mmmm, ik moet naar Maastricht....quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:10 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Zo zonnig is het hier nu niet eigenlijk...En "hier" is Sittard...
een koelkast en een wasmachine (nog iets anders, maar dat is wel goed geleverd)quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:39 schreef Witchfynder het volgende:
Wat heb je besteld? En ging je voor de low pricing?.
*Zucht*, echt kansloos zoiets...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:36 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
een koelkast en een wasmachine (nog iets anders, maar dat is wel goed geleverd)
en de koelkast werdt met deuken geleverd (gewijgerd) en de wasmachine was het verkeerde type...
en nu, na een week, komt langzaam maar zeker alles op gang om het wel goed te doen...
van hun mag ik hopen dat je bedoeltquote:
Ja, van henquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:52 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
van hun mag ik hopen dat je bedoelt
stomme is dat de bezorgers de koelkast naar binnen aan het rijden was, me schoonma zoiets had van: horen die deuken er in?
zij zo van: euhm, nee... kan wel 30 euro korting geven.
maar gelukkig is mijn schoon ma verstandig geweest en de koelkast gewijgerd in deze staat
Edit: Lijkt wel of ik het op de een of andere manier over me afroep, bij mijn gitaar duurde het ook al lang
MegaDistortion? Klinkt als iets wat Dave als sig zou hebbenquote:
Ja daar was ik ook naar opzoek, maar als iets me duidelijk is geworden is dat ieder distortion pedaal weer anders klinkt op een andere versterker, dus belangrijkst is om iets te zoeken wat bij jouw versterker past.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:52 schreef guitarguy het volgende:
Middag gitaarspelend FOK! ,
Kunnen jullie mij helpen met het kiezen van een nieuw overdrive/distortion pedaal? Er zijn zoveel verschillende soorten dat ik door de pedalen het geluid niet meer hoor.
Mijn budget is max 150 euro en ik speel met me band onder andere covers van sum 41, 30 seconds to mars en paramore.
Welke bevelen jullie aan?
Greetz,
Guitarguy
quote:
Een boompje?quote:
Wat is er mis met een EQ al volume boost te gebruikenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:26 schreef Gitaarmat het volgende:
Te koop: Boss Equalizer. Of te ruil voor een goed volumeboost pedaal.
Je maakt nog eens wat meequote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:50 schreef Witchfynder het volgende:
Net zaten er twee mensen in de gang ruzie te maken over wie een koffiepot op moest ruimen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |