hear hearquote:
Ik had gister een royal steek. En ik moest bijna kotsen. Overdreven fanatisme ftw.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Opzich niet maar door de spierpijn heb ik er nu nog geen zin in. Al zal dat wel veranderen on the pitch.
Kraantjequote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:19 schreef Lakitu het volgende:
http://www.101.tv/page/10(...)11d7d18bd2af0a7ca45d
Deze gast komt trouwens uit groningen, BT. Dus niet alles eraan is kut.
wat wil je weten dan jitzzzzeke?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is dat alles wat je over jezelf kan vertellen?
Dan is dat bij deze ook goedgekeurd. Hoe oud is ze, 16?quote:
Alles kek?quote:
Ja dat had ik woensdagquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik had gister een royal steek. En ik moest bijna kotsen. Overdreven fanatisme ftw.
Die mag er ook bijquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
Waarom altijd tieten jongens. Waarom nou niet echt een mooie shot van een lief koppie ?
Kraantje Pappiequote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:19 schreef Lakitu het volgende:
http://www.101.tv/page/10(...)11d7d18bd2af0a7ca45d
Deze gast komt trouwens uit groningen, BT. Dus niet alles eraan is kut.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik had gister een royal saddness. En ik moest bijna kotsen. Overdreven fanatisme ftw.
Ja ik had van 7:30 tot 18:00 niks gegeten en toen even snel een tosti of 3 en toen voetballen. Mijn himmel wat een ramp!!1! Het was warm en niemand deed een fuck en dan ga ik altijd extra mijn best doen omdat ik dan boos ben.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja dat had ik woensdagHele tijd boeren die niet chill waren en duizeligheid in kopf.
Ik ga zoeken voor jequote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
Waarom altijd tieten jongens. Waarom nou niet echt een mooie shot van een lief koppie ?
Joah, met jou?quote:
Je hebt niet eens geluisterd ernaarquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kraantje Pappie![]()
maar bedankt voor je support Lakitu
!
Ik kom tenminste ooit buiten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |