Oeh geil. Ik hoop dat ik het volgende week mag doen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb een meisje gelikt met een clitpiercing.
Best geil om te zien alleen is het niet handig als je een tongpiercing hebt.
Das best ff kutten
Hoezo, jij ook al dan?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Oeh geil. Ik hoop dat ik het volgende week mag doen..
Maar ookal bi dus? Het is besmettelijk hier in Singles.
Hier net zo ben ook systeembeheerder, loop stage niks te doen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Systeembeheerder...
Maar ik wacht liever nog even tot 4 uur...
Voor het geval er nog wel iemand binnenkomt voor een vraag...
Ik bevestig wel veel...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:14 schreef rival het volgende:
[..]
ik weet niet wie je bedoeld met, dat ene meisje
maar dat was geloof ik omdat je wijzelijk je mond dicht hield
wel leuk dat je het nu op deze manier probeerd, daarmee bevestig je het namelijk weer!![]()
jij voelt je niet heer en meester, zo probeer je wel over te komen ja![]()
Sedan.quote:
dat weet maar 1 persoon.quote:
uiteraard... Jij ik en een bubbelbad...quote:
ik kan me niks bedenken dus wil het graag horen!quote:
Al een hele lange tijd hoorquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Oeh geil. Ik hoop dat ik het volgende week mag doen..
Maar ookal bi dus? Het is besmettelijk hier in Singles.
Zo diep in je verleden hoef je niet te graven en ik denk dat ze nu al geïrriteerd raaktquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:21 schreef rival het volgende:
[..]
ik kan me niks bedenken dus wil het graag horen!![]()
En anders blijf je je daar toch lekker achter verschuilen![]()
poesje
dus je probeerd me te pakken op iets wat je denkt, maar waardoor ik je eigenlijk alleen maar uit zou moeten lachen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:22 schreef JoeyT het volgende:
Zo diep in je verleden hoef je niet te graven en ik denk dat ze nu al geïrriteerd raakt.
Een naamtopicquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:18 schreef KudFokker het volgende:
Deze TT verdien je wel als je tot half 6 moet gozer...
Daar is nog een bitchfight over geweest aangezien dreamer geloof ik zich queen noemde en dat kon Ang3l natuurlijk niet over zijn kant laten gaanquote:
Ik zie hier wekelijks Bitchfights, je vermaakt je toch?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:23 schreef dawg het volgende:
Ik lach me dood hier.![]()
Joe en rivaltje, get a room!
Nee wat ik weet, niet denkt. En het uitlach gedeelte snap ik niet. Dus misschien dat we het over andere dingen hebben?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:29 schreef rival het volgende:
[..]
dus je probeerd me te pakken op iets wat je denkt, maar waardoor ik je eigenlijk alleen maar uit zou moeten lachen?
dat is het enige dat ik me op dit moment kan bedenken namelijk![]()
fijn weekend knul
En Duimelotje hint ook al subtiel. Licht, ogen, en meer van die dingen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:29 schreef Belsezar het volgende:
Daar is nog een bitchfight over geweest aangezien dreamer geloof ik zich queen noemde en dat kon Ang3l natuurlijk niet over zijn kant laten gaan
Hoi.quote:
Ik vermaak me uitstekend.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:30 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zie hier wekelijks Bitchfights, je vermaakt je toch?
Dank u, dank u.quote:
Ik noem het... Profetisch...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:33 schreef dawg het volgende:
[..]
En Duimelotje hint ook al subtiel. Licht, ogen, en meer van die dingen.
wat hint ikke!!!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:33 schreef dawg het volgende:
[..]
En Duimelotje hint ook al subtiel. Licht, ogen, en meer van die dingen.
oh nee jij mag de queen zijn ofzo maar ik ben de zonnegodin hierquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:36 schreef DR34M3R het volgende:
*Zonnegodin schiet te hulp, want de zonnegod kan het alleen niet af blijkbaar.
quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:36 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga ff lekker douchen en dan ff lekker shoppen![]()
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh nee jij mag de queen zijn ofzo maar ik ben de zonnegodin hier
nee dan snapt ie het opeens niet meerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee wat ik weet, niet denkt. En het uitlach gedeelte snap ik niet. Dus misschien dat we het over andere dingen hebben?
tot morgen meidquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |