quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:03 schreef sitting_elfling het volgende:
@ TS .. gewoon op afstappen! Boeien dat je rood of blauw uitslaat van verlegenheid.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:01 schreef eleusis het volgende:
De bieb is een goede plek. Het zakelijke TL-licht, de leerdoelen... Maar vooral het opgewonden Sssssttttttt... van andere biebbezoekers is woest erotiserend.
Als jij het niet doet, gebeurt het niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:29 schreef TubewayDigital het volgende:
Ik zie in de bieb regelmatig een meisje. Ze doet totaal geen moeite om oogcontact te vermijden. Ik krijg dus de indruk dat ze me wel leuk vind en ik vind haar eigenlijk ook wel leuk.
Nou vroeg ik me af of ik dan eens een praatje met haar zal gaan maken? Moet ik haar dan in het voorbij gaan aanspreken? In het voorbijgaan iemand aanspreken die je niet kent vind ik zelf een rare situatie opleveren .
Ja en ook ff welke universiteit/faculteit, tijdstip en tafel. Ik wil erbij zijn, het kunnen zien en klappen en juichen en joelen als je paringsdans wordt geaccepteerd, net als in een slechte romantische komedie waar omstanders dat ook altijd doen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:25 schreef Ilse1990 het volgende:
En meld hier ook even hoe het afloopt.
Je kan haar ook gewoon woest zoenen ineens, mocht je geen gespreksstof vinden.
Je had ook de look-a-like kunnen aanspreken om te oefenen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:05 schreef TubewayDigital het volgende:
dacht dat ik haar vandaag zag, was het een look-a-like, ga er wel voor. Hoop het deze week voor elkaar te boksen.
ja maar die zag mij dan voor het eerst, mijn project heeft mij vaker gezien dus weet al een beetje wie ik ben.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Je had ook de look-a-like kunnen aanspreken om te oefenen.![]()
Kansloosquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:15 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
ja maar die zag mij dan voor het eerst, mijn project heeft mij vaker gezien dus weet al een beetje wie ik ben.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:05 schreef TubewayDigital het volgende:
dacht dat ik haar vandaag zag, was het een look-a-like, ga er wel voor. Hoop het deze week voor elkaar te boksen.
look-a-like betekend niet lekker-a-like.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:57 schreef Houdnini het volgende:
[..]
als je haar ook had aangesproken dan had je nu al TWEE kansen gehad om het weekend te eindigen met een leuke vrouw aan je zijde!
De enige die tot nu toe kansloos gedrag vertoont ben jij. Je hoort het wel als hij straks met een lekkere chick rondloopt, en van blauwtjes lopen word je alleen maar hard van en leer je alleen maar voor de volgende keren.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |