LOL, TS IS GEPNEDquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:19 schreef pleeborstel het volgende:
Nooit iets kopen bij MM met een ronde sticker op de doos, zijn teruggebrachte producten.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:20 schreef Edwinuss het volgende:
Koop een PS3. Heb je tenminste de garantie dat niemand het terug brengt, aangezien het een betere console is.
Das beter.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:19 schreef pleeborstel het volgende:
Nooit iets kopen bij MM met een ronde sticker op de doos, zijn teruggebrachte producten.
Omdat niemand het koopt omdat het zo'n suck-console is, bedoel je?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:20 schreef Edwinuss het volgende:
Koop een PS3. Heb je tenminste de garantie dat niemand het terug brengt, aangezien het een betere console is.
Ik zie nu dat er een rode sticker op de doos zat die er half is afgekrabtquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:19 schreef pleeborstel het volgende:
DIe heb ik alquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:20 schreef Edwinuss het volgende:
Wat is er nou weer mis met dit topicquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:22 schreef swarmahoer het volgende:
terugbrengen dus, ipv topics openen
en houd ons op de hoogte
Het lijkt me nietquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:25 schreef Bredewout92 het volgende:
Mag Mediamarkt dit wettelijk wel doen?(Mij een gebruikt product als nieuw verkopen)
meestal doet de verkoper zelf dat mij mij, ff laten zien wat en hoe, en dan denk ik altijd jaja laat maar zitten, ik zie t thuis welquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:27 schreef Exoteria het volgende:
trouwens... open jij de doos niet in de winkel?
Ik ben denk ik een vervelende klant, want als ik dit soort producten koop vraag ik altijd of de verkoper/verkoopster de doos even wil openen om samen met mij te kijken of alles dat in de doos hoort te zitten er ook daadwerkelijk in zit.
(zie je gelijk of het product intact is)
Toen ik mijn PS3 kocht werdt dit automatisch voor mij gedaan.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:27 schreef Exoteria het volgende:
trouwens... open jij de doos niet in de winkel?
Ik ben denk ik een vervelende klant, want als ik dit soort producten koop vraag ik altijd of de verkoper/verkoopster de doos even wil openen om samen met mij te kijken of alles dat in de doos hoort te zitten er ook daadwerkelijk in zit.
(zie je gelijk of het product intact is)
Nee. Op lege dozen wordt een ronde rode sticker geplakt, en dus heeft TS waarschijnlijk een show model te pakkenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:19 schreef pleeborstel het volgende:
Dan post TS dat weer hier, waarop de lezers van dit topic denken 'Mediamarkt, daar moet ik nooit heen gaan - ik ben toch niet gek'.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:34 schreef brilkikker het volgende:
Heb je hem inmiddels al teruggebracht? Dalijk krijgt TS te horen : Ja maar misschien heeft u er zelf een oude ingedaan , dan had u hem maar in de winkel moeten controleren !
Dat zou pas zuur zijn.
quote:
Wat is daarmee dan?quote:
PS3 is op alle gebieden beter dan de 360. En ja, ik heb beide consoles.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:25 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Omdat niemand het koopt omdat het zo'n suck-console is, bedoel je?
Welkom in de grote wereld, nagenoeg elk (groot) elektronicabedrijf doet dit.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:36 schreef Bredewout92 het volgende:
Ik ga sowieso morgen terug maar ik vind dit toch niet kunnen dat een groot erkent bedrijf mij een gebruikte 360 als nieuw verkoopt
Ik ook. Gek genoeg heb ik voor de Xbox360 rond de 60 games en voor de PS3 heb ik er precies drie...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:47 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
PS3 is op alle gebieden beter dan de 360. En ja, ik heb beide consoles.
Ik heb ze ook beiden en vind de PS3 zeker niet beter op alle fronten.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:47 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
PS3 is op alle gebieden beter dan de 360. En ja, ik heb beide consoles.
Waarom morgen en niet vandaag?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:36 schreef Bredewout92 het volgende:
Ik ga sowieso morgen terug maar ik vind dit toch niet kunnen dat een groot erkent bedrijf mij een gebruikte 360 als nieuw verkoopt
hahaha lol ps3 en goed in één zinquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:20 schreef Edwinuss het volgende:
Nou ga je toch niet over defecten beginnen, want dan kunnen we natuurlijk nog wel een waslijst met problemen van de Xbox geven, mag je aan de al die mensen die microsoft aan willen klagen vertellen hoe goed de garantie wel niet is.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:00 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
hahaha lol ps3 en goed in één zin
de lens van de blu-ray lezer gaat bijna altijd na 1,5 jaar (dus net nadat de garantie is afgelopen) kapot.
en daar zit je dan met een apparaat van ¤400 (of nog meer als je een ''oude'' hebt)
op xbox 360 zit tenminste 3 jaar garantie
en ooh ja niks te fanboy ofzo want ik heb zowel een 360 als een ps3 gehad.
je vader heeft een ps3 gehad, jij mag er alleen soms op spelen met een beperkt child accountquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:00 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
oja ps3 = 1% tukkedquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:00 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
hahaha lol ps3 en goed in één zin
de lens van de blu-ray lezer gaat bijna altijd na 1,5 jaar (dus net nadat de garantie is afgelopen) kapot.
en daar zit je dan met een apparaat van ¤400 (of nog meer als je een ''oude'' hebt)
op xbox 360 zit tenminste 3 jaar garantie
Tukked? WTF is dat nu weer voor zelfverzonnen straattaalwoord zeg.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:04 schreef Remake het volgende:
[..]
oja ps3 = 1% tukked
en xbox360 = 30% tukked, dus stfu
Heb je daar een bron van?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:04 schreef Remake het volgende:
[..]
oja ps3 = 1% tukked
en xbox360 = 30% tukked, dus stfu
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |