Gaan we nu discussiëren over het feit dat ik zeg dat er 50.000 man achter de club staan terwijl er misschien 48.000 man in kunnen? Mierenneuker! Ga jij die discussie maar lekker met iemand anders voeren. Ik ga mezelf naar verlagen naar jouw niveau.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:24 schreef denthemen het volgende:
[..]
Er kan niet eens 50.000 man in het stadion
Serieus Houniet?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:24 schreef Houniet het volgende:
Dinsdag gaat de nieuwe trainer gepresenteerd worden!
Idd.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Hou je mening nou eens uit de TT gast
Dan voeren we die discussie niet, maar als je zo graag opschept moet je me feiten komen die kloppen. En iedereen weet dat "het legioen" niet meer is wat het ooit was, ook ik volg Fora en dergelijkequote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gaan we nu discussiëren over het feit dat ik zeg dat er 50.000 man achter de club staan terwijl er misschien 48.000 man in kunnen? Mierenneuker! Ga jij die discussie maar lekker met iemand anders voeren. Ik ga mezelf naar verlagen naar jouw niveau.
hij zit er gewoon op de F5enquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:28 schreef Palmboom313 het volgende:
En alweer DE_Kromme die een topic opent
Er komt al tijd een witte drap uit zijn F5 als het topique eindelijk dicht isquote:
Ja, zelfs marco zou in de spits niks kunnen met zo'n slechte aanvoerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:31 schreef denthemen het volgende:
Hij kan gewoon goed timen, misschien moet hij maar eens in de spits bij ons
Ik weet het niet zo met hem. Het heeft me altijd ontzettend verbaasd dat ie zo succesvol was bij Barcelona.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Begin wel een steeds beter gevoel over Rijkaard te krijgen, geen idee waarom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |