Oeh geil. Ik hoop dat ik het volgende week mag doen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb een meisje gelikt met een clitpiercing.
Best geil om te zien alleen is het niet handig als je een tongpiercing hebt.
Das best ff kutten
Hoezo, jij ook al dan?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Oeh geil. Ik hoop dat ik het volgende week mag doen..
Maar ookal bi dus? Het is besmettelijk hier in Singles.
Hier net zo ben ook systeembeheerder, loop stage niks te doen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Systeembeheerder...
Maar ik wacht liever nog even tot 4 uur...
Voor het geval er nog wel iemand binnenkomt voor een vraag...
Ik bevestig wel veel...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:14 schreef rival het volgende:
[..]
ik weet niet wie je bedoeld met, dat ene meisje
maar dat was geloof ik omdat je wijzelijk je mond dicht hield
wel leuk dat je het nu op deze manier probeerd, daarmee bevestig je het namelijk weer!![]()
jij voelt je niet heer en meester, zo probeer je wel over te komen ja![]()
Sedan.quote:
dat weet maar 1 persoon.quote:
uiteraard... Jij ik en een bubbelbad...quote:
ik kan me niks bedenken dus wil het graag horen!quote:
Al een hele lange tijd hoorquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Oeh geil. Ik hoop dat ik het volgende week mag doen..
Maar ookal bi dus? Het is besmettelijk hier in Singles.
Zo diep in je verleden hoef je niet te graven en ik denk dat ze nu al geïrriteerd raaktquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:21 schreef rival het volgende:
[..]
ik kan me niks bedenken dus wil het graag horen!![]()
En anders blijf je je daar toch lekker achter verschuilen![]()
poesje
dus je probeerd me te pakken op iets wat je denkt, maar waardoor ik je eigenlijk alleen maar uit zou moeten lachen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:22 schreef JoeyT het volgende:
Zo diep in je verleden hoef je niet te graven en ik denk dat ze nu al geïrriteerd raakt.
Een naamtopicquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:18 schreef KudFokker het volgende:
Deze TT verdien je wel als je tot half 6 moet gozer...
Daar is nog een bitchfight over geweest aangezien dreamer geloof ik zich queen noemde en dat kon Ang3l natuurlijk niet over zijn kant laten gaanquote:
Ik zie hier wekelijks Bitchfights, je vermaakt je toch?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:23 schreef dawg het volgende:
Ik lach me dood hier.![]()
Joe en rivaltje, get a room!
Nee wat ik weet, niet denkt. En het uitlach gedeelte snap ik niet. Dus misschien dat we het over andere dingen hebben?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:29 schreef rival het volgende:
[..]
dus je probeerd me te pakken op iets wat je denkt, maar waardoor ik je eigenlijk alleen maar uit zou moeten lachen?
dat is het enige dat ik me op dit moment kan bedenken namelijk![]()
fijn weekend knul
En Duimelotje hint ook al subtiel. Licht, ogen, en meer van die dingen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:29 schreef Belsezar het volgende:
Daar is nog een bitchfight over geweest aangezien dreamer geloof ik zich queen noemde en dat kon Ang3l natuurlijk niet over zijn kant laten gaan
Hoi.quote:
Ik vermaak me uitstekend.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:30 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zie hier wekelijks Bitchfights, je vermaakt je toch?
Dank u, dank u.quote:
Ik noem het... Profetisch...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:33 schreef dawg het volgende:
[..]
En Duimelotje hint ook al subtiel. Licht, ogen, en meer van die dingen.
wat hint ikke!!!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:33 schreef dawg het volgende:
[..]
En Duimelotje hint ook al subtiel. Licht, ogen, en meer van die dingen.
oh nee jij mag de queen zijn ofzo maar ik ben de zonnegodin hierquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:36 schreef DR34M3R het volgende:
*Zonnegodin schiet te hulp, want de zonnegod kan het alleen niet af blijkbaar.
quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:36 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga ff lekker douchen en dan ff lekker shoppen![]()
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh nee jij mag de queen zijn ofzo maar ik ben de zonnegodin hier
nee dan snapt ie het opeens niet meerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee wat ik weet, niet denkt. En het uitlach gedeelte snap ik niet. Dus misschien dat we het over andere dingen hebben?
tot morgen meidquote:
doe je nick eer aan meisje en droom verderquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jij mag het prinsesje zijn. Ik alle andere flatteuze benamingen
Hopelijk met de auto, anders gewoon met de treinquote:
euh nog geen idee of t de auto wordt of de trein, ik vertrek iig niet vanuit huis ligt dus even aan mijn reisgenootquote:
Laat Ang3l het maar niet horen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:36 schreef DR34M3R het volgende:
*Zonnegodin schiet te hulp, want de zonnegod kan het alleen niet af blijkbaar.
U bent op audientie.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:36 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
word ik nu gek?ik heb een gesprek met mijn god
Wanneer beginnen we?quote:
Oh jee, weer een fight?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh nee jij mag de queen zijn ofzo maar ik ben de zonnegodin hier
pfff.. Met mijn ogen dicht en 1 hand op de rug.quote:
Ik ben er al.quote:
als je er twee op je rug doet wordt t een boob fightquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
pfff.. Met mijn ogen dicht en 1 hand op de rug.
Weekend he, dan gaan we losquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:37 schreef Ludootje het volgende:
*Mental image van B in zijn zonnewagen getrokken door griffioenen*
En dan een beetje kindertjes maken bij wat Griekse Godinnen...
doos!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als je er twee op je rug doet wordt t een boob fight
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:44 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ga me toch maar weer verder op mijn tentamens concentreren.
ik dankzij jou ookquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]jah sorry had er meteen een mental image bij
*doet een blessing*quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:44 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ga me toch maar weer verder op mijn tentamens concentreren.
*proest* en daar ging mijn thee..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als je er twee op je rug doet wordt t een boob fight
durf je dat wel met zekerheid te zeggenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*proest* en daar ging mijn thee..
Doen we! Ook die win ik hoor
Ik moet officieel ook nog een uur, maar ga gewoon weeekend houdenquote:
Jij spijbelaartje!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik moet officieel ook nog een uur, maar ga gewoon weeekend houden
quote:
En geen auto. Dus kids meenemen is ook al niet zo geslaagdquote:
Mwah.. Ik denk het wel hoor. Jouw boobs kunnen niet eens bij de mijne wed ikquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
durf je dat wel met zekerheid te zeggen![]()
primaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:55 schreef rival het volgende:
[..]
oke dan blijft die uitdaging dus staan tot de volgende meet?
Je doet mee met manboobs?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:58 schreef rival het volgende:
[..]
dan zeg ik alvast toe dat ik die meet ook kom
Dan zit je weer zo, de ene week heeft de een de kinderen, de andere week de ander.quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mwah.. Ik denk het wel hoor. Jouw boobs kunnen niet eens bij de mijne wed ik
Jij hebt duidelijk nog nooit foto's van mij gezienquote:
Ik regel wel wat morgenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:05 schreef djayzz het volgende:
Zaterdag overdag zijn er eerst perioden met zon, in de middag neemt de bewolking toe en valt in het zuidoosten wat regen. De wind is eerst matig, zuidwestelijk, in de middag is de wind zwak en komt uit uiteenlopende richtingen.
Toppertjequote:
Ja kan wel al laat ik mijn zwarte bolide thuis ivm het drinken van biertjes.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:11 schreef djayzz het volgende:
[..]
Toppertje![]()
Dus ik kan wel met de cabrio komen?
Ik drink nietquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja kan wel al laat ik mijn zwarte bolide thuis ivm het drinken van biertjes.
That's another department.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:13 schreef rival het volgende:
[..]
Ik merk het, je hebt de regen alvast vandaag gebracht?
Dat is dan wel makkelijk inderdaadquote:
Aan de ene kant kom ik graag met de autoquote:
Had ik maar volledige zeggenschap. Dan stonden hier al lang palmbomen en liepen de vrouwen permanent in rokjes en jurkjes en dergelijke.quote:
Dat en ik heb geen idee wat de prijzen zijn om te parkeren daar en mijn treinritje is een intercity rechtstreeks. Ik ben met 43 minuten op utrecht centraal.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
Aan de ene kant kom ik graag met de autoWant het zonnetje schijnt wel morgen. Maar aan de andere kant, we spreken af vlakbij het station .... dus eigenlijk is het onzin om met de auto te komen.
zo een dilemma heb ik nou nooit!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
Aan de ene kant kom ik graag met de autoWant het zonnetje schijnt wel morgen. Maar aan de andere kant, we spreken af vlakbij het station .... dus eigenlijk is het onzin om met de auto te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |