MG30DFX is om te huildenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:29 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Mja gewoon hoeveel ik mijn amp verkoop :d Als ik dat zou doen dan, of het verstandig is weet ik nog niet.
ik lees wel dat mijn roland veel beter geluid heeft dan een MG30DFX, maar die is dan ook wat cheaper
En onze Ares staat er gewoon tussen!! Wat worden kleine jongens toch groot hè...quote:
Tja, ik zou eten toch inderdaad wat belangrijker vinden dan een nieuwe gitaar, maar goed, wie ben ik?quote:
Wie ik? Niet alleen hoor, Kramtried is de laatste maanden ook niet echt punk meer te noemenquote:
Jammer dat het zo'n klere end weg isquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:58 schreef Aresdreams het volgende:
ik dank u allen voor de support![]()
*overspoeld wordt door emoties*
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:15 schreef Svyatagor het volgende:
Ik zou geloof ik niet zo gelukkig worden op zo'n festival. Maar cool is het wel. [ afbeelding ]
Absoluut! Volgens kun je ook best aardig scoren met merchandising op zo'n festivalquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:28 schreef Aresdreams het volgende:
is mooie exposure
en verder dat het zo ver weg is: mooi weekje vakantie
Precies, het is een investering!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:11 schreef metallicattim het volgende:
jahzeker, voor 400 euro heb je 50 T-shirts in kleur bedrukt. En hoe meer je er besteld des te goedkoper!
verpatsen voor 15 euro per stuk >> 750 euro!
En je krijgt er nog naamsbekendheid mee ook, misschien nog wel belangrijker dan een paar centen verdienen.
Ik heb nog wel een andere suggestiequote:
zat te denken aan een rocker 30, vooral omdat het een kleine amp is... me twin is niet te tillen en me plexi gaat te hard. beiden echt super goede versterkers, maar niet echt bruikbaar voor thuis en in de band.quote:
Het is een fijn bakkie, ik heb er ook eentje gehad maar na een paar maanden weer verkocht, het was toch niet mijn ding. Ik miste toch een reverb en enige EQ op het cleane kanaal. Maar op laag volume klinkt hij inderdaad nog steeds goed. Ben benieuwd wat je er van vindt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:52 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
zat te denken aan een rocker 30, vooral omdat het een kleine amp is... me twin is niet te tillen en me plexi gaat te hard. beiden echt super goede versterkers, maar niet echt bruikbaar voor thuis en in de band.
die orange kost nieuw 900 euro, valt erg mee. maar moet het nog wel even uitproberen in de winkel, maar de youtube filmpjes hebben me al overtuigd. soort van plexi bijtend geluid, en klinkt ook op laag niveau goed, en weegt maar 24 kilo! (dat tegen die twin van bijna 50 kilo..)
Bloed op je gitaar is wel erg MetalZ/GothiC/Emoquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:22 schreef Andyy het volgende:
Fuck, m'n middelvinger gesneden op het werk toen ik een fles wou openen(ik ken mijn eigen krachten niet)
nu moet ik niet te enthousiast spelen/snel willen tappen anders wordt het een bloedbad
Wat voor elementen heb je in je gitaar?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:05 schreef guitarguy het volgende:
Goed ik ben nog steeds op zoek naar een overdrive/distortion pedaal. Heb een Fender Hotrod Deville 8x10
Heb even geluisterd naar de boss modellen en vind ze allemaal beetje hetzelfde klinken. Degene die me wel aanspraken van boss zijn de overdrive en megaoverdrive. Heeft er iemand ervaringen met distortion pedalen van Line 6?
Stickers met toonkamersquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:10 schreef Meursault het volgende:
Wat is precies het probleem met dat ze hetzelfde klinken? Wat zoek je precies?
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:17 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ja.Wil je ene Powned sticker hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Death solves all problems: no man, no problem.
Heb minihumbuckers in me gibson studio explorer en normale humbuckers in me epi SGquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:08 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Wat voor elementen heb je in je gitaar?
Hoe vervormd wil je het hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |