ik ga dus voor het eerst zelf pizza proberen te maken in mn combi-magnetronquote:Op zaterdag 9 mei 2009 07:52 schreef The_Hives het volgende:
nu een paar geroosterde sneden brood met tonijn. Vanavond nog geen idee. Misschien doe ik die hier nog op
Wil eigenlijk zelf pizza maken, maar heb geen goede pizza vorm oid
Als je hem aan de onderkant zet dan wordt je bodem waarschijnlijk kei en keihard..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:02 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik ga dus voor het eerst zelf pizza proberen te maken in mn combi-magnetron. Gebruik ook geen pizzavorm maar een bakblik dat dan op het rooster erg dicht tegen de bovenkant aan zit.
Vraagje voor de cul-ers:
Het is zeker niet verstandig (ivm de bodem van de pizza) om het bakblik gewoon op de onderkant te zetten? Aangezien de luchtstroom er dan niet onder door kan.....
Nog even wat ingrediënten halen (bloem, tomaatblokjes in sap, gehakt, champions ed)
okay. Thnx, met brood heb ik er nooit last van, maar pizzabodem zal er iets gevoeliger voor zijnquote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:10 schreef Raissa het volgende:
[..]
Als je hem aan de onderkant zet dan wordt je bodem waarschijnlijk kei en keihard..
Vriendje blijft ineens eten, dus schuift m'n eten door naar morgenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:07 schreef LastRequest het volgende:
Ik ga zo ontbijten/lunchen met gebakken ei + spek.. en witte bonen in tomatensaus
Vanavond eet ik asperges, spinazie varkenshaasje in champignon-roomsaus, peultjes en gebakken aardappeltjes.
het is toch geen vrijdagquote:
Mannenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:15 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Vriendje blijft ineens eten, dus schuift m'n eten door naar morgen
Dat doen ze expres, zodat jij de volgende keer weer gaat.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:55 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Mannen![]()
Ik stuur meneer naar de AH om varkenshaasjes te kopen, komt ie terug met karbonades.. ach.. het smaakte redelijk.
Hahahaha daar zit eigenlijk wel wat inquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:40 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat doen ze expres, zodat jij de volgende keer weer gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |