Baas der Klapjosti'squote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:28 schreef Agorias het volgende:
Als je zoiets draagt ben je per definitie baas.
Jaartallen kunnen helemaal geen shirts dragenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:28 schreef BereNDD het volgende:
tering... 1988 belde..
hij wil zijn shirt terug
In de autoshirtwinkelquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:37 schreef Maikuuul het volgende:
Ik vraag mij altijd af waar je dit soort lelijkheid kunt kopen.
Alleen op de braderie zeker ?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:40 schreef snorfiets het volgende:
die vind ik opzich nog wel geinig.
vooral omdat die zo fout is natuurlijk, maar hij is net cool!
x
Moet je wel oppassen voor emotionele huismoedersquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:50 schreef mime_negert het volgende:
Een shirt met een zwarte swift en een pakkende tekst is dan wel weer stoer
shitttttt...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:29 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Jaartallen kunnen helemaal geen shirts dragenHarde faal!!!
![]()
![]()
En over gebleven bandleden.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:52 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Moet je wel oppassen voor emotionele huismoeders
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:50 schreef mime_negert het volgende:
Een shirt met een zwarte swift en een pakkende tekst is dan wel weer stoer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die horen in dat andere topic thuisquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:28 schreef Scarface2004 het volgende:
Van die drakenblousjes, die hindoestanen altijd hebben
[ afbeelding ]
welk andere topic, Hakim?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:38 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Die horen in dat andere topic thuis
Zwarte markt @ Beverwijkquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:37 schreef Maikuuul het volgende:
Ik vraag mij altijd af waar je dit soort lelijkheid kunt kopen.
Alleen op de braderie zeker ?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:07 schreef Andiamo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |