Oeh geil. Ik hoop dat ik het volgende week mag doen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb een meisje gelikt met een clitpiercing.
Best geil om te zien alleen is het niet handig als je een tongpiercing hebt.
Das best ff kutten
Hoezo, jij ook al dan?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Oeh geil. Ik hoop dat ik het volgende week mag doen..
Maar ookal bi dus? Het is besmettelijk hier in Singles.
Hier net zo ben ook systeembeheerder, loop stage niks te doen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Systeembeheerder...
Maar ik wacht liever nog even tot 4 uur...
Voor het geval er nog wel iemand binnenkomt voor een vraag...
Ik bevestig wel veel...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:14 schreef rival het volgende:
[..]
ik weet niet wie je bedoeld met, dat ene meisje
maar dat was geloof ik omdat je wijzelijk je mond dicht hield
wel leuk dat je het nu op deze manier probeerd, daarmee bevestig je het namelijk weer!![]()
jij voelt je niet heer en meester, zo probeer je wel over te komen ja![]()
Sedan.quote:
dat weet maar 1 persoon.quote:
uiteraard... Jij ik en een bubbelbad...quote:
ik kan me niks bedenken dus wil het graag horen!quote:
Al een hele lange tijd hoorquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Oeh geil. Ik hoop dat ik het volgende week mag doen..
Maar ookal bi dus? Het is besmettelijk hier in Singles.
Zo diep in je verleden hoef je niet te graven en ik denk dat ze nu al geïrriteerd raaktquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:21 schreef rival het volgende:
[..]
ik kan me niks bedenken dus wil het graag horen!![]()
En anders blijf je je daar toch lekker achter verschuilen![]()
poesje
dus je probeerd me te pakken op iets wat je denkt, maar waardoor ik je eigenlijk alleen maar uit zou moeten lachen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:22 schreef JoeyT het volgende:
Zo diep in je verleden hoef je niet te graven en ik denk dat ze nu al geïrriteerd raakt.
Een naamtopicquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:18 schreef KudFokker het volgende:
Deze TT verdien je wel als je tot half 6 moet gozer...
Daar is nog een bitchfight over geweest aangezien dreamer geloof ik zich queen noemde en dat kon Ang3l natuurlijk niet over zijn kant laten gaanquote:
Ik zie hier wekelijks Bitchfights, je vermaakt je toch?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:23 schreef dawg het volgende:
Ik lach me dood hier.![]()
Joe en rivaltje, get a room!
Nee wat ik weet, niet denkt. En het uitlach gedeelte snap ik niet. Dus misschien dat we het over andere dingen hebben?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:29 schreef rival het volgende:
[..]
dus je probeerd me te pakken op iets wat je denkt, maar waardoor ik je eigenlijk alleen maar uit zou moeten lachen?
dat is het enige dat ik me op dit moment kan bedenken namelijk![]()
fijn weekend knul
En Duimelotje hint ook al subtiel. Licht, ogen, en meer van die dingen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:29 schreef Belsezar het volgende:
Daar is nog een bitchfight over geweest aangezien dreamer geloof ik zich queen noemde en dat kon Ang3l natuurlijk niet over zijn kant laten gaan
Hoi.quote:
Ik vermaak me uitstekend.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:30 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zie hier wekelijks Bitchfights, je vermaakt je toch?
Dank u, dank u.quote:
Ik noem het... Profetisch...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:33 schreef dawg het volgende:
[..]
En Duimelotje hint ook al subtiel. Licht, ogen, en meer van die dingen.
wat hint ikke!!!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:33 schreef dawg het volgende:
[..]
En Duimelotje hint ook al subtiel. Licht, ogen, en meer van die dingen.
oh nee jij mag de queen zijn ofzo maar ik ben de zonnegodin hierquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:36 schreef DR34M3R het volgende:
*Zonnegodin schiet te hulp, want de zonnegod kan het alleen niet af blijkbaar.
quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:36 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga ff lekker douchen en dan ff lekker shoppen![]()
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh nee jij mag de queen zijn ofzo maar ik ben de zonnegodin hier
nee dan snapt ie het opeens niet meerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee wat ik weet, niet denkt. En het uitlach gedeelte snap ik niet. Dus misschien dat we het over andere dingen hebben?
tot morgen meidquote:
doe je nick eer aan meisje en droom verderquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jij mag het prinsesje zijn. Ik alle andere flatteuze benamingen
Hopelijk met de auto, anders gewoon met de treinquote:
euh nog geen idee of t de auto wordt of de trein, ik vertrek iig niet vanuit huis ligt dus even aan mijn reisgenootquote:
Laat Ang3l het maar niet horen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:36 schreef DR34M3R het volgende:
U bent op audientie.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:36 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
word ik nu gek?ik heb een gesprek met mijn god
Wanneer beginnen we?quote:
Oh jee, weer een fight?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh nee jij mag de queen zijn ofzo maar ik ben de zonnegodin hier
pfff.. Met mijn ogen dicht en 1 hand op de rug.quote:
Ik ben er al.quote:
als je er twee op je rug doet wordt t een boob fightquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
pfff.. Met mijn ogen dicht en 1 hand op de rug.
Weekend he, dan gaan we losquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:37 schreef Ludootje het volgende:
*Mental image van B in zijn zonnewagen getrokken door griffioenen*
En dan een beetje kindertjes maken bij wat Griekse Godinnen...
doos!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als je er twee op je rug doet wordt t een boob fight
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:44 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ga me toch maar weer verder op mijn tentamens concentreren.
ik dankzij jou ookquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]jah sorry had er meteen een mental image bij
*doet een blessing*quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:44 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ga me toch maar weer verder op mijn tentamens concentreren.
*proest* en daar ging mijn thee..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als je er twee op je rug doet wordt t een boob fight
durf je dat wel met zekerheid te zeggenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*proest* en daar ging mijn thee..
Doen we! Ook die win ik hoor
Ik moet officieel ook nog een uur, maar ga gewoon weeekend houdenquote:
Jij spijbelaartje!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik moet officieel ook nog een uur, maar ga gewoon weeekend houden
quote:
En geen auto. Dus kids meenemen is ook al niet zo geslaagdquote:
Mwah.. Ik denk het wel hoor. Jouw boobs kunnen niet eens bij de mijne wed ikquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
durf je dat wel met zekerheid te zeggen![]()
primaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:55 schreef rival het volgende:
[..]
oke dan blijft die uitdaging dus staan tot de volgende meet?
Je doet mee met manboobs?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:58 schreef rival het volgende:
[..]
dan zeg ik alvast toe dat ik die meet ook kom
Dan zit je weer zo, de ene week heeft de een de kinderen, de andere week de ander.quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mwah.. Ik denk het wel hoor. Jouw boobs kunnen niet eens bij de mijne wed ik
Jij hebt duidelijk nog nooit foto's van mij gezienquote:
Ik regel wel wat morgenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:05 schreef djayzz het volgende:
Zaterdag overdag zijn er eerst perioden met zon, in de middag neemt de bewolking toe en valt in het zuidoosten wat regen. De wind is eerst matig, zuidwestelijk, in de middag is de wind zwak en komt uit uiteenlopende richtingen.
Toppertjequote:
Ja kan wel al laat ik mijn zwarte bolide thuis ivm het drinken van biertjes.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:11 schreef djayzz het volgende:
[..]
Toppertje![]()
Dus ik kan wel met de cabrio komen?
Ik drink nietquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja kan wel al laat ik mijn zwarte bolide thuis ivm het drinken van biertjes.
That's another department.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:13 schreef rival het volgende:
[..]
Ik merk het, je hebt de regen alvast vandaag gebracht?
Dat is dan wel makkelijk inderdaadquote:
Aan de ene kant kom ik graag met de autoquote:
Had ik maar volledige zeggenschap. Dan stonden hier al lang palmbomen en liepen de vrouwen permanent in rokjes en jurkjes en dergelijke.quote:
Dat en ik heb geen idee wat de prijzen zijn om te parkeren daar en mijn treinritje is een intercity rechtstreeks. Ik ben met 43 minuten op utrecht centraal.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
Aan de ene kant kom ik graag met de autoWant het zonnetje schijnt wel morgen. Maar aan de andere kant, we spreken af vlakbij het station .... dus eigenlijk is het onzin om met de auto te komen.
zo een dilemma heb ik nou nooit!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
Aan de ene kant kom ik graag met de autoWant het zonnetje schijnt wel morgen. Maar aan de andere kant, we spreken af vlakbij het station .... dus eigenlijk is het onzin om met de auto te komen.
Nu ik dit zo lees geloof ik je natuurlijk meteen!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Had ik maar volledige zeggenschap. Dan stonden hier al lang palmbomen en liepen de vrouwen permanent in rokjes en jurkjes en dergelijke.
Pardon?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:36 schreef DR34M3R het volgende:
Parkeren maakt voor mij niks uit, Ik moet of in Utrecht parkeren, of in Denbosch om daarna de trein te pakkenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat en ik heb geen idee wat de prijzen zijn om te parkeren daar en mijn treinritje is een intercity rechtstreeks. Ik ben met 43 minuten op utrecht centraal.
Ik waarschuwde ze al angel, en duimelot wilde je kroon ook afpakken.quote:
Hoho, ze wilden je kroon stelen, ik waarschuwde ze al.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:28 schreef Ang3l het volgende:
*roept met donderende stem*
BELSAZARRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!
![]()
![]()
Dat is niet bekend, er is nooit een lijstje ofzo gemaakt.quote:
Defend your Queen!!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoho, ze wilden je kroon stelen, ik waarschuwde ze al.
Misschien nu wel handig als dat ff gedaan wordt. Dan kan KF dat in de OP zetten, of Tally ofzo.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is niet bekend, er is nooit een lijstje ofzo gemaakt.
Wat heb ik gemist hier?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoho, ze wilden je kroon stelen, ik waarschuwde ze al.
wil je geloven dat ik er serieus aan zit te denken met kids op de trein te stappen en daarheen te komen? Maar dat kan ik jullie (en hen ) niet aandoenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Volgens mij zouden KZ en Murm en kwaak sowieso wel komen, Tijn geloof ik.
en Duim zei dat net ook dacht ik.
Dat maakt al:quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Volgens mij zouden KZ en Murm en kwaak sowieso wel komen, Tijn geloof ik.
en Duim zei dat net ook dacht ik.
Er komen er meerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:38 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat maakt al:
Knuffelzacht
Murmeli
Kwaakvaak
Duimelot
Tijnbrein
Civilian
Belsezar
Djayzz
Ludootje
quote:
Hmm is er hier verwarring tussen de titels?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist hier?
Sinds wanneer is Ang3l een zonnegodin?
Water! Vuur! Maar zon?
quote:
Neem ik de mijne ook mee, kunnen ze samen spelenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
wil je geloven dat ik er serieus aan zit te denken met kids op de trein te stappen en daarheen te komen? Maar dat kan ik jullie (en hen ) niet aandoen
Ja, want jij bent ook de zonneKONING en niet de zonneGOD toch?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Hmm is er hier verwarring tussen de titels?
*pakt grote war axe*
Ludootje iig.quote:
Hoe dan ook. Hij en zon. Uhuh.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Hmm is er hier verwarring tussen de titels?
*pakt grote war axe*
Checkquote:
I know. Ik had het over de TT.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, want jij bent ook de zonneKONING en niet de zonneGOD toch?
Oh ja, zo zat het. Maar waarom roep je mij dan boos als hun beginnen over godin enzo?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, want jij bent ook de zonneKONING en niet de zonneGOD toch?
Trek je nu mijn macht in twijfel? Hmmm?quote:
Doen we lekker welquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, ik weet dat dus niet zeker he, ik meen dat ergens gelezen te hebben!
Pin me er neit op vast
Is er een speeltuin daar dan?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Neem ik de mijne ook mee, kunnen ze samen spelen
Utrecht centraal station, is toch een speeltuin?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Is er een speeltuin daar dan?
Dan zou ik het prima vinden.
Wil je dat ik weer een vloek uitspreek jongedame?!quote:
Nee. Die van Ang3l. Die heeft over de zon niks te zeggen, hij speelt alleen met water en vuur.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Trek je nu mijn macht in twijfel? Hmmm?
Jup. Hmz.. heb je de afgelopen week toevallig ook een vloek uitgesproken? Of 2?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wil je dat ik weer een vloek uitspreek jongedame?!
Je weet hoe de watervloek en vuurvloek hebben gewerkt he!
Denk t niet, midden in t centrum van Utrecht..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Is er een speeltuin daar dan?
Dan zou ik het prima vinden.
Nee jullie zeiden dat ze over mijn kroon en troon begonnen, maar eigenlijk is dat niet zo... alhoewel.... Koningin & Godin.... een pot nat!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh ja, zo zat het. Maar waarom roep je mij dan boos als hun beginnen over godin enzo?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Denk t niet, midden in t centrum van Utrecht..
Ja. Dat is hier al ter sprake gekomen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jup. Hmz.. heb je de afgelopen week toevallig ook gevloekt?
De zon valt onder mijn domein! Ik ben daar de heerser van!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee. Die van Ang3l. Die heeft over de zon niks te zeggen, hij speelt alleen met water en vuur.
De zon is van mij
*heft handen op en begint de vorm te zwaaien*quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee. Die van Ang3l. Die heeft over de zon niks te zeggen, hij speelt alleen met water en vuur.
De zon is van mij
Zei je nou force of voice?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Dat is hier al ter sprake gekomen.
Je had het toen er al over de Queen te zijn en ik vond dat ik dat was.
Je weet dat je niet tegen mijn wil in moet gaan.
Dan gebeuren er raaaaaare dingen!
The force is with me.
Hmz. En hééél toevallig begint het meteen gigantisch te waaien en hangt er een reuzegrote zwarte wolk boven ons.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*heft handen op en begint de vorm te zwaaien*
U zei?
Wij wel ja. Maar dat is andersquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben gelukkig gewoon maar gepeupel
En spelen kan ook als er geen speeltuintje is
I can gibve the power and take it away.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hmz. En hééél toevallig begint het meteen gigantisch te waaien en hangt er een reuzegrote zwarte wolk boven ons.
Zie je nu wel. Niks zonneschijn.
van mij mag het wel hoor, vind kids leuk leukquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
wil je geloven dat ik er serieus aan zit te denken met kids op de trein te stappen en daarheen te komen? Maar dat kan ik jullie (en hen ) niet aandoen
Uhuh. Je zit hier 50m vandaan. Ik geen zon, jij ook niet dus.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I can gibve the power and take it away.
Je denkt toch niet dat ik je zon ga geven?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
van mij mag het wel hoor, vind kids leuk leuk
vencoquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:41 schreef djayzz het volgende:
[..]
Check
Knuffelzacht
Murmeli
Kwaakvaak
Duimelot
Tijnbrein
Civilian
Belsezar
djayzz
Ludootje
Zbbrox
De mijne zijn zeker leukquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
van mij mag het wel hoor, vind kids leuk leuk
ohja tis een kroeg, we kunnen ook naar een speeltuin gaanquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Kids horen niet in de kroeg. Leuk als er een speeltuin is, en moeders op het terras.. maar anders niet.
Kids op het terras kan best laat ze maar lekker rondrennen in de buurt, vinden ze nog leuk ookquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Kids horen niet in de kroeg. Leuk als er een speeltuin is, en moeders op het terras.. maar anders niet.
Check!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
venco
cue
dawg misschien zal wel niet de lafaard
de mijne ook maar zou ook niet met kids zijn gegaan, ik denk niet dat hun er veel plezier aan belevenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
De mijne zijn zeker leuk
Alleen kom ik toch niet
Venco ook? Dan kom ik zeker!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
venco
cue
Succesquote:
murmeli en kwaak weten het niet zeker geloof ik, iig een paar dagen geleden al leek mijn gesmeek al wel te helpenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:53 schreef djayzz het volgende:
[..]
Check!
Knuffelzacht
Murmeli
Kwaakvaak
Duimelot
Tijnbrein
Civilian
Belsezar
djayzz
Ludootje
Zbbrox
Vencodark
Cuegirllie
Volgens mij kwam Murm wel.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
murmeli en kwaak weten het niet zeker geloof ik, iig een paar dagen geleden al leek mijn gesmeek al wel te helpen
oh en Q komt ook toch!?!? zei ie net nog
Jij mag ook nog helemaal niet op het lijstjequote:
Ik kom alleen voor jou.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh en Q komt ook toch!?!? zei ie net nog
Dat scheelt weer iemand gedag zeggen voor mijquote:
Omdat ik er nog niet zeker van ben? Dan zal ik niet op het lijstje komenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:56 schreef djayzz het volgende:
Jij mag ook nog helemaal niet op het lijstje
quote:
Doe je dat toch lekkerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou alleen al om deze opmerking willen gaan
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Omdat ik er nog niet zeker van ben? Dan zal ik niet op het lijstje komen![]()
[..]
Maybe, maar om die opmerking natuurlijk juist nietquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:00 schreef djayzz het volgende:
Als je maar even laat weten als je toch komt
Dan kunnen wij ons daar geestelijk op voorbereiden![]()
Yessssssssssss, altijd al een topickiller willen zijnquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:10 schreef DR34M3R het volgende:
NOuk! Kijk nou wat je gedaan hebt!
Iedereen is volledig uit het veld geslagen nu.
Hoe komt dat?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:12 schreef Nouk84 het volgende:
Zal ik dan maar even een ontopic post plaatsen?
Ik heb het gevoel dat dit een avond wordt waarop ik hélémaal niet blij ben dat ik vrijgezel ben...
Wat staat er op de planning dan?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:12 schreef Nouk84 het volgende:
Zal ik dan maar even een ontopic post plaatsen?
Ik heb het gevoel dat dit een avond wordt waarop ik hélémaal niet blij ben dat ik vrijgezel ben...
Oow als het buitje van hier naar boven is gegaan, dan is het zo voorbij. Duurde hier niet langer dan een half uurtje, en nu schijnt de zon weer en fluiten de vogeltjes weer.quote:
Geen idee, gewoon geen zin om alleen op de bank te zitten..quote:
Niets concreets, that might be part of the problem...quote:
Maar er komt nog veel meer aan!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow als het buitje van hier naar boven is gegaan, dan is het zo voorbij. Duurde hier niet langer dan een half uurtje, en nu schijnt de zon weer en fluiten de vogeltjes weer.
Aaah, en al je vrienden hebben vriendje + vriendinnetje dingen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Geen idee, gewoon geen zin om alleen op de bank te zitten..
[..]
Niets concreets, that might be part of the problem...
Mjah dat probleem ken ikquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee hoor, vriendinnen van me gaan naar de kroeg en misschien dat ik ook wel mee ga.. Maar morgen heb ik een hardloopwedstrijdje, dus niet heel verstandigquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:15 schreef Ofresca het volgende:
Aaah, en al je vrienden hebben vriendje + vriendinnetje dingen?
quote:
Bijna klaar!!!quote:
Dan ga je toch gewoon wat eerder heen, en wat eerder terug!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee hoor, vriendinnen van me gaan naar de kroeg en misschien dat ik ook wel mee ga.. Maar morgen heb ik een hardloopwedstrijdje, dus niet heel verstandig
[..]
Naar huisquote:
quote:
Ga slapen. Opgelost, slotje.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nog eventjes toch?quote:
Ja zou ik kunnen doen inderdaad.. Maar ik vind het dan meestal zo leuk dat ik niet weg te slaan benquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:21 schreef Ofresca het volgende:
Dan ga je toch gewoon wat eerder heen, en wat eerder terug!
Wat voor wedstrijdje dan? Gewoon recreatief of tegen een vriend?
Haha, tja.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja zou ik kunnen doen inderdaad.. Maar ik vind het dan meestal zo leuk dat ik niet weg te slaan benEn ach, morgen mag ik daar weer de hele nacht achter de bar staan
![]()
Recreatief
Dankjequote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
venco
cue
Ik zit thuis hoorquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Uhuh. Je zit hier 50m vandaan. Ik geen zon, jij ook niet dus.
Jij bent er morgen niet bij?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:42 schreef dawg het volgende:
[..]
Grappig, ik zeg (als ik hallo zeg) ook altijd ha-lo.
Hehequote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:42 schreef dawg het volgende:
[..]
Grappig, ik zeg (als ik hallo zeg) ook altijd ha-lo.
Omdat ik gewoon allemaal leuke mooie dingen vandaag meemaakt die benadrukken hoe leuk en heerlijk het leven isquote:
Dat ga ik straks doen!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:46 schreef Cuegirllie het volgende:
Lol.. ik moet vaker ontzettend moe zijn.. dan ga ik blijkbaar opruimen
Gezelligquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat ga ik straks doen!
Kindjes thuis, niemand die langs komt. Ff orde in de chaos scheppen
Omdat je een watje was toch?quote:
Dreamertjequote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat ga ik straks doen!
Kindjes thuis, niemand die langs komt. Ff orde in de chaos scheppen
ik lees t ws niet dus sms me dan ook ffiesquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:51 schreef dawg het volgende:
Zodra ik weet of ik naar de meet ga zal ik het hier posten ok?
Jij sms't niet eens terug.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik lees t ws niet dus sms me dan ook ffies
Goed gedaanquote:
Door je auto?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:53 schreef Civilian het volgende:
Zo, en daar gaan m'n plannen voor 't weekend
Ben er morgen dus niet bij
Nee, ander gezanik hier in huisquote:
Tof hè, zo'n leven.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon allemaal leuke mooie dingen vandaag meemaakt die benadrukken hoe leuk en heerlijk het leven is
Omdat ik altijd kleine beetjes blij word van alle liefde op de wereld
Oow, jammer..quote:
Mja ach niks aan te doen.quote:
Jaaaaaaaa!! Een lekker koekjequote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
Whow, wat ben ik gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.... koekje erbij?
Ola! Laat jij de volgende keer eens die rood gekleurde winegums staan, jij stuiterbal!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa!! Een lekker koekje![]()
Snuitjuuuuu!!!!
Whehequote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ola! Laat jij de volgende keer eens die rood gekleurde winegums staan, jij stuiterbal!
dat valt wel mee, maar sommige mensen gaan bv op de hyves kijken van hun exen/vriendjes en schieten dan in de stress omdat hij/zij allerlei krabbels krijgt van een anderquote:
Dat heb ik ook wel eens gedaan!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat valt wel mee, maar sommige mensen gaan bv op de hyves kijken van hun exen/vriendjes en schieten dan in de stress omdat hij/zij allerlei krabbels krijgt van een ander
Ja, dat heb je wel eens. Dat is idd een gevalletje 'je doet het jezelf aan'.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat valt wel mee, maar sommige mensen gaan bv op de hyves kijken van hun exen/vriendjes en schieten dan in de stress omdat hij/zij allerlei krabbels krijgt van een ander
(En nee, dit gaat niet over mij, ik heb er alleen al een paar keer gezeur over moeten aanhoren en ben tot de comclusie gekomen dat mensen zichzelf graag pijn doen (soms)
Enquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gedaan!.
Ben nu trouwens grote Hyves-schoonmaak aan het houden. Altijd fijn.
Jij hebt last van het SEHP!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Whehe
Het is niet mij, het is alles om me heen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh wacht![]()
Someone else his/her problem. Alles lekker afschuivenquote:
Hahahaha!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Someone else his/her problem. Alles lekker afschuivenNee, jij stuitert, jij bent de schuldige aan het verslijten van de demping in je schoenen!
Relevant, relevant... dat is niet het woord dat ik uit zou kiezen, Qtiequote:
Ja schaap!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
SEHP
0.06 sec.
Acronym Definition
SEHP Small Employer Health Plans
Says who, niet te bijdehand he chickie anders ga je over de kniequote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja schaap!
Maar snapte wel dat die t niet was
Ik ben zo bijdehand als dat ik zelf wil. En als je dat niet bevalt, heb je dikke pech!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Says who, niet te bijdehand he chickie
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja schaap!
Maar snapte wel dat die t niet was
Snotver, las ik eerst schaap, kreeg ik zin in shoarma, toen las ik chickie, toen kreeg ik zin in kippetje... Wat moet ik nu eten?!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Says who, niet te bijdehand he chickie
Je moet niet teveel naast je schoenen gaan lopen, darling.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Relevant, relevant... dat is niet het woord dat ik uit zou kiezen, Qtie
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[..]
Snotver, las ik eerst schaap, kreeg ik zin in shoarma, toen las ik chickie, toen kreeg ik zin in kippetje... Wat moet ik nu eten?!
Dan ga je over de knie...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ben zo bijdehand als dat ik zelf wil. En als je dat niet bevalt, heb je dikke pech!
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Je moet niet teveel naast je schoenen gaan lopen, darling..
Hahaha. Ow doosquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik leg me toch vreemde linkjes vandaag overal...
WHoehoeWhoehoe!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:24 schreef Ofresca het volgende:
Ik word steeds meer jarig!Nu ook al het gezonde spul gehaald.
Nee nee, ik moet stoppen met linkjes leggen, nu heb ik zin om Ofresca te likken..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha. Ow doos
Leg maar linkjes zoveel je wilt. I like it
* Sluit zich daarbij aanquote:
Ik ben niet bloot, ik heb echt een TE foute broek aan met van die drukkers langs de zijkantquote:
Wie niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
WHoehoeWhoehoe!
[..]
Nee nee, ik moet stoppen met linkjes leggen, nu heb ik zin om Ofresca te likken..Gaat niet goed met me!
O, nou ja, misschien een ander keertje danquote:
Ik ookquote:
Nee, dat klopt, ze heeft geen fobo!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oooh, dan heb je haar nog niet gezien![]()
quote:
quote:
Zul je zien dat ie dan niet meer wil eten.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:34 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn kat heeft echt al van alles geprobeerd om eten te krijgen.. Lief doen, slijmen, bijten, vechten.. Nu ga ik ze maar eten geven..
Dan had je op tijd moeten gaan slapenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |