De intelligentie druipt er vanafquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
Vol!
Iemand hield me wakkerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan had je op tijd moeten gaan slapen
Gaat ze op vakantie danquote:
Daar was ze vannachtquote:
Ik hoef toch niet op vakantie om naakt te gaan zwemmenquote:
Heb een enkeltje en een donkere kerker voor jou geboektquote:
Voor spannende avontuurtjesquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Heb een enkeltje en een donkere kerker voor jou geboekt
Ja, maar "waar ga je naakt zwemmen?" vond ik wel heel vreemd klinken.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik hoef toch niet op vakantie om naakt te gaan zwemmen
[..]
Zolang ik maar een leuke dame mee mag, vind ik alles bestquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik hoef toch niet op vakantie om naakt te gaan zwemmen
[..]
Ik heb geen idee nogquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:48 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja, maar "waar ga je naakt zwemmen?" vond ik wel heel vreemd klinken.
Je hebt gewoon een plan in je hoofd?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee nog
Er is hier in Nederland iig meer dan genoeg water
Hehehequote:
Haha, respect! Mijn vrienden zijn mietjes en durven niet. Vooral de mannen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb het me gewoon voorgenomen idd
Nu nog wachten op volle zomer
Ik hou je handdoek wel vastquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb het me gewoon voorgenomen idd
Nu nog wachten op volle zomer
Zal de leeftijd zijn.. Zie het KutFokker ook nog niet doenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:54 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Haha, respect! Mijn vrienden zijn mietjes en durven niet. Vooral de mannen.
Whehe, het is een godswonder dat niet iedereen verliefd op mij is! ik snap er de ballen vanquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehehe
Snuit is loving himself
Goeie zaak!
@KF: het is aan? Ik heb het gemist. Vertel
Als het water koud is zou ik ook niet naakt gaan zwemmen. Niet goed voor mijn ego.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:54 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat betekent toch niet dat IK niet kan gaan, dat doe ik in mn eentje ook nog welquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:54 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Wij daarentegen hebben er geen enkel probleem mee om in onze nakende tampeloeris een baantje of 2 te trekkenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zal de leeftijd zijn.. Zie het KutFokker ook nog niet doen
Ik zie het probleem inderdaad ook nietquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wij daarentegen hebben er geen enkel probleem mee om in onze nakende tampeloeris een baantje of 2 te trekken
Uiteraard, weer 300+ ?quote:
Dat lijkt me niet nodig, worden steeds een beetje dezelfde plaatjes danquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zie het probleem inderdaad ook niet![]()
[..]
Uiteraard, weer 300+ ?
Ga je mee dan? Ado houdt onze handdoeken vast en maakt foto'squote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wij daarentegen hebben er geen enkel probleem mee om in onze nakende tampeloeris een baantje of 2 te trekken
Kom maar hoorquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:00 schreef maniack28 het volgende:
Single zijn is best leuk, maar het is wel lastig dat je niet iemand om je heen hebt om van te "houden", te knuffelen.. nu ja, gewoon het gevoel dat er altijd iemand is. Het is een beetje leeg soms... en nee, feestjes vult het niet op
Welkomquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:00 schreef maniack28 het volgende:
# Hoe oud ben je?
23
# Sekse?
Man
# Woonplaats/ regio?
Utrecht
# Interesses?
Muziek, gamen, uitgaan, festivals, slap ouwehoeren, gek doen
# Seksuele voorkeur?
Vrouw
# Lengte en postuur?
1.73, extra slank
# Hoe lang single?
3 weken
Zo, ik heb mezelf voorgesteld, nu mag ik ook eindelijk in het single topic meedoen
Single zijn is best leuk, maar het is wel lastig dat je niet iemand om je heen hebt om van te "houden", te knuffelen.. nu ja, gewoon het gevoel dat er altijd iemand is. Het is een beetje leeg soms... en nee, feestjes vult het niet op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |