Ken je mensen in die buurt? Laat ze zoeken!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:36 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een schatje![]()
Ik wil er ook zoene![]()
Ohja: Nee, niet gezien.
Ik geloof niet dat het haar hond is.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:38 schreef Newyorkuni22 het volgende:
Zou jij Yvonne als baasje willen hebben?
Geintje , hoop het ook voor de eigenaar van de hond.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:40 schreef Exoteria het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het haar hond is.
Verder hoop ik dat het beestje snel weer heelhuids thuis komt.
Is niet mijn hond, vind het verhaal zo zielig en de hond aandoenlijkquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:38 schreef Newyorkuni22 het volgende:
Zou jij Yvonne als baasje willen hebben?
Dat is wel een goede zaakquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:49 schreef Janetje het volgende:
Ik zal opletten als ik in Bussum ben![]()
Ik had de foto's inderdaad al zien hangen overal.
Bronquote:Genieke Hertoghs en Tom van Beek uit Huizen zijn radeloos. Hun trouwe Mechelse herder Siem is al sinds 30 april spoorloos. De 13-jarige teef is vorige week ontsnapt op de Rembrandtlaan in Huizen en gisteren gesignaleerd in de omgeving van de Keverdijk in Naarden. De baasjes van Siem missen haar enorm. ,,Vermoedelijk is ze tijdens de avondwandeling ergens van geschrokken'', vertelt Allesandra Fogarin, een goede vriendin van Genieke. Zij en talloze anderen met haar zijn al ruim een week met de zoektocht bezig.
,,Genieke heeft woensdagmorgen live een oproep gedaan in het radioprogramma van Ruud de Wild. We kregen toen talloze tips, die helaas niets hebben opgeleverd.'' Inmiddels hebben Genieke en Tom de hondenfluisteraar Irene Praat in de arm genomen. 'Ik krijg zojuist een sms-bericht van Genieke. Irene heeft haar verteld dat Siem zich inderdaad in de omgeving van de Keverdijk in Naarden moet bevinden.' Maar, ondanks alle inspanningen is Siem dus nog steeds niet terecht. ,,Gelukkig krijgen we van iedereen medewerking. De medewerkers van de Nuon kijken goed om hen heen, evenals de vuilnismannen en de postbodes die we inmiddels gesproken hebben. Bovendien hebben we overal flyers opgehangen. Het is toch gek dat zo'n beestje niet gevonden wordt?''
Siem is een beetje doof en blind, draagt geen halsband en heeft een grijze snuit. Wie haar vindt, mag haar absoluut niet uit het oog verliezen. Alessandra: ,,En bel vervolgens één van de baasjes: 06-51391126 of 06-55167321 of de post van Amivedi, 088-0064616.'' Siem is al sinds 30 april vermist.
1. Het is niet alleen een bosrijk, maar ook een dierrijk gebied. Beestje is alleen al 13, dus niet meer zo'n jager.. Daarnaast kan ze best gevoerd zijn/worden door iemand zoals je bij 2 al zegtquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:45 schreef de_boswachter het volgende:
Hij is inmiddels al 7 dagen zoek zie ik...
Zie het dan ook treurig in:
1: Hij is verdwaald en ligt inmiddels dood te gaan omdat hij allang geen eten meer heeft gehad. (denk aan een bosrijk gebied)
2: Hij is meegenomen door iemand die hem nu verzorgt en hem houdt zonder het te melden
3: Dierenasiel ? Was hij gechipt ? Nee toch ? Alleen halsband ?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:38 schreef yvonne het volgende:
Net op twitter:
SiemZoek Siem is vanochtend om 9:15u gesignaleerd in Baarn-Noord, in Groeneveld, bij het kasteel. We gaan er nu op af. Wie is er in de buurt?
quote:
Hij MOET daar toch in de buurt zijn!quote:# Geen Siem. Park bij kasteel Baarn-Noord helemaal omgekeerd, doorgezaagd, uitgeschud en platgezeefd. Tja. Poging twee. Verder zoeken.3 minuten ago from Tweetie
quote:Melding dat Siem gisteren rond 14u gezien is in Hilversum, in het Loosdrechtse Bos, bij de Van Genth Weg / Zonnestraal.
---
Meldingen van Naarden (rijksweg, 4-5), Hilversum (Loosdr.bos 11-5) en Baarn (Groeneweg 12-5) doen vermoeden dat Siem een patroon volgt.
kans bestaat altijd, maar in dit geval denk ik niet..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:22 schreef de_boswachter het volgende:
Bestaat de optie dat er iemand zit te fucken op twitter
eigenaar is muzikant, dus 'werkt' 's avonds, en er zijn veel vrijwilligers die meezoeken in de uren die ze hebben (vooral locals, dus die rijden niet stad en land af)quote:Ohja: Moeten die mensen niet werken, vraag ik me dan af ? Als ze die hond gechipped hadden en hij werd gevonden, dan hoefden ze niet zoals nu stad en land af te reizen... Hoe zielig het ook is.
Volgens mij last ik dat hij gechipped is maar om die uit te lezen moet je hem wel eerst vinden hequote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:22 schreef de_boswachter het volgende:
Bestaat de optie dat er iemand zit te fucken op twitter
Ohja: Moeten die mensen niet werken, vraag ik me dan af ? Als ze die hond gechipped hadden en hij werd gevonden, dan hoefden ze niet zoals nu stad en land af te reizen... Hoe zielig het ook is.
Ik zie alleen blauwe pinnenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:54 schreef qu63 het volgende:
Hier een link naar de kaart met 'spots': klik
Er zijn bruggen en tunnels daarquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:47 schreef childintime het volgende:
Ik vind van Bestevaer naar Groeneveld in een uur ook wel erg snel. Kan me haast niet voorstellen dat ze al die tijd de afstanden in hoog tempo aflegt, ze is tenslotte al 13 en ws al dagen zonder normaal eten.... En hoe doorkruist ze in godsnaam steeds die A1 zonder kleerscheuren.....
Ik moet wel heel lang zonder eten zitten wil ik een gevonden hond opeten...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
Ach daar in die bossen zitten ook veel wildkampeerders. Grote kans dat ie nu op een BBQ ligt. (niet om lullig te doen, maar het zou me niks verbazen!).
Arm hondje...
De snelweg heeft bijna overal wel schermen, dus dan zoekt ze waarschijnlijk zelf wel naar een doorgang..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:07 schreef childintime het volgende:
Maar kent ze al die bruggen en tunnels? Ik woon in Bussum en werk in Huizen, dus ken de omgeving aardig goed. Mijn hondje zou al die tunnels en bruggen niet kennen omdat'ie er simpelweg nooit komt. Ik denk trouwens dat de kans dat ze op de Westerheide opduikt vrij klein is. Hier staan overal hekken en ze kan ws niet meer over die wildroosters springen. Of ze moet toevallig al via de Crailoseweg komen en rechts van de hekken de hei opgaan......
Pfff, ik moet er niet aan denken dat mijn hondje weg is; na mijn kind is hij het meest dierbare wat ik heb, ik zou er niet meer van kunnen slapen![]()
Ik blijf iig goed opletten en heb voor de zekerheid brokjes in m'n zak en de telefoonnummers in m'n mobiel gezet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |