het grote fokkers-met-een-vergiet-op-hun-hoofd topic.
Ik heb het ook niet specifiek over deze meet.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb het niet over nu, ik heb het over 'op een meet'
Nu kom ik toch niet.
Maar das dus een reden dat ik wel zou willen weten wie er komt
Ik weet het, enigszins kortzichtig
Assen?! Och arme toch, echt in zo een gat in the middle of nowhere! Verhuis eens naar Utrecht ofzoquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:43 schreef Kijana het volgende:
Hallo
Ik zal wel even de n00b vragen beantwoorden:
# Hoe oud ben je?
19 jaar
# Sekse?
Vrouw
# Woonplaats/ regio?
Assen
# Interesses?
Games, muziek, films, concerten, uitgaan, Anime/Manga, tekenen.
# Seksuele voorkeur?
Man
# Lengte en postuur?
1.72 m , slank
# Hoe lang single?
Een jaar en 2 maand
Meer noorderlingen!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:43 schreef Kijana het volgende:
Hallo
# Hoe oud ben je?
19 jaar
# Sekse?
Vrouw
# Woonplaats/ regio?
Assen
# Interesses?
# Seksuele voorkeur?
Man
# Lengte en postuur?
1.72 m , slank
# Hoe lang single?
Een jaar en 2 maand
Heej een nieuwe vrouw in Singlesquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:43 schreef Kijana het volgende:
Hallo
# Hoe oud ben je?
19 jaar
# Sekse?
Vrouw
# Woonplaats/ regio?
Assen
# Interesses?
# Seksuele voorkeur?
Man
# Lengte en postuur?
1.72 m , slank
# Hoe lang single?
Een jaar en 2 maand
quote:
Ik weet dat het niets hoeft te zeggen. Laatste relaties die ik had gingen vrij snel en dat werd niks, dus misschien is het beter dat ik rustig aankijk hoe het loopt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:41 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat zegt niks, ik werd ook weleens 4x per dag gebeld door een meisje. Een week lang ofzo (of langer nog).
Maar ik help het je hopen natuurlijk.
Wat is CIBAP?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:43 schreef Kijana het volgende:
Hallo
# Hoe oud ben je?
19 jaar
# Sekse?
Vrouw
# Woonplaats/ regio?
Assen
# Interesses?
# Seksuele voorkeur?
Man
# Lengte en postuur?
1.72 m , slank
# Hoe lang single?
Een jaar en 2 maand
Ja, snap ik. Schiet je ook niet zoveel mee op op den duur.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:48 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik weet dat het niets hoeft te zeggen. Laatste relaties die ik had gingen vrij snel en dat werd niks, dus misschien is het beter dat ik rustig aankijk hoe het loopt.![]()
Heb geen zin meer in 4 weken hier , 4 maanden daar ,if you catch my drift.
Jij kent mij te goed... of heb je de op gelezen en kwam je toen tot die conclusie?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:49 schreef DR34M3R het volgende:
LOL
Ik zag aan de TT al wie dit topic geopend heeft.
Ik kom hier te vaak..
zegt hij die maar een kans geeftquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Schiet je ook niet zoveel mee op op den duur.
Zo erg is Assen nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Assen?! Och arme toch, echt in zo een gat in the middle of nowhere! Verhuis eens naar Utrecht ofzoHoe meer vrouwen hoe meer vreugd hier!
Ja, en jullie missen een flappie daar in de buurt... heb er van de week eentje tot flappelmoes gereden, heb er 2 dagen slecht van geslapenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:50 schreef Kijana het volgende:
[..]
Zo erg is Assen nou ook weer niet.
Het uitgaansleven is hier alleen niet echt meer iets, als het al ooit iets geweest is.
Ben ik niet leuk genoeg?!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:51 schreef Cuegirllie het volgende:
Wanneer komen er nu eens nieuwe leuke mannen?
Nee. Alleen de TT. Je weet toch dat ik de OP altijd oversla? Zelfs bij jouquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij kent mij te goed... of heb je de op gelezen en kwam je toen tot die conclusie?![]()
Lekker geflirt vandaag?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, en jullie missen een flappie daar in de buurt... heb er van de week eentje tot flappelmoes gereden, heb er 2 dagen slecht van geslapen
Daar hebben wij toch niks aanquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:51 schreef Cuegirllie het volgende:
Wanneer komen er nu eens nieuwe leuke mannen?
Jawel. Maar niet nieuw genoegquote:
Jij bent niet nieuw!quote:
Verder heb ik carte blanche gekregen, dus no downsides.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Schiet je ook niet zoveel mee op op den duur.
quote:
quote:
En nu is zijn ego wel weer genoeg gestreeld.quote:
Een MBO opleiding in Zwolle met multimedia, grafisch vormgeven, etaleren, meubels maken en nog meer lol. 2D en 3D richtingen dus. Ik doe 2D.quote:
Je moest eens weten, wat voor vlees.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
neuh weet ik meteen wat voor vlees ik in de kuip heb
not my kind of man
Idd!!quote:
Lees bovenstaande post maarquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
[..]
En nu is zijn ego wel weer genoeg gestreeld.
Duimelotje zoekt perfectie, dus die zit hier de komende jaren nog wel gok ik.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Idd!!
En over het leuk genoeg.. tja, daar doe ik maar geen uitspraken over
Die kun je ook oppakken zoals je wilt.quote:
Oh, klinkt erg leuk. Heb zelf ook wat multimedia gedaan.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:54 schreef Kijana het volgende:
[..]
Een MBO opleiding in Zwolle met multimedia, grafisch vormgeven, etaleren, meubels maken en nog meer lol. 2D en 3D richtingen dus. Ik doe 2D.
Dat kan natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:55 schreef dawg het volgende:
[..]
Duimelotje zoekt perfectie, dus die zit hier de komende jaren nog wel gok ik.
Dat is waar, maar tochquote:
Volgens mij valt dat best wel meequote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:55 schreef dawg het volgende:
[..]
En ik, en ik!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Idd!!
En over het leuk genoeg.. tja, daar doe ik maar geen uitspraken over
nah 2 mannen die mijn 'eisen lijstje' gelezen hebben vonden het heel normale en haalbare dingen anders hoorquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:55 schreef dawg het volgende:
[..]
Geen ideequote:
Je hebt je eisen op papier staan?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah 2 mannen die mijn 'eisen lijstje' gelezen hebben vonden het heel normale en haalbare dingen anders hoor
helaas wel 2 NIET beschikbare mannen maar ok
ik zoek geen perfectie, kan maar 1 perfect iemand in een relatie zijn anders gaat t vervelen
Hehe, de perfectiequote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat van die perfectie of dat ik hier jaren zal zitten
Toch leuk dat je even hapt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah 2 mannen die mijn 'eisen lijstje' gelezen hebben vonden het heel normale en haalbare dingen anders hoor
helaas wel 2 NIET beschikbare mannen maar ok
ik zoek geen perfectie, kan maar 1 perfect iemand in een relatie zijn anders gaat t vervelen
Ga je dan met me mee naar Chemistry? , dan zorg ik voor de klikquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe, de perfectie
Had het daar vandaag ook nog over met een collega. Die grapte en zei zo: "MNR, je stelt te hoge eisen". Ik zo: "vind je dat? Ik wil gewoon een klik en chemistry". Dat snapte hij wel
Hehe, grapjasquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:00 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ga je dan met me mee naar Chemistry? , dan zorg ik voor de klik![]()
Wat is je belangrijkste "eis" dan? Wat moet hij echt hebben?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
niet serieus hoorze vroegen hier wat ik zocht in een man
die is makkelijk....quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:01 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Wat is je belangrijkste "eis" dan? Wat moet hij echt hebben?
Slet!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:02 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ga zo maar even lekker lang(en heet!) douchen
Baileysquote:
Ik hoef ook niet te spetterenquote:
*zoekt nog steeds een smilie met één opgetrokken wenkbrauw...quote:
heej duim...quote:
samen kunnen lachenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:03 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hij moet je aan het lachen kunnen maken bedoel je?
wat gaan we erna doen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:02 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ga zo maar even lekker lang(en heet!) douchen
poor youquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
*zoekt nog steeds een smilie met één opgetrokken wenkbrauw...
Ik ga alleen douchen hoor.. Helaas.
En dat zegt wat?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat vind ik echt minder belangrijk, ik lach wel met anderen als ik niet kan huilen van het lachen met hem.quote:
de mijne ook niet daarom ben ik nog altijd singlequote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat vind ik echt minder belangrijk, ik lach wel met anderen als ik niet kan huilen van het lachen met hem.
Maar goed, das ervaring, de meeste mensen begrijpen mijn humor niet
ahzoquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
naar je belangrijkste eis
Maar dat had je al gezegd
Goed zoeken.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga film kijkenquote:
Ik ga niet dood, denk ikquote:
*fronst nog harder*quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Goed zoeken. [ afbeelding ]
Ik wil naar het strand. Zal ik, of zal ik niet?
neem je een slaapzakje mee blijf je overnachten en kan je er morgen ook nog lekker vertroeven en dan rond 2 uur ofzo rij je via UTRECHT terugquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik zou gaanquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:07 schreef dawg het volgende:
2,5 uur rijden ongeveer.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:08 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Daar heb ik zin in! Lekker kloten op het strand. Ik zou gaan!
Wij samen kloten op het strandquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:08 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Daar heb ik zin in! Lekker kloten op het strand. Ik zou gaan!
Koffiedrinken!quote:
Plezier hebben is ook wel belangrijk, maar daar hoef je niet persé voor te kunnen lachen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de mijne ook niet daarom ben ik nog altijd single
ik vind dat wel heel belangrijk heerlijk samen veel kunnen lachen en plezier hebben
daar staat pokke veel wind vandaagquote:
Nee! Lekker koukleumen en daarna chocolademelk voor de haard.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wij samen kloten op het strandmaar dan mag het wel nog 10 graden warmer zijn
hoewel, het wordt vanzelf wel heet met ons
Ben je nu nog niet onderweg?quote:
* GIIIIIIIIIIIIIL!!!*quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geef maar een gil als je van die kast af wil haal ik even de brandweer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer ga je?quote:
en 2 nakende lichamen tegen elkaar onder een dekentjequote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:11 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee! Lekker koukleumen en daarna chocolademelk voor de haard.
Dat verzin jij er dan weer bij.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en 2 nakende lichamen tegen elkaar onder een dekentje
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
* GIIIIIIIIIIIIIL!!!*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Foei!![]()
![]()
Ik dacht aan jou en dat leek me wel leukquote:
Wat nou ONDER een dekentje? Bij het haardvuur is het warm genoeg. Een mooie oranje gloed over het lichaam, glinsters in de ogen...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en 2 nakende lichamen tegen elkaar onder een dekentje
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
* GIIIIIIIIIIIIIL!!!*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You're never fully dressed until you wear a smile
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik dacht aan jou en dat leek me wel leuk
Maar ik ben er vantussen, even biertjes drinken met wat vrienden
kleine zweetdrupeltjes en strelende vingers en zoenende lippenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat nou ONDER een dekentje? Bij het haardvuur is het warm genoeg. Een mooie oranje gloed over het lichaam, glinsters in de ogen...
ik ga straks even de stad in met iemand maar die heeft nog een bedrijfsuitje ben aan t w88 tot dat afgelopen isquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:13 schreef MNR het volgende:
@Dawgje: gewoon gaan, zal je goed doen
@Duim: waarop wacht je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |