Ja, bij de publieke omroep hebben ze gemiddeld 4 maanden zomervakantie.quote:
vreselijk he .quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:13 schreef _Boozeroony het volgende:
Ik word een beetje agressief van die refo man.
Homo en eerlijk gaan niet samen bij de gereformeerden... Noobs zijn het.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:17 schreef henkway het volgende:
[..]
vreselijk he .
De man is een grote homoleugen
Die refo zou maar al te graag zijn hengel in de vijver van jeroen gooien. Als god even de andere kant op kijkt dan, he.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:19 schreef henkway het volgende:
Dank je , met zijn geile lachje naar jeroen
Hhahaa.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:21 schreef _Boozeroony het volgende:
[..]
Die refo zou maar al te graag zijn hengel in de vijver van jeroen gooien. Als god even de andere kant op kijkt dan, he.
ongelofelijk, wat een geile homoquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:21 schreef _Boozeroony het volgende:
[..]
Die refo zou maar al te graag zijn hengel in de vijver van jeroen gooien. Als god even de andere kant op kijkt dan, he.
Die kerel heeft toch helemaal niets te melden? Gaat ie dadelijk zeker weer heeeel zielig en vooral gespeeld begripvol zitten doen. Zie 'm zitten als een ongeschoren Jezusfiguur. Verschrikkelijk schijnheilig (ja, bij de EO) figuurquote:Op maandag 11 mei 2009 19:33 schreef Veerboot het volgende:
Arie Boomsma is op zich wel interessant. Wel jammer dat hij ook in allerlei andere programma's vandaag al spreekt.
Ik zat het net te denken.quote:
Die meent weer een nieuwe politieke partij te moeten oprichtenquote:Op maandag 11 mei 2009 23:06 schreef qonmann het volgende:
free publicity voor J. Nagel, wat doet ie daar eigenlijk.
Die angst-docu wel. Die jezusjosti zeker niet idd.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:07 schreef Toad het volgende:
ZAP. Als er iets niet interessant is, is dit wel.
Dat zijn van die niet te voorkomen mensen zoals Hans Wiegel en Marcel van Damquote:Op maandag 11 mei 2009 23:07 schreef DrDentz het volgende:
Jan Nagel zette als politiek strateeg Pim Fortuyn uit de partij?
wanneer zal die Arie zijn coming out doen??quote:Op maandag 11 mei 2009 23:04 schreef Toad het volgende:
En Arie stond in de Metro vanochtend natuurlijk.
komkommertijd is vroeg dit jaarquote:Op maandag 11 mei 2009 23:14 schreef alexis_ het volgende:
Ligt dit probleem niet veel dieper. Dan dat het puur een angst is om te douchen. Maar ja.
Ik zit ook niet echt geinteresseerd te luisteren. Next.
Nou idd. Maanden geschorst en dan nog geen tijd om naar een kapper te gaan.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:20 schreef tong80 het volgende:
Arie dacht ik ga er zitten zoals ik denk dat Jesus er uit zag
Want 14 plus 5 is 19 en dat is goed.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:22 schreef tong80 het volgende:
Als ik 's nacht op mijn wekkerradio kijk en het eindcijfer is 13 wacht ik tot ie op 14 over 5 springt.
Ik beken.
Nee het eindcijfer mag geen dertien zijn en de twee laatste getallen moeten opgeteld boven de 5 eindigen.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Want 14 plus 5 is 19 en dat is goed.
Tongquote:Op maandag 11 mei 2009 23:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee het eindcijfer mag geen dertien zijn en de twee laatste getallen moeten opgeteld boven de 5 eindigen.
quote:Op maandag 11 mei 2009 23:28 schreef Caesu het volgende:
http://www.defamilie.net/angst/
http://www.psychischegezondheid.nl/angststoornissen
quote:Op maandag 11 mei 2009 23:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Arie Jezus straft onmiddellijk: geen beeld meer hier op Nederland 1.
Jan Nagel is ook ex-PVDA. Ik lach alleen maar om dit soort mensenquote:Op maandag 11 mei 2009 23:32 schreef qonmann het volgende:
de ex-LPF-er aan het woord nu..weer een nieuw partij,..
quote:Op maandag 11 mei 2009 23:44 schreef Vernidal het volgende:
Iemand enig idee of er een linkje is op youtube van die fan van Arie die zojuist te horen was?
We weten nu wel dat je een antipathie tegen Arie hebt.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Niets heeft ie te melden. Helemaal niets.
Arie is een homoquote:Op maandag 11 mei 2009 23:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
We weten nu wel dat je een antipathie tegen Arie hebt.
Deed me aan Jiskefet denkenquote:Op maandag 11 mei 2009 23:42 schreef cultheld het volgende:
Dat jasje van die Van Erp durven ze zelfs bij Bartiméus niet aan te trekken.
quote:
En ze lullern gewoon met hem mee.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:22 schreef Horloge het volgende:
Vanavond: Pauw en Witteman en de jacht op excuses?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |