Hun zingen wat door de megafoon en jullie moeten dat dan ook zingen. Sirtaki dansen, meedoen met acties etc. Niet te vergeten natuurlijk verplichte aanwezigheid bij vergaderingen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:15 schreef kurk_droog het volgende:
Ik weet niet op welke instructies jij doelt?
Van der Wiel in het centrum?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Nu Oleguer geschorst is zou ik Van der Wiel weer eens graag in het centrum willen zien. Silva op de back.
Kat in het bakkie dan. 3-0.
Enige niet-concrete omschrijving van de bron?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 03:05 schreef Tim21 het volgende:
Rijkaard lijkt vanavond te zijn afgeketst.
Laat Co maar komen zeg ikquote:Emanuelson: "Ajax heeft behoefte aan een harde hand"
Als het aan Urby Emanuelson ligt, is de volgende coach van Ajax iemand met een harde aanpak. Volgens de vleugelspeler heeft de Amsterdamse selectie daar behoefte aan.
9 mei 2009 09:05:17
Tegenover De Telegraaf heeft Urby Emanuelson laten weten dat hij graag een nieuwe coach ziet, die van aanpakken weet en discipline hoog in het vaandel heeft staan.
Samen met doelman Maarten Stekelenburg is Emanuelson van de huidige selectie de speler die het langste bij Ajax zit (sinds 2005). Vanaf zijn debuut heeft hij reeds vier coaches aan het bewind gehad.
"Danny Blind, Adrie Koster en Marco van Basten waren heel rustige trainers, Henk ten Cate bleek het tegenovergestelde en dat werkte beter. Ik vind dat het weer tijd is voor een harde hand, een strenge trainer. Ik denk dat onze spelersgroep daar behoefte aan heeft.
Een bron zou leuk zijn.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 03:05 schreef Tim21 het volgende:
Ik snap niet dat mensne hem afzeiken hoor. Die man is echte prof in hart en nieren. Hij wil gewoon een professioneel onderlaag neerzetten maar dat lukte niet omdat passanten hem tegenwerkten omdat ze niet mee konden in dat niveau.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:14 schreef Kopbal het volgende:
Ik ken nog wel een trainer met een harde hand, hij schijnt ergens een boerderijtje te hebben in Friesland.
Dat hoorde ik ookquote:Op zaterdag 9 mei 2009 03:05 schreef Tim21 het volgende:
Verbeekquote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:30 schreef Chadi het volgende:
Rijkaard / Neeskens of Verbeek
Good guy / Badguy![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |