Denk het ook jaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:23 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
en dat is het mooie ervan, zal dus vast wel een paar man publiek komen te staan
ja, sterker nog, we moeten er 15 zien te verkopen...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:08 schreef Witchfynder het volgende:
Krijg je zelf kaartjes om te verkopen dan, a la Emergenza?
zal afhankelijk zijn welke dag we er spelen, maar kans is aanwezig dat we backstage hard aan het werk moetenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:38 schreef Witchfynder het volgende:
Ja, idd! Ben benieuwd naar Ares' ervaringen daar. Hey, Ares, doe ook een backstage foto/filmreportage! Da's echt leuk voor later en uh, voor onsOh en je website natuurlijk
.
Tsja het is wel modeling, maar ik ga ook niet alle effectpedalen los kopenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:16 schreef The_Dean het volgende:
Nja, stel dat je je Digipech straks wil verkopen.. dat zit je zonder effecten
Alles, klinkt voor geen meter hier. Hij gaat er bijna niet harder door.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat is er mis met een EQ al volume boost te gebruikendoe ik zelf ook
Mja gewoon hoeveel ik mijn amp verkoop :d Als ik dat zou doen dan, of het verstandig is weet ik nog niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:25 schreef The_Dean het volgende:
Nja, heb nog altijd een vette Marshall halfstack staan... weet niet wat je budget is, maar met je Digipech ervoor is het erg lekker metallen
Idd! ;d Alles zit er al in enzo, en nu doen de effecten van mijn amp helemaal niks. wat zeker wel een waarde heeft, lijkt me. Daarom vraag ik het eventjes.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:25 schreef Aresdreams het volgende:
winkel en uitproberen, en als je distortion wilt: boss pedaaltje orso van 80 euro, ben je ook weer klaar...
of je koopt een kaartje voor metalcamp 2009 van mij en gaat daar lekker bandjes kijken
edit: ohja, je hebt een digitechje, dan heb je helemaal geen boss pedaaltje nodig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trouwens... toch geen weekend. Net gebeld of ik morgen even wil werken. Vanaf half negen tot ergens in de middagquote:
Meer geld voor Dean!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Trouwens... toch geen weekend. Net gebeld of ik morgen even wil werken. Vanaf half negen tot ergens in de middag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |