Alejandro Jodorowsky is de regisseur van El Topo, als je daar op doelt.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:02 schreef Lonewolf2003 het volgende:
7 ] Le Boucher - El Topo
Misschien nog wat updates.
Na twee keer terugspoelen zie je inderdaad wat pistooltrekbewegingen gevolgd door messteekbewegingen. Wel een beetje vaag, zoals de hele film eigenlijk zelf ook is.quote:Op zondag 7 juni 2009 11:42 schreef Luc12 het volgende:
Is Gimme Shelter echt zo vet als iedereen zegt? Want ik wil 'm echt zien, vooral aangezien er iemand live schijnt te sterven, toch?
Daar was ik al bang voor aangezien films maar één keer gesteund hoefde te worden. Ik denk dat deze ronde ook niet al te soepen zal verlopen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:34 schreef Falco het volgende:
Beetje stroef begin van het tournament met vier gelijkspelen en niet al teveel stemmen, maar dat verandert vast nog wel.
Laat je de volgende ronde ook op tot 2010 ?quote:Op maandag 15 juni 2009 17:47 schreef Falco het volgende:
Ik laat deze ronde dan open tot donderdag, ik wil nog een update doen. Voorlopig is 1970 wel een leuk freaky jaar.
Dat bedoelde ik met 2010.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:55 schreef California het volgende:
De keuzes staan hier, tong [Tournament] Beste film van 1970
En de regel is dat je alleen stemt als je beide films in een duel gezien hebt. Maar L'Enfant sauvage is een mooie film, als je niet allergisch bent voor zwart/zit of Frans.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |